Succes met je project !
Ik ben benieuwd naar de komende foto's en verslagen dit mooie project![]()
Ik zat hier al op te wachten, ArloOorspronkelijk geplaatst door Arlo
![]()
I like digging...
Especially someone else his grave
Succes met je project !
Ik ben benieuwd naar de komende foto's en verslagen dit mooie project![]()
Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
A6 2.4 Ambition Quattro :)
Dat is toevallig ja! Maar zoveel klassieke Audi rijders zullen er wel niet zijn. Ik heb ook vaak een mailtje met hem uitgewisseld. Daniel's Audi site www.AudiVorsprung.com ligt al een paar maanden stil. Dat is wel jammer... Is hij bezig met een nieuwe site?Oorspronkelijk geplaatst door tom
Hij heeft ook zo'n GTE spoilertje onder zijn CL gemonteerd. Zo ben ik ook op dat idee gekomen...
-oooo-
Audi 80 - Eines der schönsten Beispiele für Wirtschaftlichkeit -
-oooo-
Met die auto is-ie vorig jaar bij mij op bezoek geweest. We willen nog een keer een foto maken met de 80GTE en de Fox naast elkaar, daar moeten we een behoorlijk eind voor rijden alleen...
De site ligt stil omdat hij aan het afstuderen is.
Tom
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
Dat zijn de kilometers wel waard!
Heb jij hem op het idee gebracht om ook Type 82 freak te gaan worden?![]()
-oooo-
-oooo-
Nee, hij heeft deze auto al langer... zijn vader had ooit een Resedagroene type 82 LS (komt dat je bekend voor? Staat hier voor de deur!) en die GTE was al tijden zijn droom.
Tom
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
Ik dacht dat hij was begonnen met die Type 81 CL... :roll:
Leuk dat jij zijn vader's Type 82 mocht overnemen! Mooie wagen! Heeft ook nog weinig gelopen he!![]()
-oooo-
-oooo-
Dat staat mooiOorspronkelijk geplaatst door BartType81
![]()
LoL en zo is de wereld weer klein....
Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
Columns
Klopt. Heeft zijn vader ook gehad. Sterker nog, deze auto is van zijn vader geweest. Maar die type 82 liet ook prettige herinneringen achter, dus wilde hij er ook eentje hebben.Oorspronkelijk geplaatst door BartType81
De mijne komt alleen niet uit Zweden en heeft een automaat.Leuk dat jij zijn vader's Type 82 mocht overnemen! Mooie wagen! Heeft ook nog weinig gelopen he!![]()
Tom
Ik ben weer een hoop wijzer geworden! 8)
Dacht dat je bedoelde dat je zijn vader's Type 82 had overgenomen... :oops:
-oooo-
-oooo-
OK, zooitje foto's van mijn project...
Meer foto's...
Ziet er eigenlijk helemaal niet zo slecht uit :wink:
4 Ringen, 5 cilinders...
'86 Coupe quattro, '87 90 quattro.
nog wat.
Hehe, carterbescherming... Dat interieur moet ook weer in originele staat worden gebracht of ?
| The International System of Units (SI) |
Freie Fahrt für freie Bürger.
Wowz jij bent wel ff onder de pannen...
Maar zo'n dash is dat makkelijk te vinden? Of kun je dat maken zoals ze bumpers ook wel versmelten/lassen? Is te beschadigd denk...
Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
Columns
Yup, al heb ik gemerkt dat bekleden met zwart ribcord ongeveer even duur wordt als met leer...Oorspronkelijk geplaatst door 340@7000
Ik denk inderdaad dat het teveel is kromgetrokken en gescheurd, en het is niet meer te krijgen nee... ik ben nu bezig met een kap die over de bonvenkant past.Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
Tom
En, ga je dan voor leer, of..?
Audi A3 TDI tuned by Hartog Tuning!
Is af-fabriek nooit geleverd, dus ik ga het er nu niet inzetten. Past ook niet echt bij de auto, trouwens.
Mooie foto's.
Zo, daar ben je wel even mee onder de pannen !
Soms is het beter iets moois te verliezen dan het nooit gehad te hebben.
A6 2.4 Ambition Quattro :)
Bladwijzers