Pagina 6 van 28 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 543

Onderwerp: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

  1. #101

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Haha, cool he?

    Lekker effe een kruispuntje geblokkeerd ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #102
    a4drieliter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2008
    Leeftijd
    63
    Posts
    5.688
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Lijkt wel een samenkomst van de capo's in "The Gotfather"!
    Dus....

  3. #103

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Hehe was wel lachen ja! Waar is de foto met de buurman erbij?
    1999 A4 B5 Avant 1.9 TDI

    1999 S4 B5 Avant -project-

  4. #104
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Mooie avatar Isaac!


  5. #105

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Sja... Ik hoop er dinsdag toch wel even een stukje A4 op te zetten.....

    Leuke foto ook met de voorbijganger....
    1999 A4 B5 Avant 1.9 TDI

    1999 S4 B5 Avant -project-


  6. #106

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Thanks voor de foto's Muiz, gaaf gelukt!

    @Isaac: gauw de A4 ophalen hoor, dat "trommeltje" is ook niks!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  7. #107

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Als het een sporting was geweest had ik het nog wel leuk gevonden maar deze 900cc is idd wel ECHT saai.... Ik vind het wel leuk rijden maar 39pk zou je je ergste vijand niet eens toewensen......
    1999 A4 B5 Avant 1.9 TDI

    1999 S4 B5 Avant -project-

  8. Ad
  9. #108

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Gefeliciteerd Bob, echt een erg mooie en serieuze audi! Superbak...
    Pinkt toch een traantje weg bij het vertrek van de comp. dacht ook aan eeuwige trouw bij je B4.

    Maar ik begrijp het wel, dit soort auto's trekt enorm.... (en absoluut niks voor mij!! Hmm...of toch wel)

    Anyway, veel rijplezier!

  10. #109
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Hahahaha, leuke deal.

    Ehhhh ik krijg van jou de A4, dan ruil ik die met 500 bijbetalen tegen de competition en dan kan ik als jij hem dan
    1500 terug geeft van die 3000 die ik dan krijg voor de A4 weer de S6 omruilen.


    .....en zo ging Bob weer naar huis met een S6, 5K extra in de pokket en twee verbijsterende AF leden achter zich latend.



    Mooi aanwinsten weer heren, nu Muis nog een vette bak en het cirkeltje is weer rond.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  11. #110

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95




    Muiz wil ook een S6 ... de na-aper ...

    @Franx: Ik snap je "traantje" hoor, zou ik ook gehad hebben, maar de meer dan waardige vervanger maakt dat wel weer goed. En het enthousiasme van de nieuwe eigenaren van de Competition ook wel eigenlijk.


    Gisteren op de terugweg van de Meern even lekker rustig aan gedaan.
    Ook dan een fantastische auto, lekker cruisen in alle luxe, ik zie me hiermee wel op vakantie gaan!



    Heb voor mezelf al wel de eerste todo's bedacht, wordt wel lange termijn, want het autobudget is momenteel eventjes op.

    • Nieuw ombouwframe voor de climate-unit
    • Nieuwe draaiknop voor het elektrische schuifdak
    • Repareren van de stoelwang van de bestuurdersstoel
    • Nakijken/repareren van beide stoelleuningen (lijkt op een gebroken frame)
    • Heel klein pitje in het raam laten repareren
    • Er komt nog 1 nieuwe achterband op omdat de huidige gecupt is.
    • Ik moet de winterbanden nog ophalen!
    • Klein probleempje met de constante plus van de radio, ik denk dat er een draadje los zit, want hij houd z'n zenders & instellingen niet vast als ik het contact heb afgezet.
    • (tzt) Op zoek naar zonneschermpjes voor het achterraam en de zijramen
    • Witte of zwarte knipperlichtjes in de voorste zijschermen
    • Kentekenplaathouder aan de voorzijde en wellicht een nieuw kenteken (nu met parkers in de bumper ... )
    • Map maken met onderhoudshistorie en tuningsgegevens
    • Nieuwe behuizing voor de afstandsbediening van de CV
    • Diverse plekjes op de voorbumper bijwerken
    • Misschien ooit eens een grote rechterbuitenspiegel, dat "stompje" is ook zo'n raar gezicht
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #111

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Misschien ooit eens een grote rechterbuitenspiegel, dat "stompje" is ook zo'n raar gezicht
    Zijn die er voor een C4?
    Laatst gewijzigd door 030; 26-07-10 om 08:19.

  13. #112

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Ik denk het wel ... ik moet bekennen dat de C4 spiegel écht heel erg lijkt op de spiegel van mn Octavia 1 van een paar jaar geleden, zou me niets verbazen als die hetzelfde is (schuif dat restant oude spiegels maar door naar Skoda jongens )

    Maar zoals ik al eerder aangaf in dit topic, ik moet me nog wel goed verdiepen in het C4 gebeuren, hoop te leren!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  14. #113

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    4.522
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    @Isaac: 39PK? OMG.

    Leuk de foto's! Ook grappig dat er een toevallige Audi voorbijganger aan kwam zetten

    Nu muiz nog!

  15. #114
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Isaac Bekijk Berichten
    Als het een sporting was geweest had ik het nog wel leuk gevonden maar deze 900cc is idd wel ECHT saai.... Ik vind het wel leuk rijden maar 39pk zou je je ergste vijand niet eens toewensen......
    Maar je vrouw wel? Lekkere vent ben jij

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poetsertje Bekijk Berichten
    Mooi aanwinsten weer heren, nu Muis nog een vette bak en het cirkeltje is weer rond.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meaudix Bekijk Berichten
    Nu muiz nog!
    Rekeningnummer via PB verkrijgbaar, €1/km

  16. #115

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    wat betreft het geheugen van je radio, radio eruit pakken en de gele en rode draad omwisselen of samenvoegen. Dan heeft ie weer een constante plus.

    enne ik heb een set gelijke elektrische en verwarmde spiegels liggen in het zwart.
    my first quattro was a wilkinson

  17. #116
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Offtopic:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leon Bekijk Berichten
    Stap 3 is dat Isaac de A4 1.8T van Muizenissen heeft gekocht, hahahahahaha.
    Lang terug heb ik ook de b3 van malanca overgenomen... Die is ondertussen weer naar de zwager van forummer horch, nl eduardoeduardo op het forum maar die is niet actief, die hem sinds ruim 3 jaar alweer in bezit heeft.


    Gaaf hoor Bob, hele mooie aanwinst!! Wees er voorzichtig mee, is iets totaal anders dan de 16V, zo'n turbo wil wel. En het geluid al helemaal .

    Kan weinig anders zeggen dan geniet ervan, en mooi dat hij binnen de liefhebbers blijft.

  18. #117

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    • Ik moet de winterbanden nog ophalen!
      Heb ook nog de oude chips, luchtfilterhuis, intercooler en veren/dempers (laatste 2 heb je weinig aan maar je kunt ze krijgen)

    • Klein probleempje met de constante plus van de radio, ik denk dat er een draadje los zit, want hij houd z'n zenders & instellingen niet vast als ik het contact heb afgezet.
      Net zoals quattrostyle zegt, sommige radio's werken andersom, de rode/gele draad zitten in elkaar geklikt, als je dit los haalt en andersom aansluit ben je er vanaf

    • (tzt) Op zoek naar zonneschermpjes voor het achterraam en de zijramen
    • Witte of zwarte knipperlichtjes in de voorste zijschermen
      Fredz0r heeft beide zaken er op zitten dus misschien heeft hij een adresje... Voor dikke matten ook trouwens....
    • Kentekenplaathouder aan de voorzijde en wellicht een nieuw kenteken (nu met parkers in de bumper ... )
      Triest geval idd, was het alweer vergeten, heb toen de nieuwe platen er op gezet zoals de oude vast zaten... Houder zou ik zelf niet doen want ik vind het lelijk voorop....

    • Misschien ooit eens een grote rechterbuitenspiegel, dat "stompje" is ook zo'n raar gezicht
      Zijn gewoon engelse voor + quattrostyle heeft een fantastische aanbieding voor je...
    .....
    1999 A4 B5 Avant 1.9 TDI

    1999 S4 B5 Avant -project-

  19. #118
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Er zijn ook kentekenhouders zonder bedrukking voor de voorkant, dan zit er dus een smal plastic randje om je hele plaat.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  20. #119

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattrostyle Bekijk Berichten
    wat betreft het geheugen van je radio, radio eruit pakken en de gele en rode draad omwisselen of samenvoegen. Dan heeft ie weer een constante plus.

    enne ik heb een set gelijke elektrische en verwarmde spiegels liggen in het zwart.
    Hmm .. elektrisch zijn ze al, dat komt goed uit. Metalic, of Uni?
    Dat van die radio bekijk ik eventjes; geel en rood verbinden en ik ben klaar dus?

    @Tom: Idd, die had ik op de competition ook zitten.

    @Isaac: Thanks voor de updates man! We spreken binnenkort wel eventjes af, dan haal ik alle spullen effe op.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  21. #120
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Bob's New Ride: S6 2.2 Turbo Quattro 293pk '95

    Als je die doorlust, gaat je radio ook niet meer uit bij contact-uit he Bob.. Check gewoon even hoe de kabels naar je radio lopen in vergelijking met de kabels uit de auto.

    Als er een rode draad uit de auto de stekker in gaat, en er geen naar de radio gaat, dan weet je dat dat al fout is .. (en anders eens op een De Meern-tje langshobbelen, zet ik 't even recht.

Pagina 6 van 28 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •