Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Afstandsbediening kwijt A6 4G 2012, waar bij laten maken?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Afstandsbediening kwijt A6 4G 2012, waar bij laten maken?

    Weet iemand een goed adres , behalve de stealer ,.. die een afstandsbediening van een A6 uit 2012 kan bijmaken?
    Betreft geen klapsleutel..

    Alvast dank voor jullie hulp

  2. #2
    hansderk's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Leeftijd
    53
    Posts
    477
    Kudos
    6
    Auto
    Audi TT

    Standaard re: Afstandsbediening kwijt A6 4G 2012, waar bij laten maken?

    Ik heb bij een slotenmaker in Schijndel een extra sleutel laten maken voor €90. Geen klapsleutel en geen afstandbediening maar puur voor nood. Op eBay staan er in Uk ook te koop maar ik hoefde voor mijn TT geen afstandbediening te hebben.
    Audi TT roadster 3.2 V6 DSG Quattro, 18", Gletscherblau, alcantara/leder, S-Line
    Audi A3 1.6 TDI Ultra Phantomschwarz, zwart leder, full options Led koplampen
    Mini F55 5 deurs, zwart metallic

  3. #3

    Standaard Re: Afstandsbediening kwijt A6 4G 2012, waar bij laten maken?

    Gaat je niet lukken bij iemand zonder online ODIS.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Afstandsbediening kwijt A6 4G 2012, waar bij laten maken?

    Dank voor de reacties...

    Ik heb niet veel aan een sleutel, die kan ik nergens kwijt ;(


    @razor.... Ken/weet je iemand die dit met Online ODIS kan (buiten de dealer) ?

  5. #5

    Standaard Re: Afstandsbediening kwijt A6 4G 2012, waar bij laten maken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door booi Bekijk Berichten
    @razor.... Ken/weet je iemand die dit met Online ODIS kan (buiten de dealer) ?
    Ja, maar niet aan jouw kant van het land. Ik denk dat het inleren van die sleutels ook niet het duurste is van alles. Je hebt de juiste sleutel/afstandsbediening nodig die je toch echt op chassisnummer bij de dealer moet bestellen. €220 ben je alleen daaraan al snel kwijt, tel daar goed €100,- bij op als het gaat om een standkachel-versie. Het is tegenwoordig een iets geavanceerder ding dan vroeger. Welke prijs heeft de 'stealer' genoemd dat je zo druk op zoek ben naar iemand anders?


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Afstandsbediening kwijt A6 4G 2012, waar bij laten maken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Ja, maar niet aan jouw kant van het land. Ik denk dat het inleren van die sleutels ook niet het duurste is van alles. Je hebt de juiste sleutel/afstandsbediening nodig die je toch echt op chassisnummer bij de dealer moet bestellen. €220 ben je alleen daaraan al snel kwijt, tel daar goed €100,- bij op als het gaat om een standkachel-versie. Het is tegenwoordig een iets geavanceerder ding dan vroeger. Welke prijs heeft de 'stealer' genoemd dat je zo druk op zoek ben naar iemand anders?
    Dank voor je reactie Razor,.
    Zo druk ben ik nou toch niet op zoek? Vroeg het me gewoon af of zoiets echt zo duur moet zijn.
    De prijs die jij noemt,.. 300,= daar komt de dealer mee... Dat gaat toch nergens over!? Snap best dat het geavanceerde materie is,. je zou toch denken dat alles op dat gebied te dupliceren moet zijn? Maar als ik jou zo lees , moet ik me daar maar bij neerleggen..

  7. #7

    Standaard Re: Afstandsbediening kwijt A6 4G 2012, waar bij laten maken?

    Eens, de prijzen van veel onderdelen zijn moeilijk te begrijpen. Het enige wat ik nog kan bedenken is een tweede-hands sleutel kopen. Er zijn verschillende te koop met artikelnummer 4g0959754 en dan een bepaalde letter erachter afhankelijk van hybride of niet en andere opties.. Je zou op de sleutel die je nog hebt kunnen kijken wat het juiste artikelnummer is, als je het binnenste (zilveren) deel eruit klikt zie je in het klein het artikelnummer. Op dat artikelnummer zou je kunnen zoeken op ebay, onderdelenlijn etc. Het zilveren binnenste sleutel-deel is een los onderdeel (a €55). Of het inleren werkt met die 2e hands sleutel weet ik niet.

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2017
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Afstandsbediening kwijt A6 4G 2012, waar bij laten maken?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Eens, de prijzen van veel onderdelen zijn moeilijk te begrijpen. Het enige wat ik nog kan bedenken is een tweede-hands sleutel kopen. Er zijn verschillende te koop met artikelnummer 4g0959754 en dan een bepaalde letter erachter afhankelijk van hybride of niet en andere opties.. Je zou op de sleutel die je nog hebt kunnen kijken wat het juiste artikelnummer is, als je het binnenste (zilveren) deel eruit klikt zie je in het klein het artikelnummer. Op dat artikelnummer zou je kunnen zoeken op ebay, onderdelenlijn etc. Het zilveren binnenste sleutel-deel is een los onderdeel (a €55). Of het inleren werkt met die 2e hands sleutel weet ik niet.
    Kijk,.. daar kan ik mee aan de slag.... Dank je voor je heldere uitleg , hou je op de hoogte.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •