Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Deukje in voorscherm

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2016
    Leeftijd
    36
    Posts
    187
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Deukje in voorscherm

    Ik heb sinds een paar dagen een deukje in mijn voorscherm boven de linker wiel. Helaas heeft diegene het niet ff gemeld ofzo zodat ik met gebakken peren zit. Foto uploaden lukt helaas niet, maar mijn vraag. Weet iemand die dit kan doen voor niet al te dure prijs? Het liefst alleen uitdeuken zonder spuiten? In Harderwijk zit er 1, glansrijk en bij hun kost het 150 zonder bon en volgens hun moet hij ook gespoten worden want hij barst dan, persoonlijk denk ik dat dit niet het geval is Mjah zoveel verstand heb ik niet. Of wil iemand me eventueel uitleggen hoe dit zelf te doen noem maar op

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Deukje in voorscherm

    Het proces heet Restyle, als ik 'restyle harderwijk' google krijg ik WB Autoschade. Veel restylers zijn freelancers, die willen 's avonds nog wel eens voor een paar tientjes wat deuken uitprikken.

    Zelf proberen: doe maar niet.

    Foto uploaden is niet zo moeilijk, even een nieuw bericht en naar 'Geavanceerd', dan uploaden en plaatsen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2016
    Leeftijd
    36
    Posts
    187
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Deukje in voorscherm

    Ja lukt niet. Heb het ook geprobeerd maar krijg altijd melding, geheugen te klein. Heel irritant

  4. #4
    whlr77's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Leeftijd
    46
    Posts
    71
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Deukje in voorscherm

    Ik heb ook deukje in voorscherm (fiets van de buurjongen) en wordt inderdaad door restyler verholpen. Kost incl BTW €121.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •