Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Trekhaak icm S-line

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    45
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Trekhaak icm S-line

    Dag mensen, vrouw was natuurlijk erg blij toen ik thuis kwam met een A6 Avant , want die heeft natuurlijk geen moeite met de paardentrailer.

    Nu heeft het apparaat geen trekhaak, 1000 euro voor een oem trekhaak is me wat teveel van het goede en dan heeft het vrouwtje pech, nu zie ik ook trekhaken rond de 400 euro.
    Nu komt het moet er geknoeid worden aan de diffussor van het sline pakket met een trekhaak? want dat is het laatste wat ik van plan ben.

    Bedankt alvast voor de reacties

  2. #2

    Standaard Re: Trekhaak icm S-line

    Als je diffusor niet voorbereid is moet er nog een gat in, maar gelukkig is dat bij een A6 C7 keurig weggewerkt. Je ziet het niet als je erachter staat of rijdt. De originele trekhaak is overigens wel verre weg 't mooist en hoeft echt niet zo duur te zijn, zeker niet als je 't zelf kan.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    45
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Trekhaak icm S-line

    Dag, bedankt voor je reactie, gaat mij er in hoofdzaak om dat je het gewoon niet ziet als de trekhaak afgekoppeld is.

    Adresje voor een trekhaak te monteren heb ik wel, wil dan een afneembare, heb eens gelezen dat je bij Coen Donkers 900+ kwijt bent voor een jong gebruikte trekhaak icm montage.. maar dat is me iets teveel van het goede

  4. #4

    Standaard Re: Trekhaak icm S-line

    Ik heb 't zelf gedaan met originele 2e hands spullen en was nog geen 400 euro kwijt. Wel had ik al trekhaakvoorbereiding, dat scheelt wat werk. Als je voor een afneembare gaat moet je even goed opletten dat je eentje neemt waarvan de houder niet (net) buiten het gat steekt, dan zie je het namelijk wel als je erachter staat. Zoek eventjes foto's voordat je de keuze maakt.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    45
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Trekhaak icm S-line

    Razor, bedankt, heb je enig idee wat voor kabelboompje ik nodig ben voor het aansluiten? zonder dat ik foutmeldingen en gedonder krijg?


  6. #6

    Standaard Re: Trekhaak icm S-line

    Origineel kan ik je alles over vertellen. Welke producten je nodig hebt bij een niet-originele trekhaak en/of niet-originele regelmodule heb ik geen idee van en geen ervaring mee.
    Laatst gewijzigd door Nenna; 13-02-17 om 20:19.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    45
    Posts
    53
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Trekhaak icm S-line

    Bedankt, het is nog niet zover... naja tegen de tijd nog maar eens in verdiepen dan.. ... en anders heeft t vrouwtje gewoon pech

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2016
    Leeftijd
    54
    Posts
    16
    Kudos
    0

    Standaard Re: Trekhaak icm S-line

    Is er aan te geven wanneer trekhaakvoorbereiding aanwezig is ? Modeljaar , of uitvoering ?
    Ben op zoek naar een 2012/2013 A6 en de optie trekhaak beperkt mijn keuze ...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •