Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Hulplijnen achteruitrijcamera vallen weg

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2016
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard Hulplijnen achteruitrijcamera vallen weg

    Hallo forum leden,
    Mijn achteruitrij camera geeft de parkeer hulplijnen niet meer weer, soms zie ik ze een fractie van een seconde en vallen direct weer weg.
    Worden deze lijnen gegenereerd door de camera zelf of door de MMI of een unit die tussen de camera en het display zit of kan het zijn dat de voorwiel stand niet wordt doorgegeven en deze functie automatisch wordt uitgeschakeld?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi SQ5

    Standaard Re: Hulplijnen achteruitrijcamera vallen weg

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tregeer Bekijk Berichten
    Hallo forum leden,
    Mijn achteruitrij camera geeft de parkeer hulplijnen niet meer weer, soms zie ik ze een fractie van een seconde en vallen direct weer weg.
    Worden deze lijnen gegenereerd door de camera zelf of door de MMI of een unit die tussen de camera en het display zit of kan het zijn dat de voorwiel stand niet wordt doorgegeven en deze functie automatisch wordt uitgeschakeld?
    Het kan op twee manieren optreden, als de licht omstandigheden niet voldoende zijn of omdat de lens van je camera geblokkeerd is door vuil of oets anders. Het systeem zal dan de lijnen uitschakelen omdat het risico bestaat dat de weergave niet klopt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •