Hee, 't is je in elk geval wel gelukt om de hele auto op de prent te krijgen; velen lukt dat nog niet eens..
Haha, nou, ik gooi het op die toevalstreffers hoor, maar toch bedankt!
Ik had wel door dat de zon wel op een leuk punt voor fotograFeren zat.
Toch nog maar een paar dan:
die "onderaf shots", sja, ik snap het punt, maar voor de leek ziet het er leuk uit natuurlijk.
Gisteren even, voor deze shoot, gewassen, en vervolgens een Meguairs kuurtje: Kleien, Paintcleaner, Blackhole en M16 ... hij staat er wel weer érg puik bij nu hoor.
Een goede auto is de andere helft van het werk dus je zit wel goed!
Ik had serieuze twijfels over deze auto en de vraagprijs maar ik heb hem gisteren gezien en er in gereden en het is echt wel een heel dikke auto hoor! Op een paar deukies en krasjes na is het een nagenoeg perfecte rally-auto die er glimmend en stoer bij staat. Vergeleken met mijn S6 is hij triest traag natuurlijk maar ik vond hem daarentegen wel lekker lichtvoetig in de bochten, zelfs voor een quattro sedan van dat gewicht. Het geluid is aan de buitenkant absoluut overheersend maar het valt in de auto best mee...
Kortom chapeau met deze AF legende en ik heb zo een gevoel dat we deze nog wel vaker zien hier....
Ik heb m'n broertje dr op geattendeerd, hij leek geïnteresseerd Maar dan is er wel de kans dat die eerst een tijd geschorst wordt. Ik zal uhm van de week nog eens vragen hoe die er dan naar kijkt.
Zou ik mogen weten wat het verbruik ongeveer is?
Yes ... ... in combinatie met maat 44 staat dat garant voor duizelingwekkende acceleraties ...
1 op 10 is te doen, mits je het rustig aan doet. En dat doe ik dus meestal niet, daar heb ik m'n A3 voor namelijk
Als je een keer wilt kijken, dan hoor ik het wel. Nog wel 1 wachtende voor u overigens, maar dat terzijde.
Net eens het topic doorlezen en ik kan niet meer zeggen dan dat 't allemaal een genot was om te lezen!
Ik sta op 't punt om ook een Compi (of in 't lang een Audi 80 2.0E 16V Competition Quattro) te kopen.
De S6 C6 Avant die hier thuis staat is te weinig te gebruiken en is te veel aan het verbruiken.
Ook mis ik dat puur rijden, iets waar een Compi wel in uitblinkt.
Nu, ik ben ook wel op zoek naar een achterbank MET hoofdsteunen, aangezien er wel regelmatig mensen op mijn achterbank zitten.
Ook ben ik nog op zoek naar een heckrollo voor achteraan, net twee dingen die jij ook liggen hebt.
Zijn deze apart te koop?
Alvast bedankt en hopelijk blijft deze hier op AF!
@Muiz: Ja.
Gisteren wederom met Isaac afgesproken ivm interesse in de Competition bij een familielid van hem. Samen naar Hoorn gereden en aldaar de auto geshowed en proef laten rijden. Het enthousiasme begon al toen we de straat inreden ... ... erg leuk!
Ook de proefrit was zeker geen teleurstelling, het "quattro-gevoel" zat er al gauw in, dat geeft dan toch wel een goed gevoel.
Na een kop koffie waren we het er al gauw over eens; de Competition heeft z'n nieuwe baasje gevonden!
De rit van Hoorn naar huis was héérlijk; 'm nog even lekker op zn staart getrapt en een paar prachtige bochtjes genomen. De A4 B7 op de snelweg vond het maar "verdomde lastig" dat die dat ouwe karretje amper zoek kon rijden.
Ik ga deze auto écht missen; geen gebrul meer uit de uitlaat, geen idioot bochtenwerk meer, geen geur van benzine en olie na een ritje De Meern, geen afkeurende blikken van forummers over de herrie en de spoilerbokken ... ... sja, toch een beetje "het einde van een tijdperk"
Het doet toch een beetje zeer. Maar er gaat een prachtige vervanger komen (daarover later vandaag meer, degene die het al weten, graag nog even stil houden)
Als het forum weer een beetje werkt qua plaatjes, zal ik de mooie fotoshoot die ik zaterdag gedaan heb nog even uploaden, dat is een waardig afscheid.
Toch zal die niet helemaal uit het zicht verdwijnen; Isaac heeft gezegd 'm af en toe nog even naar een meeting te sturen, da's toch ook wel leuk!
Lijkt me ook een dubbel gevoel maar gefeliciteerd is op z'n plaats denk ik? Ben benieuwd naar de opvolger!
... Nou, dát is wat erg hoog gegrepen hoor ...