Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: Rear Seat Entertainment (schermen) achteraf

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2022
    Posts
    162
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7
    Land
    Land

    Standaard Re: Rear Seat Entertainment (schermen) achteraf

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door base86 Bekijk Berichten
    Dat klinkt als een goede investering!

    Voor mijn beeldvorming, hoe ziet die "voorbereiding" eruit. Wat heb je nodig in je auto om die schermen te kunnen plaatsen?
    Heb je daar wat duidelijke foto's van?
    De voorbereiding zit in de stoelen. Deze optie kan je kiezen wanneer je de wagen samen gaat stellen. Er is dan een "stopcontact" voorzien in de stoelen en een "gat" waar je de schermen in kan klikken. Indien gewenst kan ik een foto van "het gat" maken. Al zegt dat niet veel.

    Het zou fijn zijn moest het bevestigingssysteem kunnen gemonteerd worden op een Ipad. Dan heb je steeds een recente tablet. Nu ik moet wel toegeven dat de schermpjes prima hun werk hebben gedaan tijdens de lange trip. Er is voldoende geheugen beschikbaar om heel wat films en series er op te zetten. Daarnaast kan je ook nog steeds een externe sd kaart inpluggen moest dat nodig zijn. Mijn twee kindjes (één kleuter en ééntje wat ouder) zijn zeer tevreden.

  2. #22

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2022
    Posts
    162
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q7
    Land
    Land

    Standaard Re: Rear Seat Entertainment (schermen) achteraf

    We zijn reeds enkele maanden verder en de schermen heb ik vorige week nog eens getest. Ik hang ze er niet continu in. Doe ik dat wel, zitten de kinderen de hele tijd naar een scherm te kijken en dat vind ikzelf niet echt ideaal.

    De schermen functioneren nog steeds perfect en doen wat moet. Ze zijn perfect om films, series op te kijken tijdens een lange rit en je kan er zelfs een spelcomputer op aan sluiten indien gewenst. Al vind ik dat laatste niet zo praktisch==> extra kabels en extra "rommel" in de wagen aangezien het niet is weggewerkt.

    Lang verhaal kort:
    - Doordat ik de schermen op Ebay kon kopen heb ik een flinke duit bespaard
    - De kinderen op de achterbank vinden het leuk en spelen er graag mee
    - Moest ik de wagen opnieuw moeten samenstellen, zou ik terug deze optie kiezen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •