Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 50 van de 50

Onderwerp: Audi coupe quattro20v circuit auto.

  1. #41

    Standaard Re: Audi coupe quattro20v circuit auto.

    Hoi Marten

    Vraag is hoe groot het budget is ?

    4wd is pas nodig/makkelijk bij hoge vermogens 400+ , is zwaarder , je moet ook een extra sper kopen , meer aandrijf verlies dus heb je meer vermogen nodig dan een fwd of rwd .
    Fwd (rij ik zelf mee) rijd het makkelijkst alleen gaat hij bij hoge vermogens 300+ beetje zwaar sturen en hebben de voorbanden het zwaar .
    Rwd grootste fun factor als je een beetje kunt driften . meer grip bij acceleren dan een fwd , stuurt met meer gevoel door geen aandrijving voor ,

    Zijn dus meerdere wegen naar rome , belangrijk is je pk/kg verhouding !

    Mvg Ronald

  2. #42

    Standaard Re: Audi coupe quattro20v circuit auto.

    Geld speelt altijd een rol, ik doe het low budget en probeer alles zelf te doen of met bekenden.

    Ik rijd net zo snel in de ronde als een race klare 325 met 220 pk. En dan heb ik nog slechte banden en een klote onderstel, dus denk nog wel iets sneller te kunnen dan een 325. Een bijna race klare M3 reed 2,03 op assen tijdens time attack dit jaar.

    Maar als je naar de kosten kijkt is die man van de M3 ook meer geld kwijt, ik zit nu op 3500 euro. Met rem update achterzijde, betere banden, en goed onderstel kom ik op 5500 euro en daar rijd je nog geen M3 voor. Dus dan heb ik nog geld over voor een dikkere turbo en dan ben ik net zo snel als een M3.

    Sprak afgelopen dinsdag een man en die had een 318is en die had al heel veel lol voor 1000 euro wat de auto gekost had.

    En met welke auto rij jij ronald?? De Corsa, Focus of de dikke Golf??
    De corsa was tijdens de duitse autodag 0.3 sec sneller dan mij.
    Laatst gewijzigd door coupe20v; 10-10-11 om 12:17.

  3. #43

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    315
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi coupe quattro20v circuit auto.

    Ik rij met een coupe quattro 2.8E v6 standaard motor met 174pk met andere remschijven en een sachs ophanging
    op straat banden en straat remblokken(voorlopig), interieur eruit en vervangen door rolkooi en kuipstoelen en ik moet zeggen
    das fun om mee te rijden.
    Ik heb al met een kever met 150pk volledig circuit opgebouwd en een golf 2 met 170pk volldig circuit opgebouwd gereden en ik vind de audi
    tot nu het makkelijkste rijden (en tot nu toe de goed koopste).
    Met een goed ophanging en goede banden kun je veel meer tijd winnen dan met veel meer vermogen.

  4. #44

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    66
    Posts
    36
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5

    Standaard Re: Audi coupe quattro20v circuit auto.

    Inmiddels voorzien mensen. Al druk bezig een BMW M3/3.0 te strippen en voorzichtig weer op te bouwen. Inmiddels al weer meer geld uitgegeven dan de bedoeling was.. ;-(
    Kooi is en vering is besteld. Rest (stoelen/gordels/stuur tec) zijn al binnen. Hopelijk eind november al even een "shake-down"op Assen...
    Bedankt voor de tips.

    Grt Marten

  5. #45

    Standaard Re: Audi coupe quattro20v circuit auto.

    Laat eens wat foto,s zien.


  6. #46

    Standaard Re: Audi coupe quattro20v circuit auto.

    Zitten niet veel van die bmw mannen op het driving fun forum? Of is er een speciaal beemer forum?

  7. #47

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    315
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi coupe quattro20v circuit auto.

    Hey Coupe20v moest jij ook op 6mei afzakken naar Spa laat me dan maar iets horen dan kunnen we misschien eens een praatje maken.

  8. Ad
  9. #48

    Standaard Re: Audi coupe quattro20v circuit auto.

    Denk niet dat ik daar ben maar lijkt me nog wel een keer mooi om daar heen te gaan.

  10. #49

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    315
    Kudos
    2
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi coupe quattro20v circuit auto.

    Wel Laat maar eens iets weten als jij naar België afzakt.
    Ik zou dit jaar graag eens naar assen of Zandvoort trekken maar zal moeten kijken of het past in het budget
    en in de vrij tijd.

  11. #50

    Standaard Re: Audi coupe quattro20v circuit auto.

    Laatst gewijzigd door coupe20v; 10-04-12 om 17:37.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •