Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 72

Onderwerp: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat: gerepareerd!

  1. #41
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjverbrugh Bekijk Berichten

    Heb de witte draad verbonden met de blauwe van de aansturing van de remote (lees antenne), maar geen zoemer. Op de remote staat ook alleen spanning als de radio aan staat....
    jij mist dus de notie hiervan.
    als de radio aanstaat (dus orgi zo aangesloten) klinkt de zoemer om je te helpen herinnering (net zoals de vergeten verlichting)
    dus staat je radio uit = geen remote spanning dus ben je hem niet vergeten.

    maar je zoemer werkt dus gewoon niet en hierin zit ook de vertragings- regeling voor de langzaam uitgaande binnen verlichting en uitgaan na aan zetten contact.
    je bent dus wel op het goede spoor.

    de bekabeling (ook orgi) is idd een beetje spaghetti zooi, maar thv je knieen is ook nog een relay drager.
    daarvoor moet je de gehele bak daar weghalen en heb je ook toegang onder je zekering kast.
    met het terug plaatsen van dit paneel/handkastje erg rustig vastschroeven (boutje's) het plastic wil bij "prettig"aandraaien graag scheuren....
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  2. #42
    rjverbrugh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    470
    Kudos
    3
    Auto
    Audi 200

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viermaal Bekijk Berichten
    jij mist dus de notie hiervan.
    als de radio aanstaat (dus orgi zo aangesloten) klinkt de zoemer om je te helpen herinnering (net zoals de vergeten verlichting)
    dus staat je radio uit = geen remote spanning dus ben je hem niet vergeten.
    Waarschijnlijk wel. Maar er zit geen originele radio in, maar een JVC die een constante plus heeft voor de voorkeurzenders en een geschakelde plus via het contact. Contact uit, radio automatiesch uit, dus ook geen stroom op de remote (blauw bij deze) en dus witte kabel naar de zoemer.

    Die zoemer (relais nr 292) heb ik uitgebouwd en getest met een 12v batterij. Er zitten 4 pennen aan het relais (R, 85, 86, 58). Hij zoemt netjes met plus op de R (Radio?) en 58 en min op de 85(zal wel de aansluiting voor de lichtschakelaar zijn). Dus die lijkt te werken. Daarnaast zit het relais 320, dat is voor de interieurverlichting. Heb dat uit elkaar gehaald, dat ziet er goed uit, maar weet niet hoe ik het moet testen. Heb van beide relais er 2 liggen, omwisselen op de relaisbalk geeft geen verschil.

    Heb ook dat paneel al weggehaald,e en kom daar achter dit tegen:


    Geen relais te vinden op de relaisbalk(helemaal onderaan).
    Daar vond ik wel de doorgeschuurde draad van de memory van de stoelen.

    Ik denk zelf dat het nog in de aansluitingen op de achterkant van de relais drager van nr 292 en 320 zou kunnen zitten....maar de draden die daar naar toegaan zijn allemaal nog origineel gewikkeld, dus om daar nou in te gaan zitten rommelen..
    Of toch het contactslot? Hoe kan ik hier makkelijk bij?
    Groet Robbert
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 2014, Peugeot 806 2.0 16V 2001, Audi 200 20v Avant 1989 (geschorst), BMW 2002 Tii Touring 1974 (geschorst), BMW R1200GSA 2014, BMW R100RS 1982

  3. #43
    200T Dronten's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Leeftijd
    58
    Posts
    107
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viermaal Bekijk Berichten
    ik heb even jouw foto bewerkt en de plaatsing erbij genoemd;
    A Dinn is de de spanning massa gala remote
    B Dinn 1 is de gewone speaker setting
    B Dinn 2 is die voor achter speakers aktive (ingebouwde versterker in de speaker)
    Tussen stekker om de B din te wisselen voor het type speaker
    en de laatste is dan de chekpannel aansluiting (clock, data, enm) dit geeft dan bij de alpha beta gamma en delta radio de frequentie casseteloop en de VF verkeersfunk -duitse voorloper van de rds/TA- in het display weer.

    de andere aansluitingen hierna verschillen per merk radio dus daar geef ik geen com op
    Viermaal, is deze weergave van de radio op het checkpanel bij alle typen gangbaar?
    In mijn 200 Turbo uit '86 zit de ori Delta radio gemonteerd, maar deze geeft geen meldingen op het checkpanel.
    Als dit bij alle varianten mogelijk is heb ik weer een nieuw "projectje" erbij
    Audi 200 Turbo 1986 (nu nog donor)
    Audi 100 CC 1985, KZ motor, KE-jetronic, LPG
    Hyundai Atos 1997
    Ford Transit 100VIL MK2 1980 (motor sierra, koeling mondeo, v-bak scorpio)

  4. #44
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjverbrugh Bekijk Berichten

    Heb ook dat paneel al weggehaald,e en kom daar achter dit tegen:


    Geen relais te vinden op de relaisbalk(helemaal onderaan).
    Daar vond ik wel de doorgeschuurde draad van de memory van de stoelen.
    nee dat is het "kick"paneel; ik bedoel die onder het dashb zit ter hoogte van je knieen.
    bij de 100 200 zit daar ook nog een handkastje in maar bij een 20V kan daar ook een knie kussen zitten.
    deze loopt van links naar rechts tot onder je stuur. dat is de extra relay drager.
    dat Kick panel zittende evt relay achter het het zwarte schuim stof gedeelte. in elk geval behoord daar je relay voor de nalooppomp en fan te zitten.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  5. #45
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 200T Dronten Bekijk Berichten
    Viermaal, is deze weergave van de radio op het checkpanel bij alle typen gangbaar?
    In mijn 200 Turbo uit '86 zit de ori Delta radio gemonteerd, maar deze geeft geen meldingen op het checkpanel.
    Als dit bij alle varianten mogelijk is heb ik weer een nieuw "projectje" erbij
    dit werkt alleen met de NFL modellen die een checkpanel hebben zitten zover als ik nu weet.
    ik heb zelf nog gen vfl gezien alwaar deze draden dan wel op zitten.
    ofdat dit te realiseren is? _nog_geen idee
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm


  6. #46
    rjverbrugh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    470
    Kudos
    3
    Auto
    Audi 200

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viermaal Bekijk Berichten
    nee dat is het "kick"paneel; ik bedoel die onder het dashb zit ter hoogte van je knieen.
    bij de 100 200 zit daar ook nog een handkastje in maar bij een 20V kan daar ook een knie kussen zitten.
    deze loopt van links naar rechts tot onder je stuur. dat is de extra relay drager.

    Oke, hopelijk bedoel je dan dit paneel, otherwise I'm lost!:


    Die heb ik al de hele tijd er af, daar zitten die drie balken met relais zoals je dat eerder had uitgelegd, daar vond ik ook de 320 en 292.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viermaal Bekijk Berichten
    dat Kick panel zittende evt relay achter het het zwarte schuim stof gedeelte. in elk geval behoord daar je relay voor de nalooppomp en fan te zitten.
    Kom daar geen relais tegen. Heb even aan het schuim getrokken, maar daar zit niks achter. D' r zit daar wel een zwart kastje mer drie draden. Waar is die van/voor?
    Groet Robbert
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 2014, Peugeot 806 2.0 16V 2001, Audi 200 20v Avant 1989 (geschorst), BMW 2002 Tii Touring 1974 (geschorst), BMW R1200GSA 2014, BMW R100RS 1982

  7. #47
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 200T Dronten Bekijk Berichten
    Viermaal, is deze weergave van de radio op het checkpanel bij alle typen gangbaar?
    In mijn 200 Turbo uit '86 zit de ori Delta radio gemonteerd, maar deze geeft geen meldingen op het checkpanel.
    Als dit bij alle varianten mogelijk is heb ik weer een nieuw "projectje" erbij
    NFL en VFL zijn geheel anders daarin.
    Loop ook al met dat idee te spoken . . .
    Denk trouwens dat je originele Delta dat signaal ook niet geeft (geen 3e stekker aan achterzijde radio).
    Alleen latere Delta's hebben dat volgens mij.

    Voor het gemak heeft Audi zo een beetje al zijn radio's Beta, Gamma of Delta genoemd.
    Zowel de oudste, als ook de laatste series met rds (zoals de mijne) en zelfs de cd-en wisselaar uitvoeringen.
    Lekker overzichtelijk inderdaad.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  8. Ad
  9. #48
    rjverbrugh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    470
    Kudos
    3
    Auto
    Audi 200

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viermaal Bekijk Berichten
    ff uploden.
    Ik ben nog effe aan het slopen geweest, en er gaat een zwart/witte draad naar de binnen verlichting en de achterste kaarleeslampen in de auto. Dat zou de plus-draad moeten zijn als een van de deuren opengaat.

    Ik kom echter (voor zover leesbaar) geen zwart/witte draad in jouw schema tegen. Deze draad loopt samen met de twee andere via de A-stijl naar beneden achter het dashboard. Kon niet zien waarheen, maar vermoed naar het relais op de relais balk.
    Is dat nr 320 inderdaad het relais voor de interieurverlichting en hoe kan ik die testen. Wil eigenlijk op de relaistekker testen waar de plus vandaankomt en of de deurschakelaars daadwerkelijk onderbreken.
    Groet Robbert
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 2014, Peugeot 806 2.0 16V 2001, Audi 200 20v Avant 1989 (geschorst), BMW 2002 Tii Touring 1974 (geschorst), BMW R1200GSA 2014, BMW R100RS 1982

  10. #49
    rjverbrugh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    470
    Kudos
    3
    Auto
    Audi 200

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    Oke, eindelijk een stapje verder: De zoemer werkt! Dwz: ik weet nu waarom die 't niet doet. Heb uiteindelijk maar de relaisbalk losgehaald en ben de draden achter het relais gaan volgen/er aan rommelen. De schakeling van nr 320 heb ik nog niet helder, maar van de zoemer wel. Aan het relais zitten 4 pennen: R (witte draad, radio), 85 (bruin/zwarte draad, deur contackt), 58 (grijze draad,lichtschakelaar) en 86, rode draad , geen idee waar, staat plus op. Ik had alleen nog de deurschakelaar doorgemeten,deze maakte contact. Nu ik de bruin/zwarte draad had gevonden, bleek deze na nameten een oneindige weerstand te hebben, dus een breuk. Waar moet ik nog uit zoeken, kan nog niet zien hou die precies loopt, bij het kick-paneel kwam ik 'm in idergeval niet tegen. Dus het werkt, alleen nu nog een nieuwe draad trekken.

    Heb gelijk ook de bruin/blauwe doorgemeten (die van de deurcontactschakelaar naar het 320 relais gaat), maar die heeft verbinding.
    Verder zit er op de pennen van het relais de volgende draadjes (met nr):
    86S rood
    30d rood/blauw
    T bruin/blauw
    31Z groen/blauw
    31L bruin/geel
    15a zwart/baluw
    31az niks
    Daar vind ik dus geen zwart/witte draad die uiteindelijk bij de lampen uitkomt....

    maar goed, in ieder geval weer een stapje verder!



    Oja, nog een vraag: als ik het contact uit zet blijven de rode lampjes van de schakelaars van de elektrische nog zo'n 10 seconden branden voor ze doven. Heeft dit met de interieurverlichting te maken?
    Groet Robbert
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 2014, Peugeot 806 2.0 16V 2001, Audi 200 20v Avant 1989 (geschorst), BMW 2002 Tii Touring 1974 (geschorst), BMW R1200GSA 2014, BMW R100RS 1982

  11. #50
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjverbrugh Bekijk Berichten
    Daar vind ik dus geen zwart/witte draad die uiteindelijk bij de lampen uitkomt....

    maar goed, in ieder geval weer een stapje verder!
    die witzwarte draad is de draad achter het hemeltje, gaat naar de achter lampjes toe, maar wordt (bij mij tenminste) ook zwart/groen en is dan bij de voor lees lampjes
    gedubbeld (dwz 2x3 draden links en rechts)


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjverbrugh Bekijk Berichten
    Oja, nog een vraag: als ik het contact uit zet blijven de rode lampjes van de schakelaars van de elektrische nog zo'n 10 seconden branden voor ze doven. Heeft dit met de interieurverlichting te maken?
    bij de NFL kun je alle ramen en schuifdak elk sluiten na afzetten van het contact maar alleen bij nog niet gesloten LV portier.
    dit werkt wel samen met de interieur vertraging dimming.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  12. #51
    rjverbrugh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    470
    Kudos
    3
    Auto
    Audi 200

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjverbrugh Bekijk Berichten

    Verder zit er op de pennen van het relais de volgende draadjes (met nr):
    86S rood
    30d rood/blauw
    T bruin/blauw
    31Z groen/blauw
    31L bruin/geel
    15a zwart/baluw
    31az niks
    Wie weet welk van deze draden naar de binnenverlichting gaat? Ik kom geen van deze kleurtjes tegen! Ik heb de bruin/blauwe draad van het relais doorverbonden aan de massa voor de deurstand van de lamp, en warempel, de lamp ging branden bij deur open, maar bij deur dicht ook direct weer uit. Dus geen vertraging, wat logisch is, want die moet via het relais komen. Ik denk zelf de bruin/gele op nr 31L, maar die moet dan ergens in een zwarte draad over gaan, want dat is de kleur van de massa op de schakelaar in het plafond.
    Groet Robbert
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 2014, Peugeot 806 2.0 16V 2001, Audi 200 20v Avant 1989 (geschorst), BMW 2002 Tii Touring 1974 (geschorst), BMW R1200GSA 2014, BMW R100RS 1982

  13. #52
    rjverbrugh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    470
    Kudos
    3
    Auto
    Audi 200

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    Gevonden! Denk ik. Tis idd de bruin/gele draad. Heb deze net nog even doorverbonden met de massa op de lamp, en hij doet het! Hij gaat na ongeveer 30sec uit, maar dimmend doet ie niet. Klopt dat?

    Nu nog uitvinden waar die draad breuk zit, zal wel ergens achter het dashboard zijn, dus als iemand weet of daar nog iets zit waar die bruin/gele overgaat in een zwarte draad, dan hou ik me aanbevolen. Die draden naar de plafondlamp lopen via de A-stijl. Ik ga bij daglicht wel weer eens in het dashboard neuzen waar precies de draden lopen.

    In ieder geval allemal bedankt voor het mee denken!
    Groet Robbert
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 2014, Peugeot 806 2.0 16V 2001, Audi 200 20v Avant 1989 (geschorst), BMW 2002 Tii Touring 1974 (geschorst), BMW R1200GSA 2014, BMW R100RS 1982

  14. #53
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    ik heb mijn plafonnetje openliggen en zie dat de bedrading via de a stylen naar de lamp in het midden gaan, daarvandaan gaat links en rechts gescheiden
    onder de hemel door naar resp L en R achter alwaar deze weer weg zakt in de C stijl richting kofferbak voor de achterportier sensor.
    de kleuren van deze 3 polige draad blijven hierin constant.
    aan de bestuurders zijde zitten in elk geval 2 draden aan de sensor vast en L maar 1 (zal achter ook wel zo zijn)
    onder de lamp zitten ook 2 dunnere draadjes welke gesoldeerd zijn aan de zonneklep houder tbv de verlichting hierin.
    zal morgen ff proberen wat plaatjes ervan te schieten.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  15. #54
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rjverbrugh Bekijk Berichten
    Gevonden! Denk ik. Tis idd de bruin/gele draad. Heb deze net nog even doorverbonden met de massa op de lamp, en hij doet het! Hij gaat na ongeveer 30sec uit, maar dimmend doet ie niet. Klopt dat?
    tja wat noem je niet dimmen, het gaat naar mijn idee langzaam uit lijkt dan wel op dimmen.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  16. #55
    rjverbrugh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    470
    Kudos
    3
    Auto
    Audi 200

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    Zal ook nog wat foto's posten, maar dimmen doet ie net, gaat net zo uit als je de schakelaar van aan naar uit zet.
    Groet Robbert
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 2014, Peugeot 806 2.0 16V 2001, Audi 200 20v Avant 1989 (geschorst), BMW 2002 Tii Touring 1974 (geschorst), BMW R1200GSA 2014, BMW R100RS 1982

  17. #56
    rjverbrugh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    470
    Kudos
    3
    Auto
    Audi 200

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    Dit hangt er aan het plafond als je de lamp er uit haalt:



    De twee zwarte stekkertjes links op de foto zorgen voor de lampjes: de bovenste is de doorverbinding naar de leeslapmjes (de achterste hebben ook een deur stand) en de onderste zorgt voor de aansturing van de binnenverlichting. Daar zit een 3-aderige draad op die van links via de linker A-stijl omhoog gaat. Kleuren: zwart, zwart/wit en zwart groen. De rood/zwarte is de constante plus.


    Na de A-stijl ben ik 'm kwijt, hij verdwijnt in het dashboard, maar uiteindelijk moet de zwarte draad op de bruin/gele op het vertragingsrelais uitkomen....maar dat is dus nu niet zo, dus doet het systeem het niet. Die verbinding ga ik wel maken, vai de A-stijl en door het dashboard, dat er nu zo bij ligt:



    Ik heb goede hoop dat het dan werkt! Maar...moet het licht ook echt dimmen(dus: zwakker worden en dan uit gaan), want nu is het aan of uit, niks geen gedim.
    Groet Robbert
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 2014, Peugeot 806 2.0 16V 2001, Audi 200 20v Avant 1989 (geschorst), BMW 2002 Tii Touring 1974 (geschorst), BMW R1200GSA 2014, BMW R100RS 1982

  18. #57
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    ik ken het als langzaam zwakker worden, dus dimmen.

    maar zoals geschreven, af en toe werkt het wel en dus ook af en toe niet..... bij mij.
    die constante plus id trouwens het draadje voor je spiegel lamp(jes) in de zonnen klep.
    en de 3 aderige zwart zwart/wit zwart groen loopt aan beider zijde naar de lees/instap lampjes toe de aankomende 3 polige Z Z/W Z/Gr komt idd achter het dash vandaan, maar volgens mij vanaf de relay drager en niet achter de tellerset .

    ik moet daar ook nog zijn, om mijn nw aansluiting voor het elk schuif/kanteldak aan te sluiten.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  19. #58
    rjverbrugh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    470
    Kudos
    3
    Auto
    Audi 200

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viermaal Bekijk Berichten
    ... de aankomende 3 polige Z Z/W Z/Gr komt idd achter het dash vandaan, maar volgens mij vanaf de relay drager en niet achter de tellerset .
    Denk ook dat die daar heen gaat, maar kon 'm niet volgen....Ergens zit daar het probleem, maar ga 'm dus maar doortrekken vanaf relais, door dashboars, via A-stijl naar de plafonniere. Dat langzaam wakker worden, zou dat aan het relais zelf kunnen liggen? Heb nog even getest en geteld: , de vertraging duurt nu ongebeer 30 sec, en dan direct uit.
    Groet Robbert
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 2014, Peugeot 806 2.0 16V 2001, Audi 200 20v Avant 1989 (geschorst), BMW 2002 Tii Touring 1974 (geschorst), BMW R1200GSA 2014, BMW R100RS 1982

  20. #59
    rjverbrugh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    470
    Kudos
    3
    Auto
    Audi 200

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    En de binnenverlichting incl de kofferbak (zat een draadbreuk in de buurt van het scharnier) en ook de zoemer doen het weer! Joepie, eindelijk, en ik weet inmiddels ook veel van de electra van de 200!
    Maar ja, doe ik de deur dicht en op slot na alles gemonteerd te hebben, doet de CV van de bestuurderskant het weer niet! Die aan passagierskant had ik al gerepareed (andere blauw CVpomp er in, schakelaar daarin was stuk) dus nu is de passagierskant waarschijnlijk aan de beurt. Ook altijd wat met die oude auto's!
    Groet Robbert
    Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 2014, Peugeot 806 2.0 16V 2001, Audi 200 20v Avant 1989 (geschorst), BMW 2002 Tii Touring 1974 (geschorst), BMW R1200GSA 2014, BMW R100RS 1982

  21. #60
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Binnenverlichting doet het niet als de deur open gaat.

    Ook altijd wat met die oude auto's!

    daarom is het ook zo verslavend, een auto waaraan je niks meer kan doen is zooooooooooooo 2011
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •