Lijkt wel een samenkomst van de capo's in "The Gotfather"!
Haha, cool he?
Lekker effe een kruispuntje geblokkeerd ...
Thanks voor de foto's Muiz, gaaf gelukt!
@Isaac: gauw de A4 ophalen hoor, dat "trommeltje" is ook niks!
Als het een sporting was geweest had ik het nog wel leuk gevonden maar deze 900cc is idd wel ECHT saai.... Ik vind het wel leuk rijden maar 39pk zou je je ergste vijand niet eens toewensen......
Gefeliciteerd Bob, echt een erg mooie en serieuze audi! Superbak...
Pinkt toch een traantje weg bij het vertrek van de comp. dacht ook aan eeuwige trouw bij je B4.
Maar ik begrijp het wel, dit soort auto's trekt enorm.... (en absoluut niks voor mij!! Hmm...of toch wel)
Anyway, veel rijplezier!
Hahahaha, leuke deal.
Ehhhh ik krijg van jou de A4, dan ruil ik die met 500 bijbetalen tegen de competition en dan kan ik als jij hem dan
1500 terug geeft van die 3000 die ik dan krijg voor de A4 weer de S6 omruilen.
.....en zo ging Bob weer naar huis met een S6, 5K extra in de pokket en twee verbijsterende AF leden achter zich latend.
Mooi aanwinsten weer heren, nu Muis nog een vette bak en het cirkeltje is weer rond.
Muiz wil ook een S6 ... de na-aper ...
@Franx: Ik snap je "traantje" hoor, zou ik ook gehad hebben, maar de meer dan waardige vervanger maakt dat wel weer goed. En het enthousiasme van de nieuwe eigenaren van de Competition ook wel eigenlijk.
Gisteren op de terugweg van de Meern even lekker rustig aan gedaan.
Ook dan een fantastische auto, lekker cruisen in alle luxe, ik zie me hiermee wel op vakantie gaan!
Heb voor mezelf al wel de eerste todo's bedacht, wordt wel lange termijn, want het autobudget is momenteel eventjes op.
- Nieuw ombouwframe voor de climate-unit
- Nieuwe draaiknop voor het elektrische schuifdak
- Repareren van de stoelwang van de bestuurdersstoel
- Nakijken/repareren van beide stoelleuningen (lijkt op een gebroken frame)
- Heel klein pitje in het raam laten repareren
- Er komt nog 1 nieuwe achterband op omdat de huidige gecupt is.
- Ik moet de winterbanden nog ophalen!
- Klein probleempje met de constante plus van de radio, ik denk dat er een draadje los zit, want hij houd z'n zenders & instellingen niet vast als ik het contact heb afgezet.
- (tzt) Op zoek naar zonneschermpjes voor het achterraam en de zijramen
- Witte of zwarte knipperlichtjes in de voorste zijschermen
- Kentekenplaathouder aan de voorzijde en wellicht een nieuw kenteken (nu met parkers in de bumper ... )
- Map maken met onderhoudshistorie en tuningsgegevens
- Nieuwe behuizing voor de afstandsbediening van de CV
- Diverse plekjes op de voorbumper bijwerken
- Misschien ooit eens een grote rechterbuitenspiegel, dat "stompje" is ook zo'n raar gezicht
Ik denk het wel ... ik moet bekennen dat de C4 spiegel écht heel erg lijkt op de spiegel van mn Octavia 1 van een paar jaar geleden, zou me niets verbazen als die hetzelfde is (schuif dat restant oude spiegels maar door naar Skoda jongens )
Maar zoals ik al eerder aangaf in dit topic, ik moet me nog wel goed verdiepen in het C4 gebeuren, hoop te leren!
wat betreft het geheugen van je radio, radio eruit pakken en de gele en rode draad omwisselen of samenvoegen. Dan heeft ie weer een constante plus.
enne ik heb een set gelijke elektrische en verwarmde spiegels liggen in het zwart.
Offtopic:
Lang terug heb ik ook de b3 van malanca overgenomen... Die is ondertussen weer naar de zwager van forummer horch, nl eduardoeduardo op het forum maar die is niet actief, die hem sinds ruim 3 jaar alweer in bezit heeft.
Gaaf hoor Bob, hele mooie aanwinst!! Wees er voorzichtig mee, is iets totaal anders dan de 16V, zo'n turbo wil wel. En het geluid al helemaal .
Kan weinig anders zeggen dan geniet ervan, en mooi dat hij binnen de liefhebbers blijft.
Hmm .. elektrisch zijn ze al, dat komt goed uit. Metalic, of Uni?
Dat van die radio bekijk ik eventjes; geel en rood verbinden en ik ben klaar dus?
@Tom: Idd, die had ik op de competition ook zitten.
@Isaac: Thanks voor de updates man! We spreken binnenkort wel eventjes af, dan haal ik alle spullen effe op.
Als je die doorlust, gaat je radio ook niet meer uit bij contact-uit he Bob.. Check gewoon even hoe de kabels naar je radio lopen in vergelijking met de kabels uit de auto.
Als er een rode draad uit de auto de stekker in gaat, en er geen naar de radio gaat, dan weet je dat dat al fout is .. (en anders eens op een De Meern-tje langshobbelen, zet ik 't even recht.