Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Waaruit bestaat trekhaakvoorbereiding?

  1. #1

    Standaard Waaruit bestaat trekhaakvoorbereiding?

    is bij deze optie de bedrading tot in koffer voorzien of niet

  2. #2
    merelmaassluis's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    77
    Posts
    244
    Kudos
    4
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard re: Waaruit bestaat trekhaakvoorbereiding?

    Volgens de inbouwhandleiding van de WESTFALIA trekhaak zitten er in de RA-zijde van de kofferbak van de Q3 kabels/stekkers welke op de aan te schaffen module gestoken dienen te worden. Tevens moet er een (reeds aanwezige) stekkerverbinding gemaakt worden/ingestoken (mannetje -vrouwtje) aan de RV zijde onder het dashboard.
    Ook moet de codering in de computer aangepast worden.

    Lees de gebruiksaanwijzing/montage-instructiehandleiding op de site van WESTFALIA maar eens door dan zie je hoe het zit !!

    Sterkte
    Laatst gewijzigd door merelmaassluis; 23-04-17 om 09:37.
    Q3 SportBack 45TFSI-e PHEV, 245PK/400Nm. S-tronic, ProLine S , Daytona Grijs, sportstoelen, Sunroof, 360 Camera, Parkeerhulp, Inklap.spiegels, zwart glanspakket, Privacy Glas, trekhaak, Velgen 19" AudiSport, S-line leer, B&O geluid etc...

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3

    Standaard Re: Waaruit bestaat trekhaakvoorbereiding?

    Hallo ,
    Ik ben zelf ook in het bezit van een Q3 2012 ,kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien of mijn wagen een trekhaak voorbereiding heeft .
    Dit ivm bestellen van de kabelboom .
    Alvast bedankt

  4. #4

    Standaard Re: Waaruit bestaat trekhaakvoorbereiding?

    Rechts in koffer zou je moeten 2 stekkers hebben die los hangen waarvan 1 rode en blauwe daarna kan je gemakkelijk een 2 de hand originele trekhaak plaatsen is het gemakkelijkste en sturing erbij dan werkt alles direct enkel codering om parkeersensoren uit te schakelen bij het insteken van trekhaak moet nog gedaan worden anders bij achteruit rijden steeds getuut van sensoren

  5. #5
    EddyUnk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    453
    Kudos
    5
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Waaruit bestaat trekhaakvoorbereiding?

    Als de auto met trekhaakvoorbereiding is geleverd destijds zou je dat moeten kunnen zien aan de kabelboom die voorhanden is en/of grotere koelradiator enbof grotere remschijven. Maar daar is dan ook een code voor (weet alleen niet welke voor een Q3). Download anders de “Mobile” app van Audi en kijk met welke standaard en aanvullende opties je auto is geleverd.
    Audi e-tron S


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3

    Standaard Re: Waaruit bestaat trekhaakvoorbereiding?

    Ik heb een ECS kabelset ( AU063D1) in mijn Q3 geplaatst en laten coderen maar ik heb ik heb geen check control geen aanduiding bij de knipperlichten dat er een aanhanger aangekoppeld zit.
    Is dat bij de Q3 niet aanwezig of moet dat apart gecodeerd worden .

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •