Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 39 van de 39

Onderwerp: Deur uitdeuken? :(

  1. #21
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcel[A4
    ]Ik had een vijftal deuken in mijn dak zitten (vraag niet hoe ze er kwamen)
    http://www.audiforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=535












    :wink:

  2. #22
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik ga voor de gebruikte deuren, Nigel. Mag je vriendin er naartoe rijden.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Ik ga voor de gebruikte deuren, Nigel. Mag je vriendin er naartoe rijden.
    Lol, alleen die gozer lijkt in ene van de aardbodem verdwenen te zijn, dus dat moet ik nog even afwachten. Heb de deuk nog bekeken, tis zowaar een mooie glooiende deuk, dus uitdeuken is nog steeds een mooie optie.

    Zal binnenkort eens kijken of ik naast foto's van m'n strakke auto ook foto's van m'n vriendin kan plaatsen Jullie zullen vast nieuwsgierig zijn wie deuken in een Audi durft te maken
    Ik? Ik rijd 1 Audi S8.. of was het een 1.8S? :o)

  4. #24

    Standaard

    Als je voor 70 euro 2 betere deuren kunt scoren in dezelfde kleur, zou ik dat zeker niet laten, kun je altijd nog 1 deur verkopen, dan kost het je helemaal bijna geen drol meer
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MadRacer
    Als je voor 70 euro 2 betere deuren kunt scoren in dezelfde kleur, zou ik dat zeker niet laten, kun je altijd nog 1 deur verkopen, dan kost het je helemaal bijna geen drol meer
    Nee, dat dacht ik ook. Een nadeel is dat ik er 700km voor moet rijden in totaal, wat de prijs weer wat omhoog zal drijven natuurlijk. Bovendien moet ik de eigenaar van de deuren nog zien te vinden, m'n sms komt nog niet aan bij z'n telefoon, net als m'n emails nog niet in z'n mailbox zitten.

    Hijs de enige die ik kan vinden die de goede kleur heeft
    Kan altijd nog meer sloperijen af gaan natuurlijk, maargoed, we hebben even de tijd.
    Ik? Ik rijd 1 Audi S8.. of was het een 1.8S? :o)


  6. #26

    Standaard

    Hey Nigel,

    Ik zou idd ook voor het RESTYLEN gaan, met uitdeuken en spuiten ben je al snel 500 euro lichter.
    Even een deukje in je deur brengt al snel een hoop werk met zich mee, deurbekleding eraf en de rest van de aanbouwdelen noem maar op.
    En niet te vergeten je hebt een metalic kleur op je wagen zitten dus met een beetje pech zal er ook uitgespoten moeten worden om kleur verschil te vermijden.
    Je kan het proberen om zelf je deur uit elkaar te halen, deurpaneel eraf en het ruitframe verwijderen, de "restyler" heeft dan een levens groot gat en kan dan overal bij en wat idd de kosten kan drukken.

    Suc6

    Grtzz michel, da ruderat.

  7. #27
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    43
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NiGeLaToR
    Zal binnenkort eens kijken of ik naast foto's van m'n strakke auto ook foto's van m'n vriendin kan plaatsen Jullie zullen vast nieuwsgierig zijn wie deuken in een Audi durft te maken
    PICS!

    heeft jullie relatie er ook onder te leiden gehad?
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    In principe kan ik de deur zelf kaal halen inderdaad, ik was van plan morgen een offerte te laten maken bij een uitdeukerij. Als de lak niet beschadigd is (alleen de stootstrip heeft een streepje) moet het volgens mij nog goed te repareren zijn. Maargoed, laat iig een offerte maken, die knul van de onderdelen reageert nog steeds niet helaas. Kan nog andere sloperijen proberen of die de goede kleur hebben staan (in Hoorn heeft de audi in mijn kleur reeds geperst ), alleen het blik en de kleur/lak moet goed zijn, dan kan ik het al gebruiken.
    Ik? Ik rijd 1 Audi S8.. of was het een 1.8S? :o)

  10. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NiGeLaToR
    Zal binnenkort eens kijken of ik naast foto's van m'n strakke auto ook foto's van m'n vriendin kan plaatsen Jullie zullen vast nieuwsgierig zijn wie deuken in een Audi durft te maken
    PICS!

    heeft jullie relatie er ook onder te leiden gehad?
    Nee hoor, m'n meissie was alleen een beetje verdrietig. En ik tijdelijk een beetje boos :P Had net zaterdag een dag zitten klussen aan die bak en nu dit weer.. maarja, anders had ik komende zaterdag weer nix te doen
    Ik? Ik rijd 1 Audi S8.. of was het een 1.8S? :o)

  11. #30

    Standaard

    Zojuist naar schade bedrijf Dampten geweest en die hebben het kosteloos gerepareerd. Je ziet er toch nog wel wat van, maar het ziet er allemaal weer strak-achtig uit

    'k heb ze een kratje pils gegeven, super aardig van die lui in ieder geval!
    Ik? Ik rijd 1 Audi S8.. of was het een 1.8S? :o)

  12. #31

    Standaard

    8) Kijk, dat zijn nog eens prijzen!
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  13. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    8) Kijk, dat zijn nog eens prijzen!
    Ja, hij zei wel dat als ik het helemaal strak wilde ik beter een nieuwe deur kon kopen, maarja, de andere deur heeft een of andere zot ook al 'minder-strak' gemaakt en als ik naar de trein fiets en al die auto's in de straat geparkeerd zie staan hebben ze allemaal wel een vouw, deukje, tik of pit in hun body werk.

    Ga iig nooit met de auto naar de Aldi op zaterdag

    Anywaai, m'n vriendin weer heppie (had er gebeld) en zal zo de boel nog wat opleuken bij een wasplek en dan wat pics skieten voor jullie

    Die man van het schade herstel bedrijf zei al dat hij voor particulieren vaak dit soort dingen op lapt en adviseert het zo te laten, zolang er geen verzekeraar bij komt kijken is het nogal kostbaar.. wel supertof dat ze dan gratis een kwartiertje gaan rammen en ontdeuken. Gewoon met een rubberen vacuumstop de deuk eruit getrokken en met z'n handen alles min of meer recht getimmerd.

    *klik*

    Vooruit, een plaatje van m'n meissie en de auto dan maar

  14. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NiGeLaToR
    Zojuist naar schade bedrijf Dampten geweest en die hebben het kosteloos gerepareerd.
    Is ook mijn ervaring met schade-herstellers. Ik weet niet wat dat is, die lui zijn in veel gevallen de goedheid zelve.. Maat van me had zijn licht-metaal naar schade-hersteller om te laten stralen en in een grondlaag te laten spuiten. Hij zou ze op een vrijdag op kunnen halen, en het koste incl materiaal maar 12euro/velg. Dus wij daar naartoe op vrijdag, velgen niet klaar. Belt die vent de week daarop op, je velgen zijn klaar je kan ze halen. Dus weer er naartoe en daar stonden ze ook nog netjes ingepakt. Dus hij pakt zijn beurs die vent zo, wat zal jij nu? wij zijn veel te laat huppakee inladen en wegwezen. Daar hebben we ook nog maar ff 2 kratten pils achtergelaten.
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  15. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Klaasklapschaats
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NiGeLaToR
    Zojuist naar schade bedrijf Dampten geweest en die hebben het kosteloos gerepareerd.
    Dus weer er naartoe en daar stonden ze ook nog netjes ingepakt. Dus hij pakt zijn beurs die vent zo, wat zal jij nu? wij zijn veel te laat huppakee inladen en wegwezen. Daar hebben we ook nog maar ff 2 kratten pils achtergelaten.
    Jeetje, das inderdaad ook cool zeg.. was in ieder geval met stomheid geslagen, tegenwoordig betaal je bakken met geld voor een poep en een scheet en deze mensen doen vanuit hun bedrijf gewoon dingen gratis voor je.
    Ik? Ik rijd 1 Audi S8.. of was het een 1.8S? :o)

  16. #35

    Standaard

    Laatst bij een automaterialshop kit gekocht voor Loesjes 205 koplamp.
    Ik vroeg hebben jullie ook nog rubberkarroserie doppen.
    (Ik miste er nog twee). Hij wist niet zeker of het de juiste maat was.
    Ach neem maar mee joh.
    Heb ik ook al eens meegemaakt toen ik electrische draad nodig had voor mijn ruitenvloeistof pomp. Hoefde er niks voor te betalen.
    Goed, kost ook geen drol: maar het gaat om het idee. Top dat je toch ook nog op echt geholpen wordt zonder dat je een poot wordt uitgedraaid.

    Echt een mazzeltje met je deur!!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  17. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Echt een mazzeltje met je deur!!
    Zeker weten
    Tuurlijk, de littekens blijven over (oftewel, hijs net gepoetst en bij een bepaalde lichtinval zie je het idd), maar we mogen niet klagen

    Zal zo een nieuw draadje maken met de plaatjes van al m'n knutselkunst van de laatste tijd
    Ik? Ik rijd 1 Audi S8.. of was het een 1.8S? :o)

  18. #37
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NiGeLaToR
    *klik*
    Vooruit, een plaatje van m'n meissie en de auto dan maar
    Heeft ze ervaring met auto-presentaties :wink: ...erg leuke foto


    Grtz. Arlo

  19. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NiGeLaToR
    *klik*
    Vooruit, een plaatje van m'n meissie en de auto dan maar
    Heeft ze ervaring met auto-presentaties :wink: ...erg leuke foto


    Grtz. Arlo
    Hehe, nee daar heeft ze ooit voor gepast. Ze kon toen op de auto beurs in de RAI staan, maarja, ze houd er niet zo van als 'beef' te fungeren.

    Was tijdens on tripje in Normandie btw.
    Ik? Ik rijd 1 Audi S8.. of was het een 1.8S? :o)

  20. #39
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Super zeg! Je hebt er ook wat goede bedrijven tussen zitten...

    Af en toe mag je ook wel eens een mazzeltje hebben. Al dat gepruts aan de auto is al duur genoeg.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •