Ja dat is ook wat ik hier alleen maar tegen kom, dus denk dat ik dat nog ga doen ja.
Maar ik ben de spiegel kappen aan het spuiten en wacht nog even tot dat klaar is en
dan de rechte kant aan sluiten en de draden van de spiegel verstelling veranderen dit is
anders van een B6 ten opzichte van een B5.
De spiegels zijn klaar, nog een paar foto`s en een filmpje er bij.
link van het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=sHhNKKT3bik
Reeds uitgevoerd:
-Verlagen Bilstein PSS9 Sport onderstel schroef set. (overgenomen van Sander)
-Alu ringen teller unit.
-Elektrische ramen achter.
-Comfort knipper module.
-Kabels Elektrische ramen achter.
-Aerotwin ruiten wisser armen + aero bladen.
-Inklapbare buiten spiegels L / R van gelijke grote.
-Schakelaars voor elektrische ramen + grip schalen.
-Sport interieur compleet met deur bekleding.
-Led binnen + kenteken verlichting + stadslicht.
-Zomer velgen RS4 Velgen vredestein ultrac sessanta banden 225/40-18.
-Aerotwin achter ruiten wisser arm + blad.
-Airbag met radio bediening + sleep ring + stuurmodule
-dubbel DIN Airco unit.
-Kenwood navigatie 2 DIN. DNX9260BT.
-dubbel DIN asbak.
-dubbel DIN steun.
-dubbel DIN midden console voor.
-Steunframe.
-Interface stuur bediening.
-Chip tuning.
-Faceplate 2 Din nav.
Vanmiddag even naar Audiwereld geweest en een bestelling opgehaald de Aero wissers heb ik er al opgezet, en de kentekenplaat houder ook.
En even met Leon gepraat, mooie montagehal hebben ze daar, en weer een paar goede ideeën en tips opgedaan.
Na het ophalen van mijn bestelling bij Audiwereld ben ik het gaan inbouwen:
-Comfort knipper module.
-Kabels Elektrische ramen achter.
-Aerotwin ruiten wisser armen + aero bladen.
-kenteken plaat houder.
De kabelboom er in maken was wel even werk ik dacht dat hij onder de achterbank moest maar dat kon niet tekort wel 50 cm, hij moest onder het dashboard langs maar dit staat ook in de handleiding (maar ja mijn Duits is niet zo best) maar het is goed gekomen.
De raam mechanismes heb je er zo in dit is maar 4 bouten en dan is hij los, en dan de andere er weer in motor er op en dan aansluiten even testen en maar weer dicht bouwen (ook even schoon gemaakt waar je anders niet bij kan is dat ook weer mooi.
Gelijk maar de voorstoelen aangesloten hier zit een luchtbal in die je kan op pompen ik had de boel nu toch mooi los.
Comfort knipper module deze zit er zo in dit valt wel mee.
Aerotwin ruiten wisser armen + aero bladen en kenteken plaat houder had ik direct toen ik terug was er op gezet.
Ik ben ook nog even met de MFSW bezig geweest maar niets fout melding er in (01312 Geen communicatie) hier is iets niet goed, maar wat hier moet i nog achter komen. Dit wordt nog een mooi zoek werk.
Ja soms was het niet leuk, Rotklus zeker met namen de stekkers in de doorvoeren van de portier dit past maar net echt geen speling over, maar het zit er in en het is klaar gelukkig.
Nu ga ik eerst de remmen doen dit moet echt, eens denken wat het wordt Zimmermann of Ate, en ik weet niet of de geventileerde schijven achter niet te dik zijn in de remklauw en de remklauwhouder.
Nee daar ben ik niet aan toe gekomen, druk met de andere dingen in de auto.
Even naar jou toe voor een proefrit dat is 3 uur rijden heen en weer is dat niet een beetje overdreven?
En ik geloof jou wel als jij zegt dat het veel beter remt en anders, dat is ook wel goed te verklaren meer rem opervlakte
en ik heb pas geleden ook nog in een Nissan 350Z gereden met brembo remmen en dat remt ook heel anders dus als ik het daar mee
vergelijk dan weet ik het wel (groter schijven er onder)
Maar wat een kl**te auto is zo 350Z zeg niet mijn auto voor geen goud zo ding rij je je dood in.