Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Mediaplayer valt soms uit, geen achteruitrijdcamera, stuurbediening werkt niet

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8

    Standaard Mediaplayer valt soms uit, geen achteruitrijdcamera, stuurbediening werkt niet

    Sinds enkele maanden heb ik diverse storingen in de audio en ik ben op zoek naar jullie hulp.

    Ik heb de volgende symptomen:
    - af en toe schakelt er een relais (ergens achterin) uit en direct weer aan waarbij het geluid van radio, cd en telefoon even wegvalt
    - het gebeurt ook zonder draaiende motor met alleen het contact aan
    - het schakelen/uitvallen gebeurt altijd twee keer kort achter elkaar en dat herhaalt zich zo'n 5 - 8 keer aan het begin van een rit en stopt na zo'n 10 minuten vaak
    - tevens heb ik af en toe dat de microfoon (via BT naar m'n telefoon) helemaal niet werkt
    - al een half jaar heb ik ook dat de achteruitrijd-camera soms storingen in het beeld geeft
    - sinds vandaag heb ik ook meegemaakt dat alle bedieningen op het stuur niet meer reageren/werken én dat de achteruitrijd-camera helemaal niet meer te zien is of is in te schakelen

    Via het Bosch systeem krijg ik alleen foutcode "Gateway 3.1 O81C Mediaplayer 1 Geen signaal". Meer detail uit Vagcom heb ik nog niet maar dat gaat er aan komen.

    Heeft iemand hiermee ervaring, een mening of deze zaken met elkaar te maken hebben of een idee waar het probleem waarschijnlijk zit?

    alvast dank!

    Olav den Biggelaar

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    42
    Posts
    154
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Mediaplayer valt soms uit, geen achteruitrijdcamera, stuurbediening werkt niet

    Heb je al in de kofferbak gekeken? als je dat kapje weghaalt links, waar je navi dvd ingaat, heb je daar geen vochtprobleem? Daar zitten veel modules t.b.v. media, audio, navi etc.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S8

    Standaard Re: Mediaplayer valt soms uit, geen achteruitrijdcamera, stuurbediening werkt niet

    Beste Leon,
    Ik heb je raad opgevolgd maar kon geen zichtbaar vocht vinden.
    Wel heb ik vervolgens een paar maanden een vochtvanger in de achterbak gehad en dat lijkt tot nu toe goed te gaan.
    Hopelijk blijft dit zo!
    Groet, Olav

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •