Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: aansluiting onder zitting achterbank?

  1. #1

    Standaard aansluiting onder zitting achterbank?

    Wie kan mij vertellen wat het systeem is dat onder mijn achterbankzitting zit. Het zit onder een zwarte metalen deksel die met 3 schroeven vast zit. Het lijkt van VDO te zijn. Iemand een idee?

    thnx!

  2. #2

    Standaard

    btje meer info kan denk ik geen kwaad!
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

  3. #3

    Standaard

    Zoals wat? Dit is eigenlijk alle info die ik heb. Zoveel aansluitingen zitten er niet onder de zitting van een achterbank lijkt me. Ik kwam het toevallig tegen toen ik de zitting en de bekleding weghaalde. Ik was benieuwd of er toevallig loze ruimte onder zou zitten waar ik een subwoofer kwijt zou kunnen. Dit is niet het geval, maar ik zag wel dat er een ronde zwarte schijf zit (+/- 25 cm in doorsnee) die met drie schroeven vast zit. Daaronder zit iets wat lijkt op een stekker met 4 draadjes. Ergens staat nog het merk VDO. Ziet er allemaal erg standaard uit. Niet later ingebouwd of zo.

  4. #4

    Standaard

    Volgens mij is dit een afdekplaat om snel bij je tank vlotter te kunnen komen indien deze vervangen moet worden.

  5. #5

    Standaard

    Is dat niet de vlotter van de benzinetank of de vacuumpomp van je CPV?
    I like digging...

    Especially someone else his grave


  6. #6

    Standaard

    Moter management en abs computer liggen onder de achterbank toch?
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  7. #7

    Standaard

    Wat je later beschrijft lijkt me de tankvlotter, maar die schijf zit bij mij toch echt in de kofferbak
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Nu jullie het over CPV hebben bedenk ik me ineens dat ik ook een doorzichtig slangetje ervandaan zag komen. Maar de CPV zit in een A3 toch achterin tussen het achterlicht en de wielkast?

  10. #9
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Denk dat hier een com of id zit voor de abs of evt de difblokering die hier mee van doen kan zijn (ivm het doorzichtige vacuum slang)
    heb je esp (asr)?
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  11. #10

    Standaard

    geen idee, wat is dat en hoe herken ik het?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •