Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Aanschaf goede jumpstarter

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    141
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Aanschaf goede jumpstarter

    Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ik vind niet direct een antwoord op mijn vraag. Dus hopelijk gebruik ik het goede subforum..

    Ik heb altijd een (goedkope, zo'n gele) jumpstarter van de bouwmarkt gehad. Als starthulp nooit gebruikt maar wel de compressor voor bandenspanning. Echter was de interne accu na 4 jaar overleden.

    Nu mis ik m eigenlijk wel want die luchtpompen bij de benzinepomp zijn vaak slecht gekalibreerd en ik vind een losse compressor te duur om alleen af en toe bandenspanning te doen. Daarnaast is het fijn te weten dat je backup hebt in koude wintermaanden als de accu een slechte dag heeft.

    Nu de vraag: ik zoek een goede kwaliteit jumpstarter, liefst met ingebouwde compressor. Ik vind ze van Black en Decker, maar er zijn aardig wat soorten en maten. Ik rij benzine dus hoef geen zware voor dieselmotoren. Liefst neem ik m komende zomer mee naar Noorwegen als ik ga kamperen, voor het geval ik in the middle of nowhere zonder start-spanning sta. Ik kwam zelfs exemplaren tegen met USB uitgangen waarmee je ook je tablet en telefoon kunt opladen, top natuurlijk. Echter ben ik dus op zoek naar mensen met ervaring met jumpstarters en hoor ik adviezen graag.

    Bedankt!

  2. #2
    orcinuses's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    35
    Posts
    560
    Kudos
    12
    Auto
    Audi V8
    Land
    Land

    Standaard Re: Aanschaf goede jumpstarter

    Als je hem nog niet hebt weg gegooid, kun je de interne accu wel vervangen hoor, zo duur is zo'n agm accu niet
    '98 Kia Sephia 2007 - 2011
    '85 Audi 100CC DT 2011 - 2014
    '93 Audi V8 4.2L 2014 - heden

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2009
    Posts
    141
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Aanschaf goede jumpstarter

    Helaas, hij ligt al bij de gemeentewerf.

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Aanschaf goede jumpstarter

    De veiligste atarthulp is een zware accu met een stel goede kabels.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •