Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Navigatievoorbereiding Q3 niet aanwezig?

  1. #1

    Standaard Navigatievoorbereiding Q3 niet aanwezig?

    Sinds een aantal weken ben ik de trotse bezitter van een Audi Q3 Pro Line uit 2014

    In mijn MMI systeem zit een 'NAV knop' werkt, evenals op mijn stuur. Het indrukken van deze toets geeft echter 'navigatie niet beschikbaar'. Zie screenshot voor een overzicht van mijn dashboard.

    IMG_1083.jpg

    De Audi dealer heeft onderzoek gedaan en concludeert dat (volgens optielijst Duitse auto) er complet geen navigatie voorbereiding in de auto zit. Heeft iemand hier ervaring mee? Zit de knop er echt alleen maar 'voor de show'?

    Wat voor extra hardware zou er bijgeschroeft moeten worden om dit alsnog werkend te krijgen? Is het enkel een navigatiemodule? Aan wat voor kosten zou ik moeten denken?

    Veel vragen, hoop dat iemand een antwoord heeft / het zelf heeft ervaren

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.822
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Navigatievoorbereiding Q3 niet aanwezig?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door N2Dirk Bekijk Berichten
    Sinds een aantal weken ben ik de trotse bezitter van een Audi Q3 Pro Line uit 2014

    In mijn MMI systeem zit een 'NAV knop' werkt, evenals op mijn stuur. Het indrukken van deze toets geeft echter 'navigatie niet beschikbaar'. Zie screenshot voor een overzicht van mijn dashboard.

    IMG_1083.jpg

    De Audi dealer heeft onderzoek gedaan en concludeert dat (volgens optielijst Duitse auto) er complet geen navigatie voorbereiding in de auto zit. Heeft iemand hier ervaring mee? Zit de knop er echt alleen maar 'voor de show'?

    Wat voor extra hardware zou er bijgeschroeft moeten worden om dit alsnog werkend te krijgen? Is het enkel een navigatiemodule? Aan wat voor kosten zou ik moeten denken?

    Veel vragen, hoop dat iemand een antwoord heeft / het zelf heeft ervaren
    Als er geen voorbereiding inzit, dan moet het ingebouwd worden. Dat is volgens mij wel een klusje. Maar je zou bij Audiwereld kunnen informeren over hoe en wat.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •