Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Eerste Indruk Q2 op 3-7 geplaatst

  1. #1
    merelmaassluis's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    77
    Posts
    244
    Kudos
    4
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Eerste Indruk Q2 op 3-7 geplaatst

    Ik heb hem mogen bewonderen !! De Misano rode op tour in Nederland was een grote verassing voor mij...echt een nieuwe auto die zeker stof zal doen opwaaien.

    Van binnen relatief ruim en modern ogend, van buiten veel groter dan ik had verwacht...zeker geen Polo of A1 formaat.
    Ziet er van buiten, door een 10 cm lagere carrosserie, stevig en stoer uit: sportiever dan een Q3.

    Het momenteel bekendgemaakte prijsverschil met een Q3 is niet reeel: men vergelijkt een 1.0 3 cilinder Q2 instapper met een 1.4 150 PK Q3 en voor een zelfde motorisering is het prijsverschil al weer € 2000,-- kleiner. !! Toch ga ik hem NIET MEER serieus in de gaten houden.

    We krijgen er zeker meer van te horen/ reacties !!
    Laatst gewijzigd door merelmaassluis; 01-12-16 om 17:39. Reden: Verandering door nieuwe Q3 aanschaf
    Q3 SportBack 45TFSI-e PHEV, 245PK/400Nm. S-tronic, ProLine S , Daytona Grijs, sportstoelen, Sunroof, 360 Camera, Parkeerhulp, Inklap.spiegels, zwart glanspakket, Privacy Glas, trekhaak, Velgen 19" AudiSport, S-line leer, B&O geluid etc...

  2. #2
    A3165's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    2.017
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Eerste Indruk Q2 op 3-7 geplaatst

    Ik vind de prijs ook tegenvallen en helaas een voorbode voor de prijzen van de nieuwe Q3. De Q2 is een geinige auto. Niet echt een Audi qua design hoewel de Q2 misschien een voorbode is.
    Een redelijk aangekleed model met 1.4 motor gaat snel richting 45.000 euro en dat vind ik serieus veel geld voor een '2'-model. Kwalitatief niet op een hoger niveau dan de huidige A3 terwijl de prijzen vergelijkbaar zijn.
    Sportstoelen was ik niet van onder de indruk. Ik miste de verlenging van de zitting bijvoorbeeld.
    Ik ben benieuwd hoe de verkoopcijfers worden. In eerste instantie dachten wij over een 2.0T quattro maar gezien de prijzen nu al wordt dat een veel te dure auto voor het beoogde gebruik met hond.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Leeftijd
    63
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Eerste Indruk Q2 op 3-7 geplaatst

    Ik heb in November een Audi Q2 TDI sport Quattro 150pk besteld met S-Tronic .
    Ben benieuwd .. word beloofd eind maart .. begin April 2017

  4. #4
    merelmaassluis's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    77
    Posts
    244
    Kudos
    4
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Eerste Indruk Q2 op 3-7 geplaatst

    Gefeliciteerd met deze "krachtige"aankoop en alvast een heleboel plezier ermee.
    Ik ga mijn nieuwe Q3 a.s. woensdag ophalen (die levertijd was ook rond februari/maart maar werd ineens met ruim 2 maanden bekort !!)
    Het is een Proline-S sport 150 Pk/250 Nm, CoD, S-tronic, voorwiel benzine geworden met wat extra's zoals open dak, parkeerautomaat met camera etc.
    Kleur (uiteraard) Daytona grijs !! Welke kleurcombi heeft de bestelde Q2 ??
    Q3 SportBack 45TFSI-e PHEV, 245PK/400Nm. S-tronic, ProLine S , Daytona Grijs, sportstoelen, Sunroof, 360 Camera, Parkeerhulp, Inklap.spiegels, zwart glanspakket, Privacy Glas, trekhaak, Velgen 19" AudiSport, S-line leer, B&O geluid etc...

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Leeftijd
    63
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Eerste Indruk Q2 op 3-7 geplaatst

    Ik heb voor nannogrijs gekozen .. vond de prijs van Dakota grey (2750€) een beetje te duur ..

    Veel succes mat uw Q3 .. staat prachtig in Dakota grey ...


  6. #6
    Audi driver tgz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2016
    Leeftijd
    32
    Posts
    17
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Eerste Indruk Q2 op 3-7 geplaatst

    De q2 is een erg mooi auto, heb er ook mee proefgereden en rijdt ook zeer fijn. Zo kan ik nog wel even doorgaan maar ik blijf de prijs gewoon te duur vinden voor het formaat van de auto en wat je ervoor terug krijgt, Tijdens mijn configuratie kwam ik op 43000€ uit en dan heb ik nog niks bijzonders gedaan. Dat vindt ik gewoon te veel geld voor deze auto

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Leeftijd
    63
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Eerste Indruk Q2 op 3-7 geplaatst

    Vandaag is mijn auto afgewerkt in Ingolstadt en komt volgende week naar België.. Ben benieuwd wanneer ik hem zal kunnen afhalen ...

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2016
    Leeftijd
    63
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Land
    Land

    Standaard Re: Eerste Indruk Q2 op 3-7 geplaatst

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thailand2000 Bekijk Berichten
    Vandaag is mijn auto afgewerkt in Ingolstadt en komt volgende week naar België.. Ben benieuwd wanneer ik hem zal kunnen afhalen ...
    Dinsdag 21 maart mag ik mijn Q2 gaan afhalen ...1 maand vroeger dan eerst gepland...ben benieuwd..

  10. #9
    merelmaassluis's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    77
    Posts
    244
    Kudos
    4
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Eerste Indruk Q2 op 3-7 geplaatst

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thailand2000 Bekijk Berichten
    Dinsdag 21 maart mag ik mijn Q2 gaan afhalen ...1 maand vroeger dan eerst gepland...ben benieuwd..
    En, is de nieuwe aanwinst afgeleverd en wat zijn de eerste indrukken / foto's ?
    Laatst gewijzigd door tom; 14-08-17 om 17:37. Reden: Overdreven vraagtekengebruik aangepast
    Q3 SportBack 45TFSI-e PHEV, 245PK/400Nm. S-tronic, ProLine S , Daytona Grijs, sportstoelen, Sunroof, 360 Camera, Parkeerhulp, Inklap.spiegels, zwart glanspakket, Privacy Glas, trekhaak, Velgen 19" AudiSport, S-line leer, B&O geluid etc...

  11. #10
    JimQ2's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    39
    Posts
    975
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Eerste Indruk Q2 op 3-7 geplaatst

    Hier ook benieuwd naar de impressie van de nieuwe aanwinst...

    afgelopen week ook een Q2 besteld 1.6tdi s-tronic ibis wit met : pro-line / B&O / twinleder / blade en randen onderlangs in manhattan grijs / licht en regensensor.
    ben eens benieuwd wanneer hij geleverd gaat worden.
    ....

User Tag List

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •