Pagina 26 van 28 EersteEerste ... 1622232425262728 LaatsteLaatste
Resultaten 501 tot 520 van de 543

Onderwerp: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

  1. #501

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Mwoa, vond jouw A2'tje best lekker presteren op de snelweg.

    volgens mij waren we op weg naar CD oid - ooit lang geleden
    Was ik daar ook niet bij? Geloof het wel. Denk ik.

  2. #502

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Er gaat 98 in, dat schroeft de prijs ook wel op, gisteren was het 65 liter voor een totaalbedrag van EUR 123, iets overdreven. Tank is volgens mij 65 of 70 liter.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  3. #503

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Ik kijk het de komende paar weekjes nog ff aan, daarna gaat-ie ook buiten het forum te koop.
    Als je zo'n apparaat binnen 2 weken niet verkoopt op het forum wordt het volgens mij niks meer hoor, snel op markplaats met die wagen. Het zal nog best even duren voor je 'm kwijt bent met de huidige brandstofprijzen enz..
    Audi A4 B7 1.9 tdi l 19" New RS6 wielen l 45/30 mm verlaging

  4. #504

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Toen ik 'm kocht stond-ie al 4 maanden te koop op 't forum, dus dat valt best mee.
    En zoals gezegd, prijs is bespreekbaar.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #505

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Otje Bekijk Berichten
    Als je zo'n apparaat binnen 2 weken niet verkoopt op het forum wordt het volgens mij niks meer hoor, snel op markplaats met die wagen. Het zal nog best even duren voor je 'm kwijt bent met de huidige brandstofprijzen enz..
    Inderdaad, maar waarom niet direct op meerdere plekken te koop zetten. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.


  6. #506
    harlin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    2.290
    Kudos
    150
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woppa Bekijk Berichten
    Inderdaad, maar waarom niet direct op meerdere plekken te koop zetten. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
    Als je hem hier verkoopt is de kans groter dan dat je een liefhebber trekt dan op marktplaats. Op marktplaats hoor je bij particuliere verkoop zeker bij de S / RS modellen nogal gemende verhalen. Gelukszoekers, dromers en volk wat je niet aan de deur wilt hebben en een enkele serieuze.
    Audi S4 Avant B7 4.2L V8

    if I get too many stars there's a danger i might be over-qualified to become a pilot

  7. #507

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Die categorie kun je via mail of telefoon al weren want die pik je er zo uit. Er zijn nog genoeg liefhebbers die niet op dit forum zitten. Kans is dan gewoon veel groter dat je uberhaupt iemand vindt ook al zal die misschien niet de prijs geven die Bob hoopt. Maar die kans is sowieso al groot Dit zijn persoonlijk niet mijn soort wagens maar je vindt vast iemand.
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  8. Ad
  9. #508

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harlin Bekijk Berichten
    Als je hem hier verkoopt is de kans groter dan dat je een liefhebber trekt dan op marktplaats. Op marktplaats hoor je bij particuliere verkoop zeker bij de S / RS modellen nogal gemende verhalen. Gelukszoekers, dromers en volk wat je niet aan de deur wilt hebben en een enkele serieuze.
    Ik ga het merken, ik hoop dat ik ze er wel tussenuit kan pikken. Overigens is een registratie hier ook snel genoeg gedaan en kun je op die manier via een PB ook dromers / gelukszoekers tegenkomen.

  10. #509

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harlin Bekijk Berichten
    Als je hem hier verkoopt is de kans groter dan dat je een liefhebber trekt dan op marktplaats. Op marktplaats hoor je bij particuliere verkoop zeker bij de S / RS modellen nogal gemende verhalen. Gelukszoekers, dromers en volk wat je niet aan de deur wilt hebben en een enkele serieuze.
    Juist daarom ben ik ook hier begonnen.
    Tot nu toe 3 auto's verkocht; 1 via marktplaats, 1 via forum, en 1 inruiler, die uiteindelijk ook naar een forummer is gegaan, dus wat dat betreft is de tendens er wel. En dat was ook allemaal niet binnen 2 weken trouwens.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  11. #510
    <> joris(snaak)'s Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    6.328
    Kudos
    106
    Auto
    Audi RS4

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    auto via het forum verkopen is lastig, de rs2 staat al een half jaar te koop zo, 1 half serieuze reactie gehad en ik bezig dezelfde teksten als jij, geen haast onderhandelbaar blabla. Enige wat ik niet doe is het levend houden door te spammen in het voorsteltopic. Als je echt van je auto af wil zou ik ook 's mobile.de proberen, veel s en rs spul gaat terug naar DL tegenwoordig, is erg gunstig geloof ik voor de buren om hier 2ehandsjes te kopen. Kijk voor de gein maar 's wat ze voor een vergelijkbare auto vragen daar. RS2's reizen de pan uit in DL. ALs ik er ooit echt vanaf wil kies ik die weg.

  12. #511

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woppa Bekijk Berichten
    Ik ga het merken
    Staat ie al te koop dan...?
    1999 A4 B5 Avant 1.9 TDI

    1999 S4 B5 Avant -project-

  13. #512

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woppa Bekijk Berichten
    Ik ga het merken, ik hoop dat ik ze er wel tussenuit kan pikken. Overigens is een registratie hier ook snel genoeg gedaan en kun je op die manier via een PB ook dromers / gelukszoekers tegenkomen.

    Tsja in het ergste geval heb je een keer iemand over de vloer die niet concreet kan worden. Dat is dan zo..dan had je maar een basic modelletje moeten hebben
    Audi A3 Sportback 8V S line 1.6 TDI S-tronic Beluga braun
    Audi A2 1.4 Ebonyschwarz Voorheen: A4 B6 Avant 3.0 V6 Q - A4 B6 Avant 1.9TDI Q - Audi A3 SB 1.4TSI 8P - Audi A3 2.0 TDI 8P

  14. #513

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    aanbetaling + koopcontract. Heb te vaak van een mondelinge overeenkomst gehoord die uiteindelijk toch afketst. De echte serieuze koper zal er geen probleem mee hebben! Raad ik Bob ook aan..

    @Isaac, officieel nog niet. Inofficieel al een tijdje. Echter wil ik eerst nog wat punten aanpakken.

  15. #514

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris(snaak) Bekijk Berichten
    auto via het forum verkopen is lastig, de rs2 staat al een half jaar te koop zo, 1 half serieuze reactie gehad en ik bezig dezelfde teksten als jij, geen haast onderhandelbaar blabla. Enige wat ik niet doe is het levend houden door te spammen in het voorsteltopic. Als je echt van je auto af wil zou ik ook 's mobile.de proberen, veel s en rs spul gaat terug naar DL tegenwoordig, is erg gunstig geloof ik voor de buren om hier 2ehandsjes te kopen. Kijk voor de gein maar 's wat ze voor een vergelijkbare auto vragen daar. RS2's reizen de pan uit in DL. ALs ik er ooit echt vanaf wil kies ik die weg.
    Bedankt voor de tip! Zal 'ns proberen!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  16. #515

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Nou, kogel door de kerk, de S6 is verkocht.
    en tegelijk eigenlijk ...

    Alles goed gegaan, alleen de stoorwegen werkte bepaald niet mee. Koper kwam met de trein vanuit Duitsland.
    ETA was 14:20 in A'dam, vanmorgen om 8u al telefoon dat het 15:30 werd, nouja, ook prima.
    Rond het middaguur weer telefoon; Werd 16:30. En dát durfde ik niet aan, dan ben je nét voor 17u bij de RDW, niet handig.
    Knoop doorgehakt, treinreis van de koper gechecked en de S6 naar Den Bosch gescheurd om 'm daar van het station op te halen.
    Vanaf station 5min rijden naar RDW Den Bosch, dus daar waren we in dit geval netjes kwart voor 4.
    Half uurtje formulieren invullen, platen eraf/erop etc etc. en toen weer richting Centrum.

    Had eerder vandaag al contact met Ketelapper gehad; die had op hetzelfde moment afspraak in Den Bosch.
    Dus meteen afgesproken en gezellig gedineerd in huize Ketelapper
    En zojuist zelfs nog even thuisgechauffeurd, helemaal top
    Perfecte afsluiter van een drukke dag!

    Morgen nog wel wat fotootjes, nu lekker onder de wol, ben kapót
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  17. #516

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Nou ook hier dan de felicitaties. Is uiteindelijk wel een onderneming geworden. En wat een service van V. Want volgens mij is Druten ook niet echt bij jouw om de hoek.

    En dan met de kerst lekker speuren, zoeken, wikken en wegen op weg naar iets nieuws. Ook altijd helemaal leuk!
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  18. #517
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.581
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Felicitatie ! Goede actie Bob, netjes opgelost.
    die V is toch wel een goeie gozer hè
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  19. #518
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Klasse Bob!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  20. #519

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Dank heren!
    Inderdaad superservice van Vincent, was erg fijn, en ook luxe reizen in de A6
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  21. #520

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Den Bosch.. Den Bosch? Hmm... Waar ligt dat ook alweer?!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •