Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Subwoofer Audi A3 (zowel bose als audi soundsystem)

  1. #1
    nielsjejansen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    39
    Posts
    16
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Subwoofer Audi A3 (zowel bose als audi soundsystem)

    Ik heb zojuist een Audi A3 Sportback Pro Line S besteld met onder andere de bose soundsystem.

    Na het lezen van verschillende berichten over de kwaliteit van de bose upgrade ben ik op onderzoek uitgegaan om te kijken wat hier aan te doen is. Nu lijkt het zo te zijn dat de subwoofer van bose van redelijke kwaliteit is maar vooral de behuizing laat te wensen over waardoor het geluid niet optimaal is.

    Een kerel in Engeland heeft de behuizing plus subwoofer vervangen door een JL Audio sub met custom mdf 18 mm kast. Tot nu toe alleen maar lovende woorden en de rest van de bose set lijkt ook beter te presteren aangezien de bas niet hoog gezet hoeft te worden voor voldoende basweergave.

    Wat is jullie mening om het geluid te verbeteren? Is dit een serieuze optie:
    http://www.audi-sport.net/vb/showthr...r-8P-completed

  2. #2
    A4 T's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    1.859
    Kudos
    79
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Subwoofer Audi A3 (zowel bose als audi soundsystem)

    Ik heb de link bekeken en ik kan mij niet voor stellen dat die sub 5 liter is, zo als hij beschrijf.
    Hij ziet er zo groot uit, maar goed een ander punt is als je een lamp kapot heb wat dan, alles demonteren ? veel werk.
    Maar goed ik heb zo iets ook gemaakt in mijn A4 Avant i.p.v het klepje links achter en deze sub is 6,57 liter met een
    20 cm ( 8 inch ) die ik er zo uit kan halen als ik een lamp kapot heb, en dit klinkt goed tot de radio op 20 en als je hoger gaat niet meer dan is net of de sub zijn druk niet
    meer kwijt kan hier ben ik nog mee bezig. op zich klinkt het wel goed ik denk dat de originele bose hier niet tegen op kan.
    Audi A4 1.8 T Avant 144KW 2000 Hartog tuned 196PK

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •