Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Stof voor deurpanelen 90 B3 quattro, welke code?

  1. #1

    Standaard Stof voor deurpanelen 90 B3 quattro, welke code?

    Ik laatst een complete 90 quattro erbij gekocht en gestript voor de elektrische ramen voor mijn eigen 90 quattro. Nu zat er in de donor auto een wit interieur
    en mijn 90 heeft het "zwart" gestreepte quattro interieur. Nu ben ik dus opzoek naar stof om de deurpanelen opnieuw te bekleden.
    Als je op audi tradition kijkt https://trshop.audi.de/konakart/Sele...JACQUARD+SATIN zie je meerdere varianten in kleuren van deze stof staan. Mijn vraag ik welke heb ik? Is dit terug te vinden op de sticker in de kofferbak?

    Alvast bedankt.

    Gr Wilmer



    '88 audi 90 quattro 10v sport------'01 caddy
    '56 standaart ovaal kever------------'83 Pirelli Golf '68 FT Bonito---------'58 batavus bilonet tour

  2. #2
    Thalys's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    62
    Posts
    872
    Kudos
    14
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard re: Stof voor deurpanelen 90 B3 quattro, welke code?

    Volgens mij heb jij , als het echt donker is , Graphite, hetgeen ik ook in mij coupe heb zitten. Maar de code staat op de sticker in je kofferbak.

    Echter, wat ik zo zie op de foto is de stof niet kapot. Gewoon netjes verwijderen, die oranje smurrie eraf halen (gaat goed met koud water, het lost op), daarna de lappen stof wassen (niet warmer dan 40 graden, anders krimpt het). Dan een nieuwe schuimlaag aanbrengen met speciale lijm (beide te koop via het internet) en dan de stof aanbrengen, ook weer met die lijm. Ik heb zo de panelen van de Cabriolet gedaan en dat is uitstekend gelukt.
    Laatst gewijzigd door Thalys; 17-02-17 om 08:48.
    Audi Cabriolet 2.3 (1991), Audi B4 Coupe 2.0E 1992, A2 1.4 (2000) en A4 B5 Avant 2.4 quattro (1998), Audi 80 1.8C 1987
    Carpe Diem

  3. #3

    Standaard re: Stof voor deurpanelen 90 B3 quattro, welke code?

    Ik heb alleen andere deurpanelen met witte bekleding die ik in de auto wil zetten. Aangezien ik ga ombouwen naar elektrische ramen heb ik andere deurpanelen zonder raamzwengel gaten. Probleem is echter de deurgrepen op de nieuwe panelen zijn iets anders en daardoor kan ik de stof niet overzetten.

    Is er overigens een lijst waar de M codes (kleur/bekleding) worden uitgelegd?
    '88 audi 90 quattro 10v sport------'01 caddy
    '56 standaart ovaal kever------------'83 Pirelli Golf '68 FT Bonito---------'58 batavus bilonet tour

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •