Pagina 1 van 104 123451151101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 2067

Onderwerp: ketelapper: Audi A6 avant (2010) - afscheid na 200.625km op pag. 103

  1. #1
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.126
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard ketelapper: Audi A6 avant (2010) - afscheid na 200.625km op pag. 103

    Ketelapper, Audi A6 Avant, versie 3 vanaf 6 februari 2010

    Voor de nieuwe langskomt, eerst historische verslaglegging met mijn auto-voorgeschiedenis resumé hatsiekiedee:

    eerste periode privé-auto’s:
    1995 Mazda 323 1.3 DX sedean “Sport” handgeschakeld-5 (1985)
    1996 Mazda 323 1.3 GLX hatchback handgeschakeld-5 (1990)
    1997 Mazda 323 1.6i 16v GLX hatchback handgeschakeld-5 (1991)

    toen periode lease-auto’s:
    1999 VW Golf IV 1.9TDi 90pk Comfortline 3-deurs handgeschakeld-5 (nieuw)
    2000 VW Golf IV 1.9TDi 110pk Highline 3-deurs handgeschakeld-5 (nieuw)
    2001 Audi A3 1.9TDi 130pk Ambition Exclusive 3-deurs handgeschakeld-6 (nieuw)
    2003 Audi A4 1.9TDi 130pk S-line Exclusive sedan handgeschakeld-6 (nieuw)

    toen weer lekker voor privé-auto’s gekozen:
    2005 VW Passat 2.0TDi 140pk Highline sedan handgeschakeld-6 (nieuw)
    2006 Audi A6 2.0TDi 140pk S-line Pro-line avant multitronic (nieuw)

    en vorig jaar binnen bedrijf in leaseregeling weer ingestapt:
    2009 Audi A6 2.0TDi 136pk S-line Pro-line avant multitronic (nieuw)

    Vanwege de problemen met de 2009 A6 sinds zaterdag 6 februari 2010 een nieuwe in de garage,
    hét onderwerp van dit topic:
    2010 Audi A6 2.0TDi 170pk S-edition avant multitronic (nieuw)


    De geschiedenis tot en met 2005 in één plaatje:
    inclusief mijn “tweede auto” voor ketelapster = Peugeot 307 CC 2.0i H6 (eerst donkergrijs van 2004, huidige zilvergrijze van 2005 rijden we nog steeds)


    Toen de eerste A6…


    … en de tweede A6…


    … en nu de derde A6:



    Volledige specificaties:

    Audi A6 avant (4F facelift)
    2.0TDi common-rail 170pk
    multitronic automatische versnellingsbak

    Lakkleur = Daytonagrijs pareleffect
    Bekleding = stof “sprint” / leer combinatie zwart, zilveren stiknaden

    Velgen winter = 10-spaaks, 18 inch (zie foto)
    Velgen zomer = TT Turbine, 18 inch (zie foto rode A6)


    Af-fabriek opties:

    De auto is een zogenaamde “S-edition” met wat extra opties. Uitgeschreven zit er het volgende allemaal op,naast uiteraard de standaarduitrusting:

    * S-line pakket
    - sportstoelen inclusief electrisch verstelbare lendensteunen
    - bekleding stof “sprint” / leer combinatie, keuze uit zwarte of zilveren stiknaden
    - S-line logo in rugleuningen voorstoelen
    - zwarte hemelbekleding
    - geborsteld aluminium inleg dashboard, portieren, middenconsole
    - sportstuurwiel 3-spaaks S-line, deels geperforeerd leder, met S-line logo
    - schakelpookknop deels geperforeerd leder
    - sportonderstel 30mm verlaagd
    - velgen 18”, keuze uit drie modellen (5-spaaks, 10-spaaks of 15-spaaks)
    - banden 245/40 R 18
    - S-line logo op voorschermen
    - S-line instaplijsten

    * Pro-line business pakket
    - multifunctioneel stuurwiel
    - antidiefstal alarm
    - pareleffect lak
    - MMI navigatie
    - bluetooth telefoonvoorbereiding

    * adaptive air suspension (luchtvering), verval S-line sportonderstel

    * interieurvoorverwarming / -voorventilatie (standkachel)

    * brandstoftank met 80 liter inhoud

    * xenon plus koplampen met LED-dagrijverlichting

    * parkeersensoren voor & achter

    * upgrade MMI navigatie naar MMI 3G navigatie

    * homelink programmeerbare afstandsbediening

    * comfort climatronic

    * lichtpakket

    * schakelflippers op stuurwiel

    * verval type-aanduiding


    OVERZICHT VAN ALLE AANPASSINGEN
    update 1 augustus, na alweer bijna 30.000km:



    Aanpassingen in VagCom

    1. meebranden achterlichten bij dagrijverlichting
    zowel pré-facelift als facelift A6

    Dit heet ook wel “landencode 2”. In de auto zijn diverse programmeringen van de lampen aanwezig, afhankelijk van wettelijke voorschriften in de markten waar de A6 wordt geleverd. Onder “landencode 2” is het meebranden van de achterlichten bij dagrijverlichting opgenomen, voor de Scandinavische markt.

    stuurgroep 09
    functie 07
    laatste cijfer op “2” zetten
    kies “test”
    kies “save”
    kies “done, go back”


    2. bevestigingstoon van alarm bij vergrendelen
    zowel pré-facelift als facelift A6

    In het Duits de DWA Quitterungston. Dit werkt alleen bij af-fabriek aanwezig alarm.

    stuurgroep 46
    functie 07
    bij de laatste vier cijfers 2048 optellen
    kies “test”
    kies “save”
    kies “done, go back”


    3. vrijschakelen “hidden menu”
    zowel pré-facelift als facelift A6, programmering pré-fl is anders!

    Dit werkt alleen bij MMI+. In het hidden menu kun je veel instellingen wijzigen. Wees je er wel van bewust, dat dit een soort broncode of rootmenu van de auto is, en dat je dus ook heel veel fout kunt doen…

    control module 5F
    adaptation 10
    channel 6
    verander “0” in “1”
    kies “test”
    kies “save”
    kies “done, go back”

    Openen van hidden menu na vrijschakelen:
    zet MMI in willekeurig welk menu, met uitzondering van ‘CAR’
    druk ‘setup’ in en houdt vast
    druk ‘car’ er bij in en houdt samen zo’n 5 seconden vast
    MMI-scherm verandert naar nieuw menu


    4. opheffen snelheidsbeveiliging DVD-scherm (“video in motion”, VIM)
    alleen facelift A6

    Af fabriek gaat het MMI-scherm in de DVD-kijk-stand bij beweging van de auto op zwart. Deze beveiliging heet “video in motion”. De snelheidswaarde waarbij het scherm uitgaat, blijkt via VAG-COM / VCDS aan te passen te zijn!
    Hiervoor heb je een code nodig die je via Internet kunt achterhalen.

    control module 5F
    advanced ID-1A
    er verschijnt een serial number; vul dat nummer in op de website
    www.trick77.com/tools/mmi3g_vimcode.php
    security acces – 16
    voer inlogcode in
    kies “Do it”
    adaptation – 10
    channel 48
    kies “read”
    verander de waarde in “255” (dit is de hoogst mogelijke waarde, betekent dus scherm op zwart bij 255 km/u)
    kies “test”
    kies “save”
    kies “done, go back”
    sluit af en herstart MMI met de “Affengriff” = tegelijk indrukken van (1) SETUP (2) grote druk-/draaiknop (3) menutoets rechtsboven


    5. kantelfunctie rechterbuitenspiegel bij inleggen achteruitversnelling
    alleen facelift A6

    control module 52 = door electronics passengerside
    byte 4 (vijfde blokje vanaf rechts, ieder blokje van 2 cijfers is 1 byte, telling begint bij 0)
    auto zonder electrisch inklapbare spiegels: verander waarde “40” in “4C”
    auto met electrisch inklapbare spiegels: verander waarde “50” in “5C”
    bij mij (zonder) was dit 011F02204040410001
    en is dit geworden 011F02204C40410001


    6. needle sweep bij starten
    alleen facelift A6

    controller 17 = instruments
    coding
    long coding help
    byte 1
    bit 0 = needle sweep aanvinken


    7. waarschuwing als je sleutel in contact laat zitten
    alleen facelift A6

    controller 17 = instruments
    coding
    long coding help
    byte 1
    bit 7 = key warning aanvinken


    8. lap timer in boordcomputer (incl. turbodruk en olietemperatuur)
    alleen facelift A6

    controller 17 = instruments
    coding
    long coding help
    byte 1
    bit 3 = lap timer aanvinken


    9. acculadingstoestand onder CAR-menu
    zowel pré-facelift als facelift A6, verschillen in programmering

    In facelift (MMI 3G) aanzetten in hidden menu, nadat je dat hebt vrijgeschakeld.
    Open hidden menu
    Kies “car”
    Kies “cardevextdevicelist”
    Vink “Battery” aan
    Druk return-knop
    Kies “carmenuoperation”
    Zet de waarde achter “battery” op 5
    Druk return-knop
    Druk CAR-knop (sluiten hidden menu)
    sluit af en herstart MMI met de “Affengriff” = tegelijk indrukken van (1) SETUP (2) grote druk-/draaiknop (3) menutoets rechtsboven


    10. startscherm
    zowel pré-facelift als facelift A6, verschillen in programmering

    Open hidden menu
    Kies “car”
    Kies “carcodingvehicle”
    Kies “configuration line”
    Blader met draaiknop naar instelling die je wilt (S, RS, …), en druk om te bevestigen (keuze “S-line” geeft bij mij geen weergave op display)
    Onder “vehicle model line” staat de modelcode (huidige A6 is “C6”), zo kun je in een A6 dus ook RS4 maken…
    Druk return-knop
    Druk CAR-knop (sluiten hidden menu)
    sluit af en herstart MMI met de “Affengriff” = tegelijk indrukken van (1) SETUP (2) grote druk-/draaiknop (3) menutoets rechtsboven


    11. lichtsensor: eerder lichten aan
    zowel pré-facelift als facelift A6

    lichtere ruit programmeren waardoor sensor eerder “schemer” voelt en koplampen eerder aangaan met schakelaar op stand ‘auto’

    09 centr. Electronica
    Codering regen- lichtsensor
    Voorruit 146221 is geworden 150608 (NB: achtergrond van code ken ik niet, is door dealer gedaan met VAS5052)

    17 instr. Paneel
    App J285
    Byte 0
    Variant 2 wordt 4


    12. hoogte van luchtvering
    zowel pré-facelift als facelift A6

    Via VagCom kun je het ‘referentieniveau’ van de luchtvering aanpassen om zo de hoogte van de in te stellen niveaus aan te passen. Onderlinge verhoudingen tussen de standen veranderen niet, dynamic blijft “comfort -/- 20mm” bijvoorbeeld.

    NB: uit te voeren met draaiende motor en gesloten deuren! (dus laptop buiten auto houden met kabel door geopende ruit…

    34 level control
    16 security access
    code 31564 invoeren “do it!”
    10 adaption

    kies channel 01 (front left)
    WACHT tot de auto zichzelf heeft bewogen naar 2 verschillende niveaus

    meet dan de afstand van wielkast (in het midden, op hoogste punt meten) tot middelpunt naaf van de velg in millimeter. als je die waarde invult bij ‘new value’ houdt de auto dezelfde hoogte. als je wilt verlagen, tel je de gewenste verlaging bij de waarde op (dus als je 497mm meet, en je vult 507mm in, zal de auto 10mm worden verlaagd). dus let op, om te verlagen moet je waarde verhogen!

    [test]
    [save]

    en uiteraard zelfde stappen voor channels 02, 03 en 04

    daarna channel 05 (confirmation)
    [read]
    Als de gemeten waarden correct zijn, geef dan waarde = 1 in als new value.
    [test]
    [save]

    tenslotte [done, go back] en klaar.


    13. highwaylight en rainlight
    ik ken code alleen voor facelift, op pré-fl nooit geprobeerd
    let op, rekenmachine met hexadecimaal / decimaal functie nodig!

    Uitgaande van lichtschakelaar in stand ‘auto’ en daglicht buiten, kunnen koplampen uit veiligheidsoogpunt toch automatisch worden ontstoken:
    Highwaylight: koplampen gaan aan als je enige tijd boven 140km/u rijdt
    Rainlight: koplampen gaan aan als ruitenwissers minimaal met een bepaalde frequentie wissen

    Stuurgroep 09
    coding 07
    selecteer regenlichtsensor

    zet waarde om naar hexadecimaal
    1e en 2e cijfers vormen byte 2
    +1 = rainlight
    +2 = highwaylight
    dus waarde 03 is beide aan

    terugzetten naar decimaal en invoeren




    Aanpassingen exterieur

    grille hoogglans zwart, met S-line logo

    onderdeelnummers:
    grille = 4F0 853 651 AN T94
    drager kentekenplaat = 4F0 807 285 BS T94
    quattro-logo op drager = 4F0 853 736
    S-line logo met plakstrip = 8N0 853 601 A
    klemmetjes = 8L0 807 180 (twee nodig)

    neem het quattrologo, steek daar het quattroschildje vanaf, S-line logo erop lijmen.
    met twee klemmetjes in de grille vastzetten





    mistlampen vóór vervangen door witte lampen

    GP Thunder Xenonlook H11 7500K 55W





    S6 deurskirts (zonder chroom)

    onderdeelnummers skirts:
    4F0 853 959 D GRU
    4F0 853 960 D GRU
    4F0 853 970 F GRU
    4F0 853 969 F GRU






    S-line achterkant

    onderdeelnummers:
    achterbumper = 4F9 807 303 H GRU
    diffusor = 4F0 807 521 B
    rooster in diffusor = 4F0 807 833
    uitlaatsierstukken chroom = 4F0 071 761
    achterklepspoiler = 4F9 827 933 A GRU






    zomervelgen
    Audi TT Turbine-velg 7-spaak, 9Jx18 ET52
    zomerbanden Michelin Pilot Sport PS2, 245/40R18 97Y

    onderdeelnummers
    velg = 8J0 601 025 AC 8Z8
    naafkap = 8J0 601 165 A




    ]wintervelgen
    Audi 10-spaaks “PQ5” af-fabriek, uit S-line pakket, 8Jx18 ET43
    winterbanden Michelin Pilot Alpin PA3, 245/40R18 97Y






    Aanpassingen interieur

    armsteunen met leer bekleed, incl. lichtgrijze stiknaad

    onderdeelnummers onbekend, op Ebay.de gevonden en gemonteerd zonder nummers op te schrijven…





    mattenset met zilvergrijze festonering

    onderdeelnummers
    - voorin = 4F0 863 683 D VDV
    - achterin = 4F0 863 691 H VDV





    aluminium pedalen

    onderdeelnummers:
    gaspedaal = 8N1 721 647 B
    rempedaal = 3D1 723 173 A
    voetsteun = 8E1 864 777 A 4P7

    foto: zie hiervoor bij mattenset!



    aluminium schakelflippers achter stuurwiel

    onderdeelnummers:
    links = 4E0951527AC 3Q7 YVB
    rechts = 4E0951527AB 3Q7 YVB

    montage is eenvoudig, maar omdat airbag uit het stuur moet heb ik het niet zelf gedaan! flippers zitten met één schroefje per stuk vast. dat schroefje zit dus aan binnenkant stuurwiel, onder de airbagunit.
    let op, auto niet op contact zetten als airbag los is… dat geeft foutmelding!




    S6 pookknop, aluminium
    onderdeelnummer = 8P1 713 141 C SKH


    februari 2011: vervangen door RS6 pookknop, geperforeerd leder past nog beter bij stuurwiel!

    onderdeelnummer = 8P1 713 141 C QBZ


    (foto courtesy of Skybump)



    vastzetsysteem in kofferbak

    onderdeelnummer = 4F9 061 206





    Sonniboys zonwering

    schermen in achterportieren, achterste zijruiten en in achterklep
    www.sonniboy.nl





    gegraveerde “blendes”

    op plekken van loze knoppen links en rechts van de alarmlichtschakelaar, zitten nu knoppen met gegraveerde logo’s en verlichting (links Audi-logo, rechts S-line logo)
    in 2006 via kennis kunnen kopen, komen van Cargravo in Oostenrijk af





    interieurverlichting vervangen door LED's

    Via groupbuy van Audiforum

    (foto's courtesy of Skybump)








    tenslotte kleine fotoshow “overall”












    tot slot verzoekje: laten we het hier aub alleen over deze A6 hebben, de vorige is voor mij echt gepasseerd station en wil ik liever niet opgerakeld hebben! dank
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  2. #2
    Audi SB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    35
    Posts
    1.399
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    Ik dacht al, waar blijft hij nou
    Weer een dikke 6, proficiat!

  3. #3

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    Lekkere combo hoor, alleen mag de luchtvering wel een standje lager dan allroad

  4. #4
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.526
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    Very Nice !!

    Ik vind t toch wel errug mooi hoor Daytona!
    Ben je er al aan gewend / verliefd op ?

    Veel plezier er mee
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  5. #5

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    Mooie bak en al die opties maakt het aan de binnenkant ook genieten. Kan helaas niet anders zeggen dan dat ik deze qua looks de minste van de drie vind maar er komen nog een aantal opties op dus even afwachten. In welk opzicht voelt het onderstel anders dan je vorige? In ieder geval geen trillingen meer neem ik aan en een stuk meer comfort?

    Leuk trouwens dat plaatje van je auto historie. Als ik dat plaatje bekijk dan zou die A4 ook mijn alltime favourite zijn Prachtig is die!
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P


  6. #6
    rogek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2005
    Leeftijd
    43
    Posts
    5.604
    Kudos
    49
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    kijk eens aan, een waardige vervanger. Veel veilige en plezierige km's met deze.
    Es gibt etwas, das noch mehr Spaß macht als ein Turbo. Zwei
    - '15 Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Lease Pro
    - '99 Audi S4 Sedan LY7M MRC Mapped 362.8PK/561NM

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2005
    Leeftijd
    39
    Posts
    335
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    Mooie A6 en dito kleur vincent, idd wat minder opvallend als de vorige twee, maar zeker niet minder mooi vind ik :-)

  8. Ad
  9. #8
    metalpat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    803
    Kudos
    10
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    Proficiat, knappe wagen en wat een kwijl opties.
    zeer leuke uitvoering , veel succes en veilige km toegewenst
    Audi A6 - 4F Avant

  10. #9

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    Mooie auto meneer!

    Hoop dat je er veel plezier aan mag belezen net zoals ik er met plezier aan heb gewerkt !
    Vooral die verlichte logo's in het dashboard waren weer eens iets aparts had dat nog nooit eerder gezien en ingebouwd.
    Wees er zuinig op!

    Grtn,
    Remco

  11. #10
    coupe20e's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2006
    Posts
    184
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    Mooi verhaal van je auto-historie, de a4 zou ook mijn all time favourite zijn uit die rij, lekker kleurtje heeft die.

    Je nieuwe a6 ziet er ook geweldig uit, mooie mods ook, dat daytona grijs blijft een mooie kleur.

    veel plezier ervan (dat gaat wel lukken denk ik) en veel veilige kilometers gewenst.
    Liever 4 ringen als een ster

    Liever een ster in mijn voorruit als in de grille

  12. #11
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.126
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    hey remco,
    ik begrijp dat jij bij de dealer werkt. leuk je hier tegen te komen, ik kom me graag ook in het echt voorstellen hoef je meteen nooit meer "meneer" te zeggen... ... ...
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

  13. #12
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    wederem een bekwijlenswaardige wagen! Veel plezier er mee. Is die foto in de hoogste AAS stand?

  14. #13
    Audi SB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    35
    Posts
    1.399
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    Ik heb me eigenlijk altijd al afgevraagd hoe laag je een Audi kan leggen op AAS.

  15. #14
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    MOOOOOOOOOOOI !!!

    Goed hoor, erugggg mooi.
    Hopelijk bevalt je de luchtvering, mij wel in ieder geval.

    Eindelijk verlost van de Vulva, golden retriever terug naar assiel en kinderstoelen
    terug naar de kringloop.

    Ik ben benieuwd naar de beelden in het echt.
    Poetsmeeting om weer goed de zomer in te kunnen??
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  16. #15
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.687
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    Veel plezier met de nieuwe wagen, Ketelapper.
    Ben wel jaloers, vooral op de luchtvering.
    Dus....

  17. #16
    ricardo964's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.616
    Kudos
    14
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    De mooiste kleur!
    Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe laag je kan gaan met de 'Air-ride' van Audi.

    Waarom is de keuze weer op een A6 avant gevallen? alleen vanwege de grootte? Want het is al een vrij oud model. Persoonlijk zou ik de nieuwe A4 avant genomen hebben. Die kan je dan NOG voller bestellen

  18. #17

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    weer een erg mooie a6

    gefeliciteerd

  19. #18
    Jelle..'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2007
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.499
    Kudos
    45
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    Ziet er goed uit, die rood/oranje a6 vind ik ook wel iets hebben.

  20. #19
    Twijg's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Leeftijd
    48
    Posts
    805
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    Heel erg mooi.......we hebben elkaar afgelopen zomer getroffen tijdens de GTI meeting bij VdU. Die A6 waar je toen in reed was errug mooi maar deze beloofd dus nog weer een stapje beter/mooier/completer/voller te zijn......

  21. #20
    Avantisti's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Leeftijd
    53
    Posts
    786
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: ketelapper: Audi A6 avant (versie 3, 2010)

    Mooie 6 hoor, en aardig goed gevuld qua opties.
    Moet wel zeggen dat hij wat hoog op z'n poten staat.
    Komt dat door de AAS?
    2008 A4 Avant 1.8TFSI

Pagina 1 van 104 123451151101 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •