Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Nieuw model Q5

  1. #1
    merelmaassluis's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    77
    Posts
    244
    Kudos
    4
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Nieuw model Q5

    @Sander:
    Onder dankzegging voor de heden geopende sub-forums voor de Q2 en Q7 is het misschien ook raadzaam voor het nieuwe model Q5 (vanaf heden bestelbaar) aan te maken: het is een volledig vernieuwde auto; geen "opfrisbeurtje"!!
    Q3 SportBack 45TFSI-e PHEV, 245PK/400Nm. S-tronic, ProLine S , Daytona Grijs, sportstoelen, Sunroof, 360 Camera, Parkeerhulp, Inklap.spiegels, zwart glanspakket, Privacy Glas, trekhaak, Velgen 19" AudiSport, S-line leer, B&O geluid etc...

  2. #2

    Standaard Re: Nieuw model Q5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door merelmaassluis Bekijk Berichten
    @Sander:
    Onder dankzegging voor de heden geopende sub-forums voor de Q2 en Q7 is het misschien ook raadzaam voor het nieuwe model Q5 (vanaf heden bestelbaar) aan te maken: het is een volledig vernieuwde auto; geen "opfrisbeurtje"!!
    Heeft u iets te melden MerelMssl

    We hebben reeds kennisgemaakt in Vlaardingen bij de MTB route/Sushi A20, een Q3/Q5 onderonsje
    Audi A1 1.2T S-Edition [Daytona 2011]
    Audi Q5 2.0T S-line S-tronic [Daytona 2010]

  3. #3
    merelmaassluis's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2012
    Leeftijd
    77
    Posts
    244
    Kudos
    4
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuw model Q5

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KRS Bekijk Berichten
    Heeft u iets te melden MerelMssl

    We hebben reeds kennisgemaakt in Vlaardingen bij de MTB route/Sushi A20, een Q3/Q5 onderonsje
    Klopt helemaal !! Het eten was weer perfect !!

    Ik had in principe ook interesse in een Q2, maar dat werd mij na bestudering/calculatie veel te duur voor die auto: was serieus in de "mood" iets nieuws te willen aanschaffen: dat is dan ook inmiddels gebeurd (19 oct.j.l.) met een nieuwe Q 3 1.4 TFSI Sport ProLine-S S-tronic Daytonagrijs + extra's welke nu reeds bij de dealer is binnengekomen en begin Jan. wordt afgeleverd.
    Bij het aanvullen door @Sander van sub-forums in de Q-serie (de Q2 en de Q7 nieuw model) heb ik meteen de hint meegegeven om ook ruimte te maken voor de nieuwe (Mexicaanse) Q5; niet voor mij persoonlijk want die is een stapje te ver voor mij, maar voor eventueel andere geïnteresseerden !!

    Groet en misschien weer eens tot ziens in het WESTen des LANDs !!
    Q3 SportBack 45TFSI-e PHEV, 245PK/400Nm. S-tronic, ProLine S , Daytona Grijs, sportstoelen, Sunroof, 360 Camera, Parkeerhulp, Inklap.spiegels, zwart glanspakket, Privacy Glas, trekhaak, Velgen 19" AudiSport, S-line leer, B&O geluid etc...

  4. #4

    Standaard Re: Nieuw model Q5

    Ik moet zeggen dat ik als audi liefhebber er toch wel een beetje versteld van sta wat er met de Audi prijzen gebeurd momenteel. Het loopt echt helemaal uit de hand. Als je gaat kijken wat ze voor de nieuwe Q5 en A5 vragen is dat echt buiten proportie. Daarnaast vele malen duurder dan de vorige edities en het is geen klein prijsverschil. Audi is tegenwoordig zogenaamd "premium" dus dat zal het wel zijn pffff.... Nieuwe Q5 kost nota bene met een "launch" editie 75.000 euro! (laten we het maar zeker niet meer in guldens omrekenen)

    Ik snap ook niet dat niemand hierover verbaasd is. Dit loopt toch uit de hand? Ik ben geen fan van Mercedes maar voor dat geld koop je niet de GLC (zelfde klasse auto als Q5) maar de GLE! Ik snap dit beleid niet. Je prijst jezelf helemaal uit de markt. Ik heb van een paar mensen begrepen dat de markt tegenwoordig China is en dat Europa niet meer zo interessant is als afzetmarkt.

    Ik heb er het geld wel voor en ben een grote audifan maar kan dit simpelweg voor mezelf niet meer verantwoorden als ik kijk wat je voor dat geld nog meer kan krijgen.

  5. #5
    Kees B's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    73
    Posts
    2.640
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q5
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuw model Q5

    Strategie is gebruik maken van het feit dat er mensen zijn die er veel (geld) voor over hebben om als eerste met een nieuw model rond te rijden. Die worden dan eerst "geholpen". Later volgen dan wat minder dure versies.
    Dus een jaartje wachten is wel wijs.....

    En ja, Audi draait al jaren zeer goed met hoge winstmarges en dito bonussen, ook in Europa. Never change a winning team. Verandert pas als het marktaandeel zou gaan dalen.....
    Q5 2.0 TFSI S-Tronic 2010
    A6 Avant 2.4 Multitronic 2001


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •