Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Advies gevraagd voor mooier motorgeluid 1.8T

  1. #1

    Standaard Advies gevraagd voor mooier motorgeluid 1.8T

    Ik heb nu eindelijk een audi tt 8n met 180pk.. Nu ligt er nog alles origineel onder qua uitlaat en ik vind dit geluid behoorlik tegen vallen voor zon mooie sport auto.

    Ik zoek geen sjonnie geluid maar het mag best n stukje sportiever.

    Nu begrijp ik dat een openluchtfilter de turbo behoorlijk laat horen en dat dit niet mooi is.

    Ik zou een rvs sportuitlaat kunnen monteren maar dat kost aardig wat geld

    Ik lees ook over de mogelijkheid om de voordemper te vervangen voor een stuk pijp. Dit kost maar 60 euro en dus vrij gunstig.

    Iemand ervaring wat dit doet met het geluid? Of tips wat ik het beste zou kunnen doen.

    Ik hoor het graag!!

  2. #2
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Advies gevraagd voor mooier motorgeluid 1.8T

    Voor een meer racey geluid kan je de middendemper verwijderen, om een wat zwaarder geluid te produceren laat je de middendemper zitten en kan je de einddemper verwijderen, dit kan elke garagist voor je uitvoeren.

    Een compleet sportuitlaat hoeft niet altijd rvs (tenzij je de auto nog 20 jaar wil rijden) te zijn he, je kan ook een nette simon pijp monteren.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Benzine
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •