Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Inbouwen cobra alarm scm

  1. #1

    Standaard Inbouwen cobra alarm scm

    Goedenavond,

    Heeft er iemand een adresje voor het kopen en inbouwen van een cobra drivercard alarm in mijn audi a3 g-tron, omgeving Den Haag?

    Ik had een afspraak met Navishop, voor de prijs van 568 euro inclusief scm certificaat, maar ze hebben vandaag gemeld dat ik mijn info te laat had doorgegeven, had morgen een afspraak en had mijn kenteken en meldcode zaterdag ochtend om 6.50 doorgegeven, volgens de naviskop te laat.

    Ik hoor graag van iemand voor een goed adres, dan slaap ik wat lekkerder.....

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2015
    Leeftijd
    47
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Inbouwen cobra alarm scm

    Als dit nog speelt, van een aantal kennissen hoor ik goede verhalen over Autotec uit Made.
    Dat het buiten je regio valt moet je niet zien als een nadeel, maar als een excuus om er eens lekker er te trekken met je A3 ;-)

  3. #3

    Standaard Re: Inbouwen cobra alarm scm

    Ben reeds voorzien, maar het cobra aalrm bleek mijn voorschakel computer te hebben gesloopt. Gelukkig alles onder garantie gemaakt, maar audi wil het alarm niet meer aansluiten en de inbouwen komt hem er uit halen.

    Het wordt nu een defa alarm, niet bij de audi zelf want die rekenen bijna 1000€.......

  4. #4
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Inbouwen cobra alarm scm

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimplanken Bekijk Berichten
    Ben reeds voorzien, maar het cobra aalrm bleek mijn voorschakel computer te hebben gesloopt. Gelukkig alles onder garantie gemaakt, maar audi wil het alarm niet meer aansluiten en de inbouwen komt hem er uit halen.

    Het wordt nu een defa alarm, niet bij de audi zelf want die rekenen bijna 1000€.......
    Hartog Tuning bouwt deze ook in, heb heb zelf ook er 1 inlaten bouwen bij hun.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •