Ik heb een Audi A4 1.9 TDI ProLine Business van 28-11-2004 met een bluetooth carkit standaard ingebouwd, je kunt de telefoon ook bedienen via stuurwielknoppen. Het probleem zit hem hier dat ik onlangs een nieuw toestel gekocht heb, namelijk een Samsung G600, en deze kan ik netjes verbinden met de bluetooth carkit, maar zodra ik begin te rijden valt de bluetooth verbinding uit, en daarna weer aan. Soms duurt het aansluiten 10 tot 20 seconden, maar soms sluit hij het direct weer aan. En het rare zit hem juist hier: Zodra ik rem, of gas terug neem sluit hij de bluetooth verbinding af, maar zodra ik helemaal stil sta of weer gas geef sluit hij hem weer aan. Dit is echt vreselijk, want bij iedere aan- en afsluiting hoor je een geluid, en tevens pauseert hij de cd-speler en ook de airco zet hij automatisch op een laag pitje. Nadat hij weer heeft aangesloten functioneert alles weer normaal. Dit proces herhaalt zich ongeveer 40 keer op een afstand van mijn huis tot mijn werk (30 km). Eerlijk gezegd word ik er een beetje gek van. Voorheen heb ik de Nokia 6230i gehad, daar had ik dit soort problemen niet bij. Ik heb alle instellingen van mijn telefoon nagecheckt, alles is perfect in orde. Weet hier iemand een oplossing voor, of is dit bekend bij iemand?