• Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: sloperij A8 delen?

Standaard sloperij A8 delen?

Voor mijn vrouw een A8 aangeschaft uit 2000 (2.5 TDI), er is echter een linker achterlicht glas stuk. Wie heeft zo een glas gebruikt liggen, wil geen nieuwe ivm kleurverschil.

Standaard Re: sloperij A8 delen?

Probeer Coen Donkers in Veghel en VAS Autodemontage in Den Dolder eens.
      WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mavos Bekijk Berichten
      of www.ebay.de staat er vol mee!
      Klopt, maar allemaal voor het nieuwe model, die rij ik zelf en daar heb ik nog een rechter achterlicht van liggen.

Op de onderdelenlijn geprobeerd: 0 reacties..

Lutser Sander's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      11 2003
      Leeftijd
      34
      Kudos
      302
      Auto
      Audi A5 Coupé
      Land
      Land

Onderdelenlijn is ook geen donder waard. Als je al antwoord krijgt is het van die toko uit Vlaardingen die ongeveer het dubbele voor de gebruikte onderdelen vraagt dan dat ze nieuw kosten.

Audiwereld.nl Leon's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      11 2003
      Kudos
      577
      Auto
      Audi A4
      Land
      Land

Bel even met Coen Donkers in Veghel, VAS den dolder heeft naar mijn weten geen A8 D2 parts liggen.
      A4/8E (B6) 1.9TDI Avant
      Ebony black pearl|Black optic|S-line bumpers en dakspoiler|S4 doorblades|19" BBS CK|Goodyear Eagle F1 ASY 235-35-19|OEM S4 Avus 17"|Michelin pilot Alpin 225/45/17|3.0 uitlaat|4.2 (A6 4F) 80mm eindstukken|HT-mapping|S-line onderstel|Supersport federtellers|312x25 Zimmerman Sport|ATE ceramic|Black optic S4 grille|B7 DTM alcantara multifunctioneel stuurwiel|B7 DTM alcantara pook|Carbon sierlijsten in dashboard, deuren en middenconsole, custom alu logo|RS4 pedalen en voetsteun|Raam en spiegel schakelaars MY2012 (alu accenten)|Leder/alcantara (verwarmde) sportstoelen|BNS 4.2 navigatie|A4 B8 dak antenne|Gecleande achterruit (geen ruitenwisser)|Funkuhr|Radio Concert|Bose soundsystem|Fiscon Bluetooth|OEM Audi IPOD interface|Smarty HD driving camera|Full-Led interieur verlichting|Led voetverlichting in rood|Koelkast in dashboardkastje|Middenarmsteun met cupholder voor en achter|S4 Bi-xenon koplampen|Led instapverlichting|Electrisch inklapbare en dimmende buitenspiegels|Automatisch dimmende binnenspiegel met kompas en regensensor|Led omgevingsverlichting in buitenspiegels|Led stadslicht|Led mistlampen|Smoke achterlichten|Coming home/Leaving home.

Als je bij onderdelenlijn in de voorraad opzoekt weet je genoeg.
      Ebay.de is dan nog de beste oplossing.

succes
      met de fiets kom je er ook wel, moet je wel eerst een fiets hebben!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leon Bekijk Berichten
      Bel even met Coen Donkers in Veghel, VAS den dolder heeft naar mijn weten geen A8 D2 parts liggen.
      Heb ik gebeld, heeft nu niks liggen, moet regelmatig eens bellen!!

Geregeld, MARKTPLAATS 30 euro.

Kijk, das mooi..

Forum Rechten