Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Telefoon werkt niet op RNS-E

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Leeftijd
    60
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Telefoon werkt niet op RNS-E

    Goedemiddag allen,

    Ik heb kort geleden een Audi A3 gekocht. Hierin zit een RNS-E systeem.
    Bij het "paren" van de telefoon vond mijn telefoon een Kufatec verbinding en de telefoon verbind hier ook mee.
    Echter als ik vervolgens naar "telefoon" ga op de RNS_E, zegt hij de ene keer dat mijn telefoon niet verbonden is en de andere keer dat er geen telefoon aanwezig is.
    Ondertussen is mijn telefoon wel verbonden via bluetooth met de kufatec.
    Ik heb het 1 of 2 keer voor elkaar gekregen dat hij kort wel verbinding had. Je ziet dan ook het bluetooth symbooltje op de RNS-E. De telefoon blijft overigens verbonden met de kufatec.
    Maar vrij snel daarna verdwijnt dat weer. Iemand enig idee wat het euvel kan zijn?
    Alvast bedankt voor de reacties.

    Even een aanvulling op mijn bericht:
    Zou het herstellen naar fabrieksinstellingen enige verbetering geven?
    Laatst gewijzigd door Hosep; 23-02-17 om 09:46. Reden: Aanvulling

  2. #2
    Rainesh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    3.821
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Telefoon werkt niet op RNS-E

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hosep Bekijk Berichten
    Goedemiddag allen,

    Ik heb kort geleden een Audi A3 gekocht. Hierin zit een RNS-E systeem.
    Bij het "paren" van de telefoon vond mijn telefoon een Kufatec verbinding en de telefoon verbind hier ook mee.
    Echter als ik vervolgens naar "telefoon" ga op de RNS_E, zegt hij de ene keer dat mijn telefoon niet verbonden is en de andere keer dat er geen telefoon aanwezig is.
    Ondertussen is mijn telefoon wel verbonden via bluetooth met de kufatec.
    Ik heb het 1 of 2 keer voor elkaar gekregen dat hij kort wel verbinding had. Je ziet dan ook het bluetooth symbooltje op de RNS-E. De telefoon blijft overigens verbonden met de kufatec.
    Maar vrij snel daarna verdwijnt dat weer. Iemand enig idee wat het euvel kan zijn?
    Alvast bedankt voor de reacties.

    Even een aanvulling op mijn bericht:
    Zou het herstellen naar fabrieksinstellingen enige verbetering geven?
    Ik denk dat je RNS-E niet goed gecodeerd is voor telefoonboek etc. Maar ik weet ook niet zeker of het mogelijk is met een Kufatec module ipv origineel Audi.
    A3 8V Limousine S-line Daytona Grey | A4 B8 Limousine S-Edition Daytona Grey Verkocht | A1 8X Sportback Pro Line S + Darkline Daytona Grey Verkocht
    VCDS Den Haag - Origineel VCDS & VCP | Odis-S & Odis-E | Rainesh@hotmail.com

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Leeftijd
    60
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Telefoon werkt niet op RNS-E

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rainesh Bekijk Berichten
    Ik denk dat je RNS-E niet goed gecodeerd is voor telefoonboek etc. Maar ik weet ook niet zeker of het mogelijk is met een Kufatec module ipv origineel Audi.
    Oke, dank voor je bericht. Volgens mij moet het mogelijk zijn. Ze adverteren dat het speciaal voor o.a. Audi is.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    867
    Kudos
    0
    Auto
    Audi E-Tron
    Land
    Land

    Standaard Re: Telefoon werkt niet op RNS-E

    Waarom zou je het herstellen naar fabrieksinstellingen niet gewoon proberen? Het werkt nu toch niet, dus wat heb je te verliezen?
    Audi e-tron Sportback 55 quattro S edition

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •