• Audiwereld
  • Audiforum
  • Movies
  • Links
  • Archief
  • Audi Webwinkel

Ga terug   Audiforum > Audiforum Boulevard > Showroom.
Deze pagina opnieuw laden Eerste Audi -> A6 Avant 2.0 MT
Interessegroepen Registreer Showroom
Audiforum.nl Showroom manager
Showroom
Showroom aanpassen
Selecteer op: Alfabetische volgorde
Selecteer op: Laatst toegevoegd
Selecteer op: Laatst aangepast
Geavanceerd zoeken
ForumregelsAlbums Abonnementen Markeer forums als gelezen

Showroom. Nieuw hier? Stel jezelf en je auto hier voor!
Thread Description: Foto's op pagina 6 en 7!

Reageren
Pagina 2 van 9 < 1 2 3456 > Last »

Discussietools
Oud 10 March 2010, 11:14   #21
Josan

Josan's schermafbeelding

Sinds: 24 August 2009
Leeftijd: 34

Standaard Re: Eerste Audi -> A6 in bestelling
permalink

Quote rtificial Bekijk bericht
Mooie keuze hoor, ben benieuwd hoe het je bevalt.

Ik ben zelf ook voornemens een soortgelijke te bestellen volgende maand, maar dan in de diesel-uitvoering, dus hoor graag over je ervaringen

Mooi! Welke Diesel gaat dat worden? De 136 of 170pk business edition?

Wat opties betreft heb ik al wel weer een beetje spijt dat ik niet voor de MMI plus ben gegaan. Aan de andere kant is de upgrade (1300 euro) wel een hele smak geld waar ook nog eens bijtelling over moet betalen. En dat start/stop/open systeem zou ook handig zijn geweest, maar ook erg duur.
Ach ja, doen we dan over een jaar of 4-5 wel weer.

Josan
Bekijk openbaar profiel
Stuur een privébericht naar Josan
Zoek meer berichten van Josan
Oud 11 March 2010, 07:32   #22
rtificial

Sinds: 26 February 2010
Leeftijd: 32
Stuur een bericht via Skype™ naar rtificial LinkedIn Connect

permalink

Quote Josan Bekijk bericht
Mooi! Welke Diesel gaat dat worden? De 136 of 170pk business edition?

Wat opties betreft heb ik al wel weer een beetje spijt dat ik niet voor de MMI plus ben gegaan. Aan de andere kant is de upgrade (1300 euro) wel een hele smak geld waar ook nog eens bijtelling over moet betalen. En dat start/stop/open systeem zou ook handig zijn geweest, maar ook erg duur.
Ach ja, doen we dan over een jaar of 4-5 wel weer.

Voor mij wordt het de 136pk, dat scheelt bij ons in België een hele klap.

Verder is het natuurlijk jammer dat de saloncondities voorbij zijn, dan had ik een business pack plus cadeau gekregen, dus nu weet ik eigenlijk nog niet precies welke opties ik voor laat gaan.
Ik ben redelijk praktisch ingesteld, en heb maar een paar must-haves:

- dimmende binnenspiegel (ik begrijp niet hoe dat bij bijna iedere middenklasser standaard is, maar bij een premium merk niet)
- Xenon verlichting (onverlichte snelwegen hier in Vlaanderen en Brabant)
- Multitronic
- een beetje redelijk geluid
- koppeling voor m'n iphone voor muziek en telefoon

Navigatie zou ik ook prima vinden, ben ik eigenlijk aan gewend, maar ik zou uit budgetoverweging ook gebruik kunnen maken van navigatie op m'n telefoon.

Maargoed, dit is jouw topic :-) Ik ben vooral benieuwd naar jouw ervaringen! Hoe lang moet je nog wachten?
 rtificial is offline Met citaat reageren

rtificial
Bekijk openbaar profiel
Stuur een privébericht naar rtificial
Zoek meer berichten van rtificial
Oud 11 March 2010, 07:52   #23
Josan

Josan's schermafbeelding

permalink

Quote rtificial Bekijk bericht
Voor mij wordt het de 136pk, dat scheelt bij ons in België een hele klap.

Verder is het natuurlijk jammer dat de saloncondities voorbij zijn, dan had ik een business pack plus cadeau gekregen, dus nu weet ik eigenlijk nog niet precies welke opties ik voor laat gaan.
Ik ben redelijk praktisch ingesteld, en heb maar een paar must-haves:

- dimmende binnenspiegel (ik begrijp niet hoe dat bij bijna iedere middenklasser standaard is, maar bij een premium merk niet)
- Xenon verlichting (onverlichte snelwegen hier in Vlaanderen en Brabant)
- Multitronic
- een beetje redelijk geluid
- koppeling voor m'n iphone voor muziek en telefoon

Navigatie zou ik ook prima vinden, ben ik eigenlijk aan gewend, maar ik zou uit budgetoverweging ook gebruik kunnen maken van navigatie op m'n telefoon.

Maargoed, dit is jouw topic :-) Ik ben vooral benieuwd naar jouw ervaringen! Hoe lang moet je nog wachten?

In Belgie is er niet iets van een business edition of pro line business? Daar zitten in ieder geval al een aantal "basics" in zoals metallic lak, bluetooth telefoonvoorbereiding, navigatie en alarm.

Wat betreft de opties, helemaal mee eens. Belachelijk dat een dimmende binnenspiegel niet standaard is en ook voor een paar extra lampjes in het interieur moet je 500 euro bijbetalen. Wat dat betreft ligt Audi nog wel een beetje achter op de rest naar mijn idee.
Koppeling voor iphone voor muziek zou bij navigatiesysteem wellicht niet hoeven, bij de standaard navigatie kun je 2 geheugenkaartjes van 32GB in het dashboard prikken met alle muziek erop (de navigatiesoftware heeft 8GB nodig).

Ik moet denk ik nog tot eind mei wachten. Productieweek staat voor als nog op week 19 (10 mei) en dan is het nog 2-3 weken voor transport en aflevering. Ik hoop uiteraard nog dat dat eerder wordt

Josan
Bekijk openbaar profiel
Oud 11 March 2010, 07:58   #24
AUDISBY

AUDISBY's schermafbeelding

Sinds: 18 January 2009
Leeftijd: 28

permalink

gefeliciteerd, erg mooie auto, en uiteraard de beste kleur

AUDISBY
Bekijk openbaar profiel
Stuur een privébericht naar AUDISBY
Zoek meer berichten van AUDISBY
Oud 11 March 2010, 09:53   #25
rtificial

Sinds: 26 February 2010
Leeftijd: 32
Stuur een bericht via Skype™ naar rtificial LinkedIn Connect

permalink

In Belgie is er niet iets van een business edition of pro line business? Daar zitten in ieder geval al een aantal "basics" in zoals metallic lak, bluetooth telefoonvoorbereiding, navigatie en alarm.

Wat betreft de opties, helemaal mee eens. Belachelijk dat een dimmende binnenspiegel niet standaard is en ook voor een paar extra lampjes in het interieur moet je 500 euro bijbetalen. Wat dat betreft ligt Audi nog wel een beetje achter op de rest naar mijn idee.
Koppeling voor iphone voor muziek zou bij navigatiesysteem wellicht niet hoeven, bij de standaard navigatie kun je 2 geheugenkaartjes van 32GB in het dashboard prikken met alle muziek erop (de navigatiesoftware heeft 8GB nodig).

Ik moet denk ik nog tot eind mei wachten. Productieweek staat voor als nog op week 19 (10 mei) en dan is het nog 2-3 weken voor transport en aflevering. Ik hoop uiteraard nog dat dat eerder wordt

Naja, er zijn in België op dit moment dus 2 business packs.

Business Pack: Heeft een MMI radio met DSP, metalilic lak, alarm en parkeersensoren.

Business Pack Plus: Heeft in plaats van de MMI radio een MMI navigatie met DSP, verder hetzelfde als het business pack.

Geen van beide heeft de bleutooth telefoonvoorbereiding :S

De SD kaartjes voor muziek zijn natuurlijk een prima alternatief, maarja, ik zou het dubbelop vinden bovenop de iphone die ik al heb. Aan de andere kant zijn een paar SD kaartjes waarschijnlijk goedkoper dan de AMI module.

Levering eind Mei is overigens niet slecht denk ik Dat is nog redelijk vlot.

Laatst gewijzigd door rtificial; 11 March 2010 om 09:54
 rtificial is offline Met citaat reageren

Advertentie :

rtificial
Bekijk openbaar profiel
Stuur een privébericht naar rtificial
Zoek meer berichten van rtificial
Oud 11 March 2010, 13:36   #26
ketelapper

ketelapper's schermafbeelding

Sinds: 26 January 2004
Leeftijd: 35
Bekijk 1 album(s) met in totaal 6 foto's van ketelapper Stuur een bericht via MSN naar ketelapper

Kilometerstand
Gemiddeld Verbruik

permalink

@Josan:
tot circa 3 weken voor productie kun je de order normaal gesproken nog wijzigen, dus als je MMI 3G navigatie plus nog wilt, snel regelen met dealer (en daarna met leasemij). ik vind het een enorme aanrader!!! erg mooi scherm, veel sneller rekenwerk, dvd-kijk-mogelijkheid, SD-slots, etc. etc. etc. maar bovenal volledige spraakbediening! meerprijs dubbel en dwars waard met het behoorlijk intensieve gebruik dat ik van mijn auto maak.

@rtificial:
- goed geluid: je hebt keuze uit DSP of Bose. ik vind DSP al riant goed genoeg. ga eens "proefluisteren" en dan kun je zelf inschatten of je Bose de meerprijs waard vindt.

- dimmende binnenspiegel: inderdaad schande dat zo'n basic een optie is ik heb al wel gemerkt dat ik, met zonneschermen erin, de dimfunctie eigenlijk nooit zag werken. ook uitgeprobeerd door functie uit te zetten, en daar nooit last van gehad. dus mocht je ook een zonnescherm nemen... combinatie is dubbelop, met één te kiezen heb je besparing.

- koppeling Iphone: dat betekent dus optie AMI "Audi Music Interface" aanvinken. alternatief is achteraf inbouw van Dension Gateway 500.

sterkte met wachten beide!
  ketelapper is nu online Met citaat reageren

ketelapper
Bekijk openbaar profiel
Stuur een privébericht naar ketelapper
Bezoek ketelapper's webpagina!
Zoek meer berichten van ketelapper
Oud 11 March 2010, 13:42   #27
Josan

Josan's schermafbeelding

permalink

Quote ketelapper Bekijk bericht
@Josan:
tot circa 3 weken voor productie kun je de order normaal gesproken nog wijzigen, dus als je MMI 3G navigatie plus nog wilt, snel regelen met dealer (en daarna met leasemij). ik vind het een enorme aanrader!!! erg mooi scherm, veel sneller rekenwerk, dvd-kijk-mogelijkheid, SD-slots, etc. etc. etc. maar bovenal volledige spraakbediening! meerprijs dubbel en dwars waard met het behoorlijk intensieve gebruik dat ik van mijn auto maak.

@rtificial:
- goed geluid: je hebt keuze uit DSP of Bose. ik vind DSP al riant goed genoeg. ga eens "proefluisteren" en dan kun je zelf inschatten of je Bose de meerprijs waard vindt.

Ketelapper, dank voor je antwoorden. Ik ben al met leasemaatschappij en dealer bezig over een "upgrade" van mijn bestelling. Naviplus, Parksys plus, lichtpakket en wat opbergvakjes erbij. Als de productiedatum nog niet definitief is wordt het vanmiddag nog aan de bestelling toegevoegd. En dan hou ik op met geld brassen, want dat is het. Je kunt bij Audi bezig blijven, sommige opties zijn echt belachelijk.

Over het audiosysteem. DSP is wat er standaard inzit toch? Is dat anders dan bij de nieuwe A4? Want ik begrijp van mensen met een nieuwe A4 dat ze slecht te spreken zijn over de kwaliteit. Is dat bij jouw nieuwe A6 dik in orde?

Josan
Bekijk openbaar profiel
Oud 11 March 2010, 13:58   #28
SkyBuMp

SkyBuMp's schermafbeelding

Sinds: 23 February 2010

permalink

Je hebt stanaard 4 speakers in de Audi.

Als je het MMI Navigatie plus 3G besteld dan krijg je "standaard" de DSP set met 10 speakers/versterker er in (pakket 9VD). Je kunt dan nog kiezen voor een upgrade naar de BOSE set en die heeft 13 speakers

Is het voor jou met de lease bekeken niet gewoon voordeliger om meteen de S-edition te nemen.. je zit nu me alle losse opties ongeveer ook tegen het pakket aan?

Laatst gewijzigd door SkyBuMp; 11 March 2010 om 13:58
 SkyBuMp is offline Met citaat reageren

SkyBuMp
Bekijk openbaar profiel
Stuur een privébericht naar SkyBuMp
Zoek meer berichten van SkyBuMp
Oud 11 March 2010, 14:04   #29
Josan

Josan's schermafbeelding

permalink

Quote SkyBuMp Bekijk bericht
Je hebt stanaard 4 speakers in de Audi.

Als je het MMI Navigatie plus 3G besteld dan krijg je "standaard" de DSP set met 10 speakers/versterker er in (pakket 9VD). Je kunt dan nog kiezen voor een upgrade naar de BOSE set en die heeft 13 speakers

Is het voor jou met de lease bekeken niet gewoon voordeliger om meteen de S-edition te nemen.. je zit nu me alle losse opties ongeveer ook tegen het pakket aan?

Nee, dat scheelt toch echt nog een flinke boel hoor, de business editie is echt fors goedkoper, goedkoper dan een standaard "kale" A6. En bovendien moeten die opties er dan ook nog bij, want S-edition heeft (zover mij bekend) standaard ook geen Navi Plus, geen lichtpakket, geen comfort airco, geen rolgordijntjes, etc. Dus dan kom ik op een hogere basisprijs waar nog steeds een hoop bij moet.
Ben het wel met je eens dat de s-edition nog een tandje stoerder is, maar ach, je kunt nou eenmaal niet alles hebben (wel zoveel mogelijk )

Josan
Bekijk openbaar profiel
Oud 11 March 2010, 15:01   #30
ketelapper

Bekijk 1 album(s) met in totaal 6 foto's van ketelapper Stuur een bericht via MSN naar ketelapper

Kilometerstand
Gemiddeld Verbruik

permalink

@Josan:
het DSP uit de A6 vind ik vele malen beter dan uit A4. ik heb in ex-A4 Bose gehad, maar heb het nog nooit gemist in mijn A6'en.
in A4 is verschil tussen standaard en Bose naar mijn beleving heel groot; maar ook te benoemen als het verschil tussen erg matig en lekker goed.
in A6 is verschil eerder tussen gewoon al goed en nog beter Bose was mij meerprijs niet waard; heb ik in 2006 en onlangs uitgebreid over nagedacht en proefgeluisterd. ben dus dik tevreden met DSP.

opbergvakjes? ga je rommel verzamelen dan? de vakken onder de stoelen zijn onhandig en lelijk! ze hebben sinds enkele jaren geen lade meer, maar gewoon bak met klepje ervoor. ga daar maar eens iets uitgrabbelen... en steken aan voorkant uit onder de zitting.
opbergnetjes achter de stoelen wil ik niet, vind het zelf een verschrikkelijk lelijk gezicht en helemaal als er iets in zit.
opbergnetje aan middenconsole bestel je via internet voor paar euro en timmer je er zelf in.
wat zit er nog meer in dat pakket?
(en weer besparing op bijtelling)

dimmende spiegel en zonnerollo's: zie mijn opmerking aan rtificial, mocht je besparinkje zoeken.

andere upgrades vind ik zelf grote aanraders!

Advertentie :

ketelapper
Bekijk openbaar profiel
Oud 11 March 2010, 15:21   #31
Josan

Josan's schermafbeelding

permalink

@Josan:
opbergvakjes? ga je rommel verzamelen dan? de vakken onder de stoelen zijn onhandig en lelijk! ze hebben sinds enkele jaren geen lade meer, maar gewoon bak met klepje ervoor. ga daar maar eens iets uitgrabbelen... en steken aan voorkant uit onder de zitting.
opbergnetjes achter de stoelen wil ik niet, vind het zelf een verschrikkelijk lelijk gezicht en helemaal als er iets in zit.
opbergnetje aan middenconsole bestel je via internet voor paar euro en timmer je er zelf in.
wat zit er nog meer in dat pakket?
(en weer besparing op bijtelling)

dimmende spiegel en zonnerollo's: zie mijn opmerking aan rtificial, mocht je besparinkje zoeken.

andere upgrades vind ik zelf grote aanraders!

De opbergvakjes zijn een kleine compromis met het thuisfront om de overige upgrades te rechtvaardigen zeg maar...
De huidige Renault stikt van de vakjes en dat wordt als heel handig ervaren.
En eerlijk is eerlijk, ten opzichte van de overige opties maakt het niet zo heel veel meer uit. Het voordeel (...) van over je budget gaan is dat wat je extra betaalt (eigen bijdrage) aftrekbaar is van de bijtelling.

Blij te horen dat Audio in de A6 uitstekend is!

Laatst gewijzigd door Josan; 11 March 2010 om 20:49 Reden: Ketelapperiaanse correctie ;-)
 Josan is offline Met citaat reageren

Josan
Bekijk openbaar profiel
Oud 11 March 2010, 18:56   #32
newintown

newintown's schermafbeelding

Sinds: 20 January 2010
Leeftijd: 36
Showroom
newintown's Showroom
http://www.audiforum.nl/forum/static/dto_garage/users/26657/5369t.jpg  A6 berline Daytona e-line MT 120 kW

Showroom
newintown's Showroom
http://www.audiforum.nl/forum/static/dto_garage/users/26657/5369t.jpg" align="middle" />  A6 berline Daytona e-line MT 120 kW
permalink

@Josan:
tot circa 3 weken voor productie kun je de order normaal gesproken nog wijzigen

Dit zal misschien wel kloppen maar volgens mijn dealer kan een wijziging ervoor zorgen dat je terug achterin verzeild geraakt. Dacht ook nog een optie aan toe te voegen, maar raadde het af. 3,5 maanden vind ik al lang genoeg. Voorspelde productiedatum was 30 april.

Vroeg hem ook even of de crisis te merken was bij de verkoop. Had hij niets van gemerkt, eerder in de productie ervan.
 newintown is offline Met citaat reageren

newintown
Bekijk openbaar profiel
Stuur een privébericht naar newintown
Zoek meer berichten van newintown
Oud 11 March 2010, 19:07   #33
skylinemike

skylinemike's schermafbeelding

Sinds: 6 February 2010

Post Re: Eerste Audi -> A6 in bestelling
permalink

Hee hallo,

Na jaren van dromen is het er nu toch van gekomen. Na een VW Bora en een Renault Grand Scenic wordt mijn volgende (lease-)auto een Audi. Mijn interesse ging initieel uit naar een A4 s-editie, maar een bezoek aan de dealer gooide mijn wensen volledig om.

Onderstaande configuratie heb ik besteld. Levertijd nog niet bekend:

- Audi A6 Avant Business Edition Multitronic 2.0 TFSI
- Kleur Quartz grijs / bekleding zwart
- 17" Abitos velgen (225/50) als onderdeel multitronic aanbieding
- Parkeersensoren achter
- Dimmende binnenspiegel
- Comfort Airco
- Zonneschermen achterruit en zijruiten (ivm hond en kind)
- Zonder type/motor aanduiding

Kan niet wachten!

Jouw nieuwe A6 zal vast een stuk beter zijn dan je vorige Renault,
Gefeliciteerd.

skylinemike
Bekijk openbaar profiel
Stuur een privébericht naar skylinemike
Zoek meer berichten van skylinemike
Oud 11 March 2010, 20:08   #34
Josan

Josan's schermafbeelding

Standaard
permalink

Quote newintown Bekijk bericht
Dit zal misschien wel kloppen maar volgens mijn dealer kan een wijziging ervoor zorgen dat je terug achterin verzeild geraakt. Dacht ook nog een optie aan toe te voegen, maar raadde het af. 3,5 maanden vind ik al lang genoeg. Voorspelde productiedatum was 30 april.

Vroeg hem ook even of de crisis te merken was bij de verkoop. Had hij niets van gemerkt, eerder in de productie ervan.

Hmm, deze dealer zei toch echt dat dat, totdat de productiedatum definitief is, helemaal niks uitmaakte. Ze reserveren alleen een productieplek, pas bij toewijzing daarvan kan er niet meer worden gewijzigd. Klinkt logisch, toch?

Quote skylinemike Bekijk bericht
Jouw nieuwe A6 zal vast een stuk beter zijn dan je vorige Renault,
Gefeliciteerd.

Dat mag ik hopen, hij kost me ook iets meer

Bedankt!

Laatst gewijzigd door Josan; 11 March 2010 om 20:50 Reden: Ketelapperiaanse correctie ;-)
 Josan is offline Met citaat reageren

Josan
Bekijk openbaar profiel
Oud 11 March 2010, 20:37   #35
ketelapper

Kilometerstand
Gemiddeld Verbruik

permalink

@newintown:
de dealer kan dit snel genoeg navragen bij Pon Logistiek (in NL, d'Ieteren heeft vast zelfde afdeling), zij kijken dan in de fabrieksplanning. normaal gesproken zijn alleen de "grote opties" een risico in levertijd. denk dan aan AAS, standkachel, of Audi Exclusive opties (S-line, klantkleuren, bijzondere bekleding, etc.). al het andere lekkers uit de optielijst heeft -normaal gesproken- geen impact op de levertijd.
mijn auto stond als showroomauto in bestelling toen ik 'm kocht. wijzigingen (incl. AAS en standkachel) hadden juist tot gevolg dat productieplek één week eerder werd!

@josan:
tsja, ik ben een taalpurist en heb me afgeleerd op een forum al te belerend te gaan zijn... persoonsvormen met een -d (je betaald ) zijn helaas momenteel dé meest gemaakte taalfout, maar met "zij" als werkwoordsvorm van "iets zeggen" heb je me genoeg getriggerd om er toch op aan te slaan dealer zegt, dealer zei, dealer heeft gezegd...

maar verder terug naar jouw mooie vooruitzicht!
knievallen voor het thuisfront moeten we allemaal wel ooit maken... en dan vind ik een opbergpakketje een prima ruil tegen sensoren, MMI+ en lichtpakket

Advertentie :

ketelapper
Bekijk openbaar profiel
Oud 11 March 2010, 20:56   #36
Josan

Josan's schermafbeelding

permalink

@newintown:

@josan:
tsja, ik ben een taalpurist en heb me afgeleerd op een forum al te belerend te gaan zijn... persoonsvormen met een -d (je betaald ) zijn helaas momenteel dé meest gemaakte taalfout, maar met "zij" als werkwoordsvorm van "iets zeggen" heb je me genoeg getriggerd om er toch op aan te slaan dealer zegt, dealer zei, dealer heeft gezegd...

maar verder terug naar jouw mooie vooruitzicht!
knievallen voor het thuisfront moeten we allemaal wel ooit maken... en dan vind ik een opbergpakketje een prima ruil tegen sensoren, MMI+ en lichtpakket

@ketelapper: No problemo en je hebt helemaal gelijk. Normaal irriteer ik me er zelf ook erg aan (met name in zakelijk schrijven) maar op een forum kijk ik doorgaans niet wat ik intik... Dank voor de les.

Als ik als dank een kleine les terug mag geven... als taalpurist moet je je toch ook storen aan zinnen die niet met een hoofdletter beginnen, toch ben je er redelijk consequent in

Wat betreft de opties, ja daar ga ik denk ik wel blij van worden. Nu nog hopen dat die dealer het ook echt doorvoert, hij zou het vanmiddag laten weten maar ik moet er weer zelf achteraan ben ik bang.

Josan
Bekijk openbaar profiel
Oud 11 March 2010, 20:58   #37
Josan

Josan's schermafbeelding

permalink

[I]@ketelapper: No problemo en je hebt helemaal gelijk. Normaal irriteer ik me er zelf ook erg aan (met name in zakelijk schrijven) maar op een forum kijk ik doorgaans niet wat ik intik... Dank voor de les.

Dit teruglezende zie ik de volgende les al aankomen ;-)
Dus ik zal hem zelf corrigeren, "ik erger me aan".

Back to topic: Ik kan niet wachten!

Josan
Bekijk openbaar profiel
Oud 12 March 2010, 14:40   #38
Josan

Josan's schermafbeelding

permalink

Volgens de dealer is het bij bestellen van extra opties gelukt. De definitieve bevestiging daarvan moet ik nog een week op wachten (in de vorm van een uitdraai), maar hij garandeerde me dat het gelukt is.

Dus nu ziet het plaatje er zo uit:
- Audi A6 Avant Business Edition Multitronic 2.0 TFSI
- Kleur Quartz grijs / bekleding zwart
- 17" Abitos velgen (225/50) als onderdeel multitronic aanbieding
- Parking system plus (voor en achter)
- MMI Navigatie Plus
- Lichtpakket
- Opbergpakket
- Dimmende binnenspiegel
- Comfort Airco
- Zonneschermen achterruit en zijruiten (ivm hond en kind)
- Zonder type/motor aanduiding

Josan
Bekijk openbaar profiel
Oud 12 March 2010, 18:32   #39
newintown

newintown's schermafbeelding

Sinds: 20 January 2010
Leeftijd: 36
Showroom
newintown's Showroom
http://www.audiforum.nl/forum/static/dto_garage/users/26657/5369t.jpg" align="middle" />  A6 berline Daytona e-line MT 120 kW

Showroom
newintown's Showroom
permalink

Geen sportstoelen, is zo'n 1.000 € volgens de NL-configurator. Als we toch aan het wijzigen zijn . De gewone zetels vond ik niet zo comfortabel in de zij.
 newintown is offline Met citaat reageren

newintown
Bekijk openbaar profiel
Stuur een privébericht naar newintown
Zoek meer berichten van newintown
Oud 23 March 2010, 14:52   #40
Josan

Josan's schermafbeelding

permalink

Vandaag weer even contact gehad met de dealer. Gewijzigde opties zijn in ieder geval definitief vastgelegd en doorgevoerd (dat duurde even ivm goedkeuring leasemaatschappij).

En hij heeft een net voorstel gedaan voor de volgende losse dingen voor een prikkie, die er bij afhaal ook bijzitten:
- Dakdragers
- RVS sierstukken uitlaat
- Omkeerbare bagagemat (velours/rubber en bumperbeschermer)
- Kinderstuurtje "Gecko". Moest van m'n dochtertje, die inmiddels Audi-fanaat is en ook wil kunnen sturen.

Dus nu begint het echte wachten... Half/eind mei is nog steeds de planning.

Advertentie :

Josan
Bekijk openbaar profiel
Reageren
Pagina 2 van 9 < 1 2 3456 > Last »

« Vorige discussie | Volgende discussie »
Discussietools
Printversie tonen Printversie tonen
Deze pagina e-mailen Deze pagina e-mailen

Regels voor berichten