Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: winterbanden met carmani velgen

  1. #1

    Standaard winterbanden met carmani velgen

    Wat denken jullie ? Geslaagd ?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    AudiQ3green's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Posts
    22
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3

    Standaard Re: winterbanden met carmani velgen

    Staat prima! 17 inch of 16?

  3. #3

    Standaard Re: winterbanden met carmani velgen

    Ziet er prima uit.

  4. #4
    merelmaassluis's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    77
    Posts
    244
    Kudos
    4
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: winterbanden met carmani velgen

    @frankyb

    Velgen staan prachtig !!
    Even een vraagje: Ik zie chrome mistlampringen op jou Q3: waar heb je die gekocht en wat is het bestel/typenummer ??
    Nog in afwachting van mijn levering van een Monsoon-grijze Q3 ben ik reeds op zoek naar wat accessoires maar er is bijster weinig "aftermarket" te vinden op de zoekterm Q3 !!
    Heeft iemand anders reeds ervaring met achteraf aanschaffen/aanbrengen van verchroomde uitlaatsierstukken op een Q3 ??

    Alle info is welkom

    merel
    Laatst gewijzigd door merelmaassluis; 14-01-14 om 10:35.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3

    Standaard Re: winterbanden met carmani velgen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door merelmaassluis Bekijk Berichten
    @frankyb

    Heeft iemand anders reeds ervaring met achteraf aanschaffen/aanbrengen van verchroomde uitlaatsierstukken op een Q3 ??

    Alle info is welkom

    merel
    Ik heb verchroomde uitlaatsierstukken op mijn Q3 laten aanbrengen. Staat erg mooi en oogt veel beter dan zonder.
    Gewoon bij aflevering door de Audi dealer erop laten zetten. Goede after-market is trouwens even duur als gewoon bij Audi bestellen en mijn persoonlijke mening is dat je daar niet op moet bezuinigen. (Geen "goedkoop" sierstukje op een dure auto) Ik heb nog overwogen om een verchroomde grill te nemen maar vond deze in verhouding iets te duur. (Dat geld zet ik liever opzij voor een volgende auto)
    Laatst gewijzigd door GERARDQ3Quattro; 20-01-14 om 18:27.


  6. #6
    merelmaassluis's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    77
    Posts
    244
    Kudos
    4
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: winterbanden met carmani velgen

    @GERARDQ3Quattro.

    Bedankt voor het advies inzake de chrome uitlaatstukken: ik zal bij aflevering e.e.a. laten meeleveren/monteren.

    Blijft mijn vraag inzake de chrome ringen rond de mistlampen als na-montage nog open : Wie weet een goede oplossing ??

    NB:
    Ik heb mijn Q3 proline kennelijk iets te vroeg besteld (medio dec. j.l.) gezien de zeer interessante huidige pakketaanbiedingen waarbij in de proline S pakketten ook o.a. chrome mistlampen standaard zijn. Ik had graag van de aktie gebruik gemaakt aangezien het pakket zeer interessant en uitgebreid is en vooral de extra beschikbare lakkleuroptie (Daytona-grijs) was op mijn verlanglijstje in December niet mogelijk.
    Tevens is de rest in het pakket meer aan extra's dan de samenstelling die ik nu besteld heb...en goedkoper !! Er is in midden December j.l. tijdens mijn eind-onderhandeling geen enkele indicatie aan mij bekend gemaakt dat er acties op korte termijn zouden aankomen.
    Inmiddels wel te horen gekregen dat de productie van mijn Q3 in week 6 zal plaatsvinden.
    Afhankelijk van de transportmethode (truck of schip) en de doorgangssnelheid/leverklaar maken in Leusden, hoop ik eind feb./midden maart mijn A3 door de Q3 te vervangen.
    Laatst gewijzigd door merelmaassluis; 21-01-14 om 15:15.

  7. #7
    merelmaassluis's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    77
    Posts
    244
    Kudos
    4
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: winterbanden met carmani velgen

    De Q3 staat vanaf heden voor het eerst op zijn winterslofjes welke ik vlak na aflevering (feb. 2014) interessant wist te scoren. Ik heb ze toen nog maar niet gemonteerd (winter was er nauwelijks) maar dit jaar moeten ze er aan gaan geloven (het wordt dit seizoen ECHT winter hoor !!)

    P1020363.jpgP1020365.jpg
    Q3 SportBack 45TFSI-e PHEV, 245PK/400Nm. S-tronic, ProLine S , Daytona Grijs, sportstoelen, Sunroof, 360 Camera, Parkeerhulp, Inklap.spiegels, zwart glanspakket, Privacy Glas, trekhaak, Velgen 19" AudiSport, S-line leer, B&O geluid etc...

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •