Nou jongens, ik heb me al eens voorgesteld en deze auto ook al wel eens genoemd, maar nog geen echte topic voor gemaakt, mede omdat er nou niet echt foto's van waren.
Vandaag ondanks de regen toch even laten wassen, en de camera erbij gepakt. De foto's zijn wat onscherp, komt omdat ze geschoten zijn met een camcorder (JVC GZ HD3 voor de kenners

). Eind deze maand zit een Nikon D60 in de planning, dus er komen nog veel meer fotootjes, en ook veel meer veel betere.
Vooralsnog: het is een A4 B5 Avant, 1.8T, FWD, met inmiddels bijna 240k op de klok. Komt uit 1999 en is een van de eerdere facelift modellen (zie iets dikkere stootstrips op de deur en de andere bovenste grill). Hij is onlangs gepolijst en ingesmeerd met WaxGuard (met 18 maanden garantie, ofzo), voorzien van 18" New RS4 replica's (Italiaanse) met 225/40/18 banden. Verder is het een Proline, en af fabriek al enkele centimetertjes lager gezet, wat ik momenteel een perfecte hoogte vind voor deze velgen.
Afijn, genoeg ge**l, alhier wat foto's. Uiteraard moest mijn eigen kleine kattebeest metéén komen kijken wat ik daar allemaal aan het uivoeren was, dus die ook maar meteen op de foto gezet. Is overigens een extreem aanhankelijk (voor mij dan) inmiddels 12 jaar oud katten-moedertje.