Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Hoe krijg je radio text bij DAB+ zenders? (MMI 3G+)

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Posts
    12
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A7

    Standaard Hoe krijg je radio text bij DAB+ zenders? (MMI 3G+)

    Hallo,
    Op al mijn autos heb ik normal werkend de radio text (RDS) bij elke zender. Erg handig, zoals muziektitels en andere zender teksten. Bij mijn A7 (2013) 4G echter krijg ik helemaal geen text, alleen de zendernaam. Geldt zowel voor MMI display als voor BIS, en geldt voor alle zenders, op DAB+ en op FM. Als gemeld, de zenders zenden het wel gewoon uit, dus daar ligt het niet aan.
    Wel is (MMI > Radio > zender > Info > Radiotext) bij de zender aangegeven "TEXT", maar hoelang ik ook wacht, nooit krijg ik de radiotext. Bij Info kan je ook logo display doen, die werkt wel (bij de zenders die zoiets doorgeven).
    NB. De mp3 texten werken wel gewoon (album,artist,etc); dus t problem is echt alleen bij de RDS text.
    Rara ?
    Laatst gewijzigd door Jane22; 03-05-17 om 21:58.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2012
    Posts
    51
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A6

    Standaard re: Hoe krijg je radio text bij DAB+ zenders? (MMI 3G+)

    Ik zal het eens testen bij mij, welke fw versie heeft je MMI3GP?

  3. #3
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.159
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard re: Hoe krijg je radio text bij DAB+ zenders? (MMI 3G+)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jane22 Bekijk Berichten
    Hallo,
    Op al mijn autos heb ik normal werkend de radio text (RDS) bij elke zender. Erg handig, zoals muziektitels en andere zender teksten. Bij mijn A7 (2013) 4G echter krijg ik helemaal geen text, alleen de zendernaam. Geldt zowel voor MMI display als voor BIS, en geldt voor alle zenders, op DAB+ en op FM. Als gemeld, de zenders zenden het wel gewoon uit, dus daar ligt het niet aan.
    Wel is (MMI > Radio > zender > Info > Radiotext) bij de zender aangegeven "TEXT", maar hoelang ik ook wacht, nooit krijg ik de radiotext. Bij Info kan je ook logo display doen, die werkt wel (bij de zenders die zoiets doorgeven).
    NB. De mp3 texten werken wel gewoon (album,artist,etc); dus t problem is echt alleen bij de RDS text.
    Rara ?
    Bij welke DAB+ zenders zie jij logo's en bij welke DAB+ zenders zie jij tekst?
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •