Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Elektrische storingen na vocht in de auto

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    79
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Elektrische storingen na vocht in de auto

    ik heb audi cabrio van 1994 2,6, als ik de auto laat wassen krijg ik een paar dagen later al leen maar problemen kan de deuren niet meer open maken of ik kan er niet meer uit. het lampje van dak knippert ik hoor de pomp op en neer gaan maar naar een paar dagen is het weer weg wat te doen ???

  2. #2
    IHWBD's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Leeftijd
    53
    Posts
    459
    Kudos
    32
    Auto
    Audi RS3

    Standaard re: Elektrische storingen na vocht in de auto

    Vocht probleempje wat storingen aan elektrische circuits in je auto veroorzaakt. Wordt lastig om het probleem te lokaliseren denk ik.

    Met de sleutel kan je toch wel mechanisch de deur openen? En vanuit binnen, kan je toch ook wel de deur mechanisch openen?

    Ik zou voordat het probleem verholpen is je auto niet meer laten wassen, want kennelijk heb je dan geen problemen met het openen van de deuren
    Audi S3 sportback, 2009, sprintblauw, S-tronic, chipped 315 pk.
    Audi TTS roadster, 2009, glut orange, S-tronic, chipped 310 pk.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    79
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard re: Elektrische storingen na vocht in de auto

    ik stond bij een benzine pomp en kon er niet meer uit. een man was zo vriendelijk om de deur aan de buiten kant te openen de ramen werken wel ik had er wel uit gekomen hoor dan door het raam ha ha, nu staat hij thuis weer voor de deur, en hoef niet eens de afstandbediening te gebruiken je doe hem dicht en hij sluit van zelf

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Elektrische storingen na vocht in de auto

    Titel aangepast, de titel had niets met de vraag te maken.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard Re: Elektrische storingen na vocht in de auto

    Ik heb een tijd geleden een zelfde soort probleem gehad, de cv pomp bleef na het sluiten een tijdje door zoemen/lucht aan zuigen ?
    Maar.. ging spontaan open/dicht soms zelfs een poos achter elkaar. Ook ging de auto direct op slot als ik de deur dicht deed of open als ik de auto had afgesloten.
    Ben er toen heel scherp op geweest om de sleutel telkens uit het contact te halen of om het raam op een grote kier te zetten om te voorkomen dat ik buiten gesloten wordt ha ha.
    Ik ben toen de hand zender niet meer gaan geebruiken en sluit en open de auto nu gewoon met de sleutel, cv werkt dan wel alleen het alarm gaat er niet meer op.
    Sinds dien is het probleem niet meer geweest.

    Wel heb ik af en toe de auto weer met de handzender dicht gedaan en toen deed ie het ook gewoon goed zonder storing, of dit dus ook te maken had met het auto wassen weet ik niet. Ik draai nu gewoon ouderwets de sleutel om :-)
    Op zoek naar een Audi


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    79
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Elektrische storingen na vocht in de auto

    dankje cris ik ga dat morgen is proberen

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2014
    Leeftijd
    79
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Elektrische storingen na vocht in de auto

    auto heeft twee dagen in de regen gestaan, geen last van storingen meer, alles werkt weer naar behoren

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •