Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Stuurbekrachtiging werkt niet na schade

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Posts
    76
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Stuurbekrachtiging werkt niet na schade

    Het betreft een elektrische stuurhuis audi a7 2014.. De stuurbekrachtiging werk niet meer na schade.. wij hebben zelf de buitenste stuurarmen,draagarmen en fusee vervangen (deze waren kromgeslagen bij de zijschade) Na uitlezen proberen de storing te wissen maar gaat niet weg.

    volgende storingen:
    adr 10 steering/parkassistent 4 foutcodes: 1113107 , 13679386 , 13679387 , 12727552.
    adr 44 steering assistent 1 foutcode: 6628353

    Wie kan aan de hand hiervan meer info geven waar ik het beste moet zoeken?

    Op de krik heeft de stuur verder geen zware punten als ik de stuur heen en weer draai.

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Stuurbekrachtiging werkt niet na schade

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emrahdtc Bekijk Berichten
    Het betreft een elektrische stuurhuis audi a7 2014.. De stuurbekrachtiging werk niet meer na schade.. wij hebben zelf de buitenste stuurarmen,draagarmen en fusee vervangen (deze waren kromgeslagen bij de zijschade) Na uitlezen proberen de storing te wissen maar gaat niet weg.

    volgende storingen:
    adr 10 steering/parkassistent 4 foutcodes: 1113107 , 13679386 , 13679387 , 12727552.
    adr 44 steering assistent 1 foutcode: 6628353

    Wie kan aan de hand hiervan meer info geven waar ik het beste moet zoeken?

    Op de krik heeft de stuur verder geen zware punten als ik de stuur heen en weer draai.
    Stuurbekrachtingcomputer vervangen, opnieuw inleren en dan moet het weer werken
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Posts
    76
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Stuurbekrachtiging werkt niet na schade

    Zit deze computer aan het stuurhuis?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •