Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: 1.8T wil na tuning en nieuw luchtfilter niet meer stationair lopen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2016
    Leeftijd
    39
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT

    Standaard 1.8T wil na tuning en nieuw luchtfilter niet meer stationair lopen

    hoi.


    wel ik heb een probleemke met men luchtfilter.
    Nu ik heb gister mijn wagen laten remappen bij dvx en normaal zou er ok een andere luchtfilter op komen , maar wegens omstandig heden door een ongeval bij dvx hebben zij die niet geplaatst enkel geremapt.
    Nu zeiden ze mij dat zo een filter makkelijk zelf te doen is en hij heeft dat wat uitgelegd hoe het moet.
    dus thuis gekomen zijn ik en mijne maat er aan begonnen alles goed en wel we starten de auto en hij valt elke keer stil.
    als we terug starten en ge geeft wa gas bij kan je hem in gang houden maar dat is een gesputter dan , het toerental slaagt ook tilt en schommelt up en neer.
    dus dat is niet normaal .
    de persoon die dat geremapt heeft zei dat hij alle aanpassingen gemaakt heeft voor de luchtfilter ook , dus dat zou plug en play moeten zijn, om het zo te zeggen.
    de luchtfilter is normaal ook goed geplaatst kan je bijna niet anders dan juist plaatsen.
    en als we de originele terug staken is er geen probleem dan doet hij het perfect, dus het is iets met de nieuwe filter.
    Nu hebben wel een tube dat nu wel los hangt en we denken dat het dat is , maar er is nergens een fittting aan de filter om die te monteren , en die van de shop zei dat ge dat normaal ni nodig hebt.
    iemand een gedacht wat het probleem is ?


    De wagen is een 2013 audi tt 1.8 , 160 pk
    Nu na de mapping 225 pk en 368 Nm


    dit is die tube die nu los hangt


    en dan de luchtmassameter , die ik vind dat veel te strak gespannen is nu, is er een manier om die kabel langer te maken ?

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: 1.8T wil na tuning en nieuw luchtfilter niet meer stationair lopen

    Verplaatst naar het TT 8J-subforum, nietszeggende titel 'luchtfilter probleem' aangepast.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    jos_br's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    63
    Posts
    1.229
    Kudos
    13
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: 1.8T wil na tuning en nieuw luchtfilter niet meer stationair lopen

    Dat slangetje wat loshangt is voor de carterontluchting, deze moet waarschijnlijk gemonteerd worden op de buis die nu dichtzit aan de aanzuigbuis.

    Jos.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •