Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Waar gebruikte originele Audi Q5 velgen kopen (anders dan ebay.de en marktplaats)

  1. #1

    Standaard Waar gebruikte originele Audi Q5 velgen kopen (anders dan ebay.de en marktplaats)

    Ik ben op zoek naar een set gebruikte Audi Q5 velgen. Nieuw vind ik te duur en niet nodig. Het type dat ik zoek kan ik niet echt vinden op bijvoorbeeld ebay.de en marktplaats.nl

    Weten jullie misschien waar je, anders dan de genoemde sites, gebruikte originele Audi velgen kunt kopen?

  2. #2
    harlin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    2.290
    Kudos
    150
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Waar gebruikte originele Audi Q5 velgen kopen (anders dan ebay.de en marktplaats)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door douglas Bekijk Berichten
    Weten jullie misschien waar je, anders dan de genoemde sites, gebruikte originele Audi velgen kunt kopen?
    Probeer Monty eens van Global Trade Germany, hij zit in Trier ca 400 km vanaf Utrecht. Gewoon even mailen met wat je zoekt.

    http://www.global-trade-germany.com/
    Audi S4 Avant B7 4.2L V8

    if I get too many stars there's a danger i might be over-qualified to become a pilot

  3. #3
    DannyA4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    40
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Waar gebruikte originele Audi Q5 velgen kopen (anders dan ebay.de en marktplaats)


  4. #4

    Standaard Re: Waar gebruikte originele Audi Q5 velgen kopen (anders dan ebay.de en marktplaats)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door douglas Bekijk Berichten
    Ik ben op zoek naar een set gebruikte Audi Q5 velgen. Nieuw vind ik te duur en niet nodig. Het type dat ik zoek kan ik niet echt vinden op bijvoorbeeld ebay.de en marktplaats.nl

    Weten jullie misschien waar je, anders dan de genoemde sites, gebruikte originele Audi velgen kunt kopen?
    Ik heb een set 19" q5 's line velgen te koop. Ze zijn nieuw, de auto is geleverd op andere velgen en deze set is nooit gebruikt. Ze staan ook op marktplaats, misschien is het iets voor je

    Mvrg
    Ik ben op zoek naar 18 inch S4 velgen...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •