Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Audi Top View Camera, view aanpassen?

  1. #1
    HUGOVDW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    1.311
    Kudos
    9
    Auto
    Audi TT RS
    Land
    Land

    Standaard Audi Top View Camera, view aanpassen?

    Hallo,

    Op mijn auto heb ik camera's voor en achter, links en rechts, echter als ik Audi Top View Camera view oproep, zie ik de PDC view van bovenaf; kan ik dit nog aanpassen? De individuele camera's kan ik prima benaderen. Volgens de handleiding (ja, zowaar geraadpleegd) zou een van de vier mmi functietoetsen een switch pdc/camera view functie moeten hebben, maar die staat niet toegewezen; dus ik kan momenteel alleen PDC view zien (graphic) terwijl ik camera top view wil zien..

    Thanks,

    Hugo
    TT-RS 2016 - Ross-Tech VCDS
    S7 Sportback 2014 4.0 V8 TFSI -JDE1 | A6 Avant 2.8 FSI MT (C7, 2011) S-Line | A4 Avant 2.0 TDI MT (B8, 2008) ABT | A6 Limousine 2.0 TDI (C6, 2006) ABT|A4 2.0 FSI (B6, 2001)

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    42
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Audi Top View Camera, view aanpassen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUGOVDW Bekijk Berichten
    Hallo,

    Op mijn auto heb ik camera's voor en achter, links en rechts, echter als ik Audi Top View Camera view oproep, zie ik de PDC view van bovenaf; kan ik dit nog aanpassen? De individuele camera's kan ik prima benaderen. Volgens de handleiding (ja, zowaar geraadpleegd) zou een van de vier mmi functietoetsen een switch pdc/camera view functie moeten hebben, maar die staat niet toegewezen; dus ik kan momenteel alleen PDC view zien (graphic) terwijl ik camera top view wil zien..

    Thanks,

    Hugo
    Hey Hugo,
    heb je inmiddels een oplossing gevonden? Of weet iemand anders dit? Heb hetzelfde met mijn top view camera.
    Alvast bedankt

  3. #3
    HUGOVDW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    1.311
    Kudos
    9
    Auto
    Audi TT RS
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi Top View Camera, view aanpassen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door burton880 Bekijk Berichten
    Hey Hugo,
    heb je inmiddels een oplossing gevonden? Of weet iemand anders dit? Heb hetzelfde met mijn top view camera.
    Alvast bedankt

    Het schijnt geen topview te zijn, daar er geen camera's in de spiegels zitten. Soort fisheye-view dus :-)
    TT-RS 2016 - Ross-Tech VCDS
    S7 Sportback 2014 4.0 V8 TFSI -JDE1 | A6 Avant 2.8 FSI MT (C7, 2011) S-Line | A4 Avant 2.0 TDI MT (B8, 2008) ABT | A6 Limousine 2.0 TDI (C6, 2006) ABT|A4 2.0 FSI (B6, 2001)

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2011
    Leeftijd
    42
    Posts
    13
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Audi Top View Camera, view aanpassen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUGOVDW Bekijk Berichten
    Het schijnt geen topview te zijn, daar er geen camera's in de spiegels zitten. Soort fisheye-view dus :-)
    Ok bedankt, spijtig maar goed om te weten

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •