Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Lage spanning accu RS6 C6

  1. #1

    Standaard Lage spanning accu RS6 C6

    Even een vraag. In jan 2015 is er een nieuwe accu (via dealer) in de rs6 gekomen. Nu meet ik een spanning van 11.5/11.8. Als de auto dus niet loopt en niet op contact staat. Ook al meet ik na het rijden e.d, hij blijft deze waarde aangeven.. Moet dit niet rond de 12.5 liggen? Of zit er bij een rs6 verschil in..

  2. #2

    Standaard re: Lage spanning accu RS6 C6

    Lijkt me gek als het bij een rs6 anders is.. As far as I know klopt het niet. Even lekstroom meten dan!

  3. #3
    Ger079's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    63
    Posts
    521
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Lage spanning accu RS6 C6

    13,8 moet je hebben met draaiende motor.
    Zo niet dan laadt hij niet op.

  4. #4

    Standaard Re: Lage spanning accu RS6 C6

    Misschien heb je het al getest met andere accu's , maar is je meter wel goed ?
    Als die meter zelf een (deels) lege batterij heeft, dan gaat een multimeter flink afwijken.
    Daar heb ik me ook al eens mee vergist.

  5. #5

    Standaard Re: Lage spanning accu RS6 C6

    Meet apparatuur is 100% goed. We hebben tijdens het tunen gemeten. Als de software in de ecu's geladen wordt, moet de spanning 100% zijn. We hadden er dus een extra apparaat aan gehangen om de spanning wat omhoog te krijgen. Ik wil binnenkort toch even langs bij autoparts in Veghel, om te kijken naar lekstroom. Er zijn nog enkele dingen meer die ik na wil lopen.
    Ik zal morgen eens met mijn eigen meter meten op een draaiende motor, kijken of hij 13.8 aangeeft. Bedankt mannen.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •