Pagina 27 van 30 EersteEerste ... 172324252627282930 LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 540 van de 581

Onderwerp: Competition ... Yeah!

  1. #521

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    Haha, nou, ik gooi het op die toevalstreffers hoor, maar toch bedankt!

    Ik had wel door dat de zon wel op een leuk punt voor fotograFeren zat.

    Toch nog maar een paar dan:





    die "onderaf shots", sja, ik snap het punt, maar voor de leek ziet het er leuk uit natuurlijk.


    Gisteren even, voor deze shoot, gewassen, en vervolgens een Meguairs kuurtje: Kleien, Paintcleaner, Blackhole en M16 ... hij staat er wel weer érg puik bij nu hoor.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #522
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    Hee, 't is je in elk geval wel gelukt om de hele auto op de prent te krijgen; velen lukt dat nog niet eens..

  3. #523

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Een goede ad is het halve werk, zeg ik altijd maar.
    Een goede auto is de andere helft van het werk dus je zit wel goed!

    Ik had serieuze twijfels over deze auto en de vraagprijs maar ik heb hem gisteren gezien en er in gereden en het is echt wel een heel dikke auto hoor! Op een paar deukies en krasjes na is het een nagenoeg perfecte rally-auto die er glimmend en stoer bij staat. Vergeleken met mijn S6 is hij triest traag natuurlijk maar ik vond hem daarentegen wel lekker lichtvoetig in de bochten, zelfs voor een quattro sedan van dat gewicht. Het geluid is aan de buitenkant absoluut overheersend maar het valt in de auto best mee...

    Kortom chapeau met deze AF legende en ik heb zo een gevoel dat we deze nog wel vaker zien hier....
    1999 A4 B5 Avant 1.9 TDI

    1999 S4 B5 Avant -project-

  4. #524

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    Ik hoop het van harte!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #525
    Kaboutermans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    33
    Posts
    2.456
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    Ik heb m'n broertje dr op geattendeerd, hij leek geïnteresseerd Maar dan is er wel de kans dat die eerst een tijd geschorst wordt. Ik zal uhm van de week nog eens vragen hoe die er dan naar kijkt.

    Zou ik mogen weten wat het verbruik ongeveer is?
    A3 8L 1.8T chipped by Hartog!


  6. #526

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaboutermans Bekijk Berichten
    Ik heb m'n broertje dr op geattendeerd, hij leek geïnteresseerd Maar dan is er wel de kans dat die eerst een tijd geschorst wordt. Ik zal uhm van de week nog eens vragen hoe die er dan naar kijkt.

    Zou ik mogen weten wat het verbruik ongeveer is?
    Nou, leuk! Geschorst ivm het feit dat hij nog geen 18 is zeker?

    Verbruik: En da's inclusief zware voet ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  7. #527
    harlin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    2.290
    Kudos
    150
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    En da's inclusief zware voet ...
    Jha volgens mij heb je buiten de zware voet iets van 2 meter trapkracht?
    Audi S4 Avant B7 4.2L V8

    if I get too many stars there's a danger i might be over-qualified to become a pilot

  8. Ad
  9. #528

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    Yes ... ... in combinatie met maat 44 staat dat garant voor duizelingwekkende acceleraties ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  10. #529
    Kaboutermans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    33
    Posts
    2.456
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Nou, leuk! Geschorst ivm het feit dat hij nog geen 18 is zeker?

    Verbruik: En da's inclusief zware voet ...
    Ja klopt, als we uhm niet schorsen hebben we 4 auto's voor 3 mensen met een rijbewijs, iets te veel van het goede
    Maar 1 op 10 zou dus te halen zijn, met rustig rijden? Ik zal het hem laten lezen als ik uhm weer zie.
    A3 8L 1.8T chipped by Hartog!

  11. #530

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    1 op 10 is te doen, mits je het rustig aan doet. En dat doe ik dus meestal niet, daar heb ik m'n A3 voor namelijk

    Als je een keer wilt kijken, dan hoor ik het wel. Nog wel 1 wachtende voor u overigens, maar dat terzijde.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #531

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Yes ... ... in combinatie met maat 44 staat dat garant voor duizelingwekkende acceleraties ...
    Offtopic:
    Maat 44!!???? Je bent gewoon 5cm groter dan ik en je voet is bijna 4 maten kleiner....
    1999 A4 B5 Avant 1.9 TDI

    1999 S4 B5 Avant -project-

  13. #532
    Arnout's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.431
    Kudos
    35
    Auto
    Audi RS2
    Land
    Land

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaboutermans Bekijk Berichten
    Wow dat had ik niet verwacht, alle oudi's gaan dr uit lijkt het wel, misschien toch tijd voor mij om dr een over te nemen puur om ze te conserveren voor het forum?
    Prima suggestie. Ik zou zeggen: doe eens een bod
    1991 Audi 80 1.6, 1994 Audi Avant RS2
    Leasert: nu: 2018 Hyundai Ionic Electric; ex: 2013 Chevrolet Volt LTZ, 2009 Audi A3 SB 1.4T

  14. #533
    Kaboutermans's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2009
    Leeftijd
    33
    Posts
    2.456
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arnout Bekijk Berichten
    Prima suggestie. Ik zou zeggen: doe eens een bod
    Ben m'n broertje aan het overtuigen
    A3 8L 1.8T chipped by Hartog!

  15. #534

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    Doe je best he!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  16. #535

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    Net eens het topic doorlezen en ik kan niet meer zeggen dan dat 't allemaal een genot was om te lezen!

    Ik sta op 't punt om ook een Compi (of in 't lang een Audi 80 2.0E 16V Competition Quattro) te kopen.
    De S6 C6 Avant die hier thuis staat is te weinig te gebruiken en is te veel aan het verbruiken.
    Ook mis ik dat puur rijden, iets waar een Compi wel in uitblinkt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Verder dus een interieur, allereerst 2 voorstoelen, zeker de bestuurdersstoel is in nettere staat dan de huidige (wat ook niet zo raar is, komt namelijk uit een 97'er competition)

    Ik moet nog even een plan van aanpak voor het interieur maken, misschien van twee stuks 1 maken of zoiets

    Volgende interieurdeel, de achterbank, mét hoofdsteunen! Ben ik écht heel blij mee, die had ik namelijk nog niet:

    Dit wordt natuurlijk gewoon 1 op 1 ingebouwd qua rugleuning. Zitting bekijk ik nog eventjes...
    Nu, ik ben ook wel op zoek naar een achterbank MET hoofdsteunen, aangezien er wel regelmatig mensen op mijn achterbank zitten.
    Ook ben ik nog op zoek naar een heckrollo voor achteraan, net twee dingen die jij ook liggen hebt.
    Zijn deze apart te koop?

    Alvast bedankt en hopelijk blijft deze hier op AF!
    Laatst gewijzigd door Spillies; 20-07-10 om 22:38.
    AudiSport.be.nl
    Dé site voor alle Audi S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

    www.audisport.nl - www.audisport.be
    Like ons op Facebook; www.facebook.com/AudiSport.be.nl

  17. #536
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    Ja Bob, heb jij niet iets te updaten?

  18. #537

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    @Muiz: Ja.




    Gisteren wederom met Isaac afgesproken ivm interesse in de Competition bij een familielid van hem. Samen naar Hoorn gereden en aldaar de auto geshowed en proef laten rijden. Het enthousiasme begon al toen we de straat inreden ... ... erg leuk!
    Ook de proefrit was zeker geen teleurstelling, het "quattro-gevoel" zat er al gauw in, dat geeft dan toch wel een goed gevoel.

    Na een kop koffie waren we het er al gauw over eens; de Competition heeft z'n nieuwe baasje gevonden!
    De rit van Hoorn naar huis was héérlijk; 'm nog even lekker op zn staart getrapt en een paar prachtige bochtjes genomen. De A4 B7 op de snelweg vond het maar "verdomde lastig" dat die dat ouwe karretje amper zoek kon rijden.

    Ik ga deze auto écht missen; geen gebrul meer uit de uitlaat, geen idioot bochtenwerk meer, geen geur van benzine en olie na een ritje De Meern, geen afkeurende blikken van forummers over de herrie en de spoilerbokken ... ... sja, toch een beetje "het einde van een tijdperk"
    Het doet toch een beetje zeer. Maar er gaat een prachtige vervanger komen (daarover later vandaag meer, degene die het al weten, graag nog even stil houden)

    Als het forum weer een beetje werkt qua plaatjes, zal ik de mooie fotoshoot die ik zaterdag gedaan heb nog even uploaden, dat is een waardig afscheid.

    Toch zal die niet helemaal uit het zicht verdwijnen; Isaac heeft gezegd 'm af en toe nog even naar een meeting te sturen, da's toch ook wel leuk!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  19. #538

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    Lijkt me ook een dubbel gevoel maar gefeliciteerd is op z'n plaats denk ik? Ben benieuwd naar de opvolger!
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  20. #539
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    Mooi zeg dat hij al verkocht is.

    En het balletje gaat nu rollen voor meerdere forumleden.

    Die Bob.....

    Wel weer eens tijd een RS6 terug op het forum.
    (Oepsie, dat mocht ik niet verklappen)
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  21. #540

    Standaard Re: Competition ... Yeah!

    ... Nou, dát is wat erg hoog gegrepen hoor ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •