Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Coupe raam zakt niet bij openen deur

  1. #1

    Standaard Coupe raam zakt niet bij openen deur

    Hallo iedereen, ik heb het probleem dat de bestuurderskant de deur bij openen niet het raam laat zakken zoals ie dat wel aan andere kant doet, de interieurlamp reageert ook niet op de deur en ook autolock bij 15km werkt haast nooit, in vagcom was er ook melding can uiteraard, ik denk dat het de sensor/ schakelaartje is in die deur, die niks meer doet, het truukje met raam inleren werkte uiteraard niet, nu is mijn vraag zijn er hier mensen die dit onderdeeltje vervangen hebben? En dat eventueel voor mij kunnen doen tegen betaling uiteraard,
    Hoor graag,
    Fijne dag
    Designer

  2. #2
    Coilt's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Leeftijd
    36
    Posts
    43
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Coupe raam zakt niet bij openen deur

    Dit valt onder een slotmechanisme revisie .. goedkoper is een ander mechaniek zoeken op de sloop welke in goed staat is! (je kijkt op het wieltje als je em in je hand hebt)
    Wat het is niet de schakelaar welke inslijt met de schijf in het mechaniek wat in is gesleten.

    Dat is natuurlijk de beste optie.

    De goedkoopste doe het zelf oplossing is mechaniek demonteren , het schakelaartje eruit klikken(klemmetje eraf en schuin uithaken en een wat kwaliteit isolatietape pakken en over het puntje van schakelaar plakken zodat deze een vloeiende gang heeft en wat extra dikte wat je van het wieltje mist)

    Ja de allergoedkoopste red een paar maandjes oplossing totdat je een goed slot hebt gevonden

  3. #3

    Standaard Re: Coupe raam zakt niet bij openen deur

    Ok is het van de sloop niet ook al oud en bijna op? Ik zal eens informeren, heeft u dit klusje zelf al gedaan dat u erover weet?
    Bedankt voor uw reactie

  4. #4
    Coilt's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Leeftijd
    36
    Posts
    43
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Coupe raam zakt niet bij openen deur

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Designer Bekijk Berichten
    Ok is het van de sloop niet ook al oud en bijna op? Ik zal eens informeren, heeft u dit klusje zelf al gedaan dat u erover weet?
    Bedankt voor uw reactie
    Dit heb ik toen zelf al gedaan.. klusje is erg goed te doen als je een beetje handig erin bent,
    Natuurlijk slijten de mechanismes allemaal door de jaren heen.. daarom vernoem ik ook zoek op je gemak naar een nette met een goed laagje op het wieltje ;-)

  5. #5

    Standaard Re: Coupe raam zakt niet bij openen deur

    Ok bedankt man, ik ga kijken eerst deurkaart te verwijderen,


  6. #6
    Coilt's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Leeftijd
    36
    Posts
    43
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard Re: Coupe raam zakt niet bij openen deur

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Designer Bekijk Berichten
    Ok bedankt man, ik ga kijken eerst deurkaart te verwijderen,
    1 schroefje achter de ronde dop in het midden van paneel (handgreep)

    Aan de zijkanten de rubberen afwerkstukjes lostrekken (uiteinde deur heeft de ronde rode reflector schijf erin zitten welke mee los komt)

    Dan kan het deurpaneel recht omhoog geschoven worden en iets ruimte geven zodat je achterop kijkt en klik je de kabel naar klinkje los en haak je deze eruit.. deurpaneel kan je in autokant zetten en blijft deze netjes staan en ''kan'' je de stekkers losklikken (of deur in 1ste openstand laten en hoeven ze niet los)

  7. #7

    Standaard Re: Coupe raam zakt niet bij openen deur

    Bedankt !! Ga kijken of ik dat slot eruit kan krijgen

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •