Resultaten 1 tot 14 van de 14

Onderwerp: MMI Basic Plus retrofit to MMI High

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    39
    Posts
    5
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard MMI Basic Plus retrofit to MMI High

    Hello everyone,

    Nice to meet you all. Sorry if I post it in English, but I’m a foreigner and I quite don’t speak DUTCH.

    I’m coming here because I’m with my work and still have some time for my car.

    I own an Audi A4 B8 model with MMI Basic Plus, the red monochrome display. I want to retrofit it with MMI High (I think 2G).

    Can anyone help me with some information regarding the parts I have to replace? Or maybe someone who can help me making this retrofit?

    Kind regards,
    Paul Serban

  2. #2
    bapovs
    Guest

    Standaard Re: MMI Basic Plus retrofit to MMI High

    Hi Paul,

    Do you have some more information de share with me? I want to do also the same upgrade.
    See my other post to change the MMI Basic plus...

    Regards,

    Sebastian

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Cool Re: MMI Basic Plus retrofit to MMI High

    hallo iedereen,

    Ik wou graag meer weten over de verandering van mmi basic plus naar een MMI HIGH ik heb namelijk een audi a4 2.0TDI 2009 en het is werkelijk waar een pareltje rijd heerlijk ziet er mooi uit ik wil hem niet weg doen maar er is 1euvel die lelijke rode MMI Basic plus ik weet niet waarom ze die erin hebben gestopt want het maakt de audi a4 niet af het heeft alles wat de High heeft maar geen scherm, vind ik.

    weet iemand of ik het een beetje prijsbaar kan laten veranderen in een MMi High of wat meer te weten komen over dit onderwerp ik denk dat er meerdere als ik zijn die toch een mooie auto hebben maar die nog mooier zou zijn met een 2g MMI HIGH

    Groet



    Sam

  4. #4
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: MMI Basic Plus retrofit to MMI High

    Er lopen twee topics over ditzelfde onderwerp. Gebruik de zoekfunctie even.

  5. #5

    Standaard Re: MMI Basic Plus retrofit to MMI High

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam83 Bekijk Berichten
    hallo iedereen,

    Ik wou graag meer weten over de verandering van mmi basic plus naar een MMI HIGH ik heb namelijk een audi a4 2.0TDI 2009 en het is werkelijk waar een pareltje rijd heerlijk ziet er mooi uit ik wil hem niet weg doen maar er is 1euvel die lelijke rode MMI Basic plus ik weet niet waarom ze die erin hebben gestopt want het maakt de audi a4 niet af het heeft alles wat de High heeft maar geen scherm, vind ik.

    weet iemand of ik het een beetje prijsbaar kan laten veranderen in een MMi High of wat meer te weten komen over dit onderwerp ik denk dat er meerdere als ik zijn die toch een mooie auto hebben maar die nog mooier zou zijn met een 2g MMI HIGH

    Groet



    Sam
    Wat is prijsbaar? Het begint vanaf 2000 euro ongeveer, voor de een acceptabel, voor de ander niet....
    En inderdaad, gebruik de zoekfunctie eens.
    Laatst gewijzigd door azesje; 17-05-13 om 19:28.
    3 keer links is ook rechts


  6. #6
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI Basic Plus retrofit to MMI High

    Doen we wekelijks bij Audiwereld, maar inderdaad houd rekening met enkele duizenden euro's. Voor 500 Euro is dit onmogelijk, dan had iedereen het wel achteraf laten inbouwen ipv direct af te nemen.... Voor geïnteresseerden, info@audiwereld.nl

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: MMI Basic Plus retrofit to MMI High

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Doen we wekelijks bij Audiwereld, maar inderdaad houd rekening met enkele duizenden euro's. Voor 500 Euro is dit onmogelijk, dan had iedereen het wel achteraf laten inbouwen ipv direct af te nemen.... Voor geïnteresseerden, info@audiwereld.nl
    Hallo Sander,

    Waarom kunnen ze niet alleen die rood zwarte scherm veranderen in een touchscreen dan hoef je toch helemaal niet zo veel om te bouwen? Vroeger reed ik een oudere audi uit 2005 en daar kon ik gewoon een touchscreen in zetten met een gps ontvanger of een passat uit 2005 met de rns simpel klik systeem schroeven erin kap erover en hij werkt. dus ik begrijp niet waarom je duizenden euros moet betalen om je hele auto glasvezel bedraden en alle dingen eromheen moet doen terwijl je volgens mij gewoon een 7inch scherm met een gps ontvanger kan omwisselen met deze lelijke basic scherm. want in mijn dashboard hoef ik geen scherm in dat wil ik gwoon mooi rood houden past bij dashboard verlichting.

    bedankt voor jullie antwoorden mannen geniet van de dag.

    mvg \\Sam

  8. Ad
  9. #8
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI Basic Plus retrofit to MMI High

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam83 Bekijk Berichten
    Hallo Sander,

    Waarom kunnen ze niet alleen die rood zwarte scherm veranderen in een touchscreen dan hoef je toch helemaal niet zo veel om te bouwen? Vroeger reed ik een oudere audi uit 2005 en daar kon ik gewoon een touchscreen in zetten met een gps ontvanger of een passat uit 2005 met de rns simpel klik systeem schroeven erin kap erover en hij werkt. dus ik begrijp niet waarom je duizenden euros moet betalen om je hele auto glasvezel bedraden en alle dingen eromheen moet doen terwijl je volgens mij gewoon een 7inch scherm met een gps ontvanger kan omwisselen met deze lelijke basic scherm. want in mijn dashboard hoef ik geen scherm in dat wil ik gwoon mooi rood houden past bij dashboard verlichting.

    bedankt voor jullie antwoorden mannen geniet van de dag.

    mvg \\Sam

    Dan praat je over iets geheel anders wat volledig niet integreert met MMI....

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: MMI Basic Plus retrofit to MMI High

    oke dan heb je een touchscreeen wat apart funcioneert met de MMI systeem??? of wat

  11. #10
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: MMI Basic Plus retrofit to MMI High

    Je begrijpt Sander niet. MMI is nooit touchscreen en alles wat touchscreen wordt aangeboden voor Audi is niet origineel en je moet het maar net willen. In mijn auto komt zeker geen China speelgoed

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Leeftijd
    49
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI Basic Plus retrofit to MMI High

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk Berichten
    Doen we wekelijks bij Audiwereld, maar inderdaad houd rekening met enkele duizenden euro's. Voor 500 Euro is dit onmogelijk, dan had iedereen het wel achteraf laten inbouwen ipv direct af te nemen.... Voor geïnteresseerden, info@audiwereld.nl
    Kan dat ook in een A4 uit 2009??? Kan dat namelijk niet op jullie site vinden???

  13. #12
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: MMI Basic Plus retrofit to MMI High

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ozon48 Bekijk Berichten
    Kan dat ook in een A4 uit 2009??? Kan dat namelijk niet op jullie site vinden???
    Even mailen naar eerdergenoemd mailadres met het chassisnummer van je Audi. Offerte kan alleen op basis daarvan aangemaakt worden....

  14. #13

    Standaard Re: MMI Basic Plus retrofit to MMI High

    Hi Paul,

    I have read somewhere that you might have a vcds vag com?
    is that information still correct, if yes can you help me please?
    grts Arien
    zodra ik de zon zie gaat het dak er af!!

  15. #14
    A6 Black Optic's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2014
    Posts
    1.698
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: MMI Basic Plus retrofit to MMI High

    Dit is een topic uit 2013 ;-)

    Check voor VCDS : http://www.audiforum.nl/forum/techni...tie-topic.html
    Audi A6 4G '13 Avant S-Edition - Briljant zwart + Zwart optiek -
    Audi A4 B8 '11 Avant Pro Line S
    Audi A4 B8 '10 Avant S-edition

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •