Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Radiateur vervangen Coupé 2.0 4-cil aut. + airco 1991

  1. #1
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Radiateur vervangen Coupé 2.0 4-cil aut. + airco 1991

    Ik werd net opgebeld door een kennis die bezig is met de radiateur van zijn Coupé en niet snapt hoe alles vast zit. Ik heb helaas mijn sleutelboeken uitgeleend en kan niet naar hem toe om te helpen.

    Hij krijgt de radiateur onderaan niet los, ik heb nog nooit aan een automaat met airco gewerkt maar alle radiateurs uit die serie die ik heb vervangen, stonden op van die rubberen blokken met schroefdraden eraan. Zit dit anders? Moet vanwege de condensor en de oliekoeler voor de automaat de bumper eraf om er goed bij te komen? Het is een B4-model, dus de grill zit niet meer in de weg.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  2. #2

    Standaard Re: Radiateur vervangen Coupé 2.0 4-cil aut. + airco 1991

    That would be me.

    Inmiddels al een tijdje verder, radiateur is vervangen door een vakman (ik kan dat zelf niet meer wegens lichamelijke conditie).

    Inderdaad moet de bumper eraf, en dan nog schijnt het een boel werk te zijn.
    Maar het is dus gelukt. Samen met een hoop ander werk wat ik gelijk maar heb laten doen.
    Draagarmen, stuurkogels, stabilisatortussenstangetjes (3 keer woordwaarde), enkele sensoren en nog wat grut.

    Fotootje bij 't otootje:

    audicoupe33.jpg
    - A8 D2 Addict. Origineel rulez. -

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •