Jongens wie helpt mij uit de brand?

Ik zie echt door de bomen het bos niet meer... Ik ben in bezit van een b6 met een symphony 2, wat ik begrijp is dit standaard een bose systeem? Auto is voorzien van subwoofer achterin en versterker iig.

Nu wil ik graag twee dingen; fatsoenlijk muziek kunnen luisteren (cd's..... sorry maar en handsfree bellen.
Nou heb ik al aardig wat opties verkend maar kom er niet helemaal uit, van wat ik begrijp zijn apparaten als: Dension, yatour Xcarlink allemaal gebaseerd op het wisselaar principe, dus maar 6 mappen, klopt dit? En zijn geen van deze opties bruikbaar met behoud van bose?

Daarnaast dacht ik aan een parrot, vind een extra knopje niet erg fraai maar geluidkwaliteit voor bellen is erg goed. Alleen als ik deze ook voor muziek wil gebruiken is dit dan te realiseren met behoud van bose, en zo ja hoeveel can interface heb ik hier voor nodig? 1 heen 1 terug? en werkt de bis dan ook of niet?

En als laatste optie dacht ik aan een phatnoise, klopt het dat er hier wel meer mappen/nummers aan toe te voegen zijn? en hoe gaat de bediening van dit apparaat?

Ik hoop dat één van jullie het weet, ik ben inmiddels de draad kwijt