Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: De beste schade hersteller.

  1. #1

    Standaard De beste schade hersteller.

    Goedendag,

    In 2010 heb ik mijn A4 Avant s edition in ontvangst mogen nemen. Ik ben erg zuinig op mijn auto ( geen boodschappen mee doen, zo toch dan net zo lang zoeken tot ik een parkeerplekje vind waar ik vrij en karretjes en deurschade vrij kan parkeren etc etc.) Een 2e kindje zeg maar. Nu net 30.000 op de teller....!

    Dit voorjaar is HET natuurlijk gebeurt, er reed een ^*!@#$? uit een in-uitrit, zonder uit te kijken. Ik remmen, uitwijken.... helaas het mocht niet baten. BOEM! 4 delen met schade... Doe je zelf altijd zo voorzichtig krijg je dat... Kan er nu nog giftig om worden.
    Ik weet het, een mankement aan mij zelf. Nooit meer prive een nieuwe auto kopen. Ik heb de tegenpartij aansprakelijk gesteld. Dit was ook wel duidelijk.

    Ik heb de schade (door vertrouwen gebrek in de door de verzekeraar gecontracteerde schadeherstellers, ze doen zo laconiek, Ooooh meneer die repareren we wel even) nog niet laten repareren.

    Nu mijn vraag: is het zo dat er doorsnee herstellers en top herstellers zijn , die bijvoorbeeld het spatscherm in de wielkast verwijderen en van binnenuit net zo lang kloppen tot dat er zo min mogelijk van die gladstrijk epoxy in op hoeft en niet het gat vullen met epoxy en daarna glad schuren.
    Zo min mogelijk spuiten zonder dat het kleur verschil zichtbaar is.
    Direct de hele c tot a stijl spuiten zie ik niet zitten. Helaas zijn het ook nog eens 4 delen.

    Veel schadeherstellers hebben contracten met verzekeraars, dit komt mi niet ten goede van de klant. De verzekeraar hamert er ook op dat ik bij een aangesloten bedrijf terecht kan/moet.

    Graag jullie ervaring.

    Grt Dennis
    A4 Avant Daytona ABT met de bekende ringen, pijpjes, stripjes en de skirts voor later........

  2. #2
    HJR
    Guest

    Standaard re: De beste schade hersteller.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Watermann Bekijk Berichten
    Goedendag,

    In 2010 heb ik mijn A4 Avant s edition in ontvangst mogen nemen. Ik ben erg zuinig op mijn auto ( geen boodschappen mee doen, zo toch dan net zo lang zoeken tot ik een parkeerplekje vind waar ik vrij en karretjes en deurschade vrij kan parkeren etc etc.) Een 2e kindje zeg maar. Nu net 30.000 op de teller....!

    Dit voorjaar is HET natuurlijk gebeurt, er reed een ^*!@#$? uit een in-uitrit, zonder uit te kijken. Ik remmen, uitwijken.... helaas het mocht niet baten. BOEM! 4 delen met schade... Doe je zelf altijd zo voorzichtig krijg je dat... Kan er nu nog giftig om worden.
    Ik weet het, een mankement aan mij zelf. Nooit meer prive een nieuwe auto kopen. Ik heb de tegenpartij aansprakelijk gesteld. Dit was ook wel duidelijk.

    Ik heb de schade (door vertrouwen gebrek in de door de verzekeraar gecontracteerde schadeherstellers, ze doen zo laconiek, Ooooh meneer die repareren we wel even) nog niet laten repareren.

    Nu mijn vraag: is het zo dat er doorsnee herstellers en top herstellers zijn , die bijvoorbeeld het spatscherm in de wielkast verwijderen en van binnenuit net zo lang kloppen tot dat er zo min mogelijk van die gladstrijk epoxy in op hoeft en niet het gat vullen met epoxy en daarna glad schuren.
    Zo min mogelijk spuiten zonder dat het kleur verschil zichtbaar is.
    Direct de hele c tot a stijl spuiten zie ik niet zitten. Helaas zijn het ook nog eens 4 delen.

    Veel schadeherstellers hebben contracten met verzekeraars, dit komt mi niet ten goede van de klant. De verzekeraar hamert er ook op dat ik bij een aangesloten bedrijf terecht kan/moet.

    Graag jullie ervaring.

    Grt Dennis
    ten eerste ben ik benieuwd wat ^*!@#$? betekent...
    schade is altijd kudt. er zijn een aantal dealers die een schadeherstel afdeling hebben. voordeel van dat herstel is dat er garantie gegeven wordt op het herstel in zichtbaar wordt in het systeem, dus de verkoop in de toekomst makkelijker maakt.
    en gewoon met de schade taxateur het herstel bespreken. en aangeven wat je wel en niet wilt. staan ze hier niet voor open? ander herstel bedrijf opzoeken!
    ik weetniet uit welke regio je komt, maar met dealer auto flevo heb ik goede ervaringen. vraag eens hoe zij schadeherstel hebben geregeld....

  3. #3
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.537
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: De beste schade hersteller.

    Delen die je kan verwijderen moeten gewoon worden vervangen, niks uitdeuken!
    Alleen bij delen die je niet zomaar kunt vervangen is uitdeuken en plamuren een optie.
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  4. #4
    Madoow's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    602
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard re: De beste schade hersteller.

    In ieder geval niet naar Care Autoschade gaan. Bij mij schade aan linkerkant van bumper, koplamp gebroken en zij scherm ingedeukt:
    Helft van bumper gespoten: ene helft is 240.000km meegegaan andere helft is nieuw
    1 koplamp vervangen, idem 240k km meegegaan en andere is nieuw
    Zij scherm is gespoten en tot 2 keer toe terug moeten gaan ivm druppels onder knipperlicht.
    als je voor de auto staat zie je dus 1 helft vol met steenslag ed. en de andere helft alsof die nieuw is.

    voor mij NOOIT meer Care
    Audi A7 4G Sportback 3.0 TFSI quattro

  5. #5

    Standaard re: De beste schade hersteller.

    Ik zou inderdaad, zoals @HJR al zegt, naar een dealer gaan die ook schade doet. Audi Centrum Utrecht heeft ook een VAG schade afdeling in het pand zitten.
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver


  6. #6
    Madoow's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Posts
    602
    Kudos
    19
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard re: De beste schade hersteller.

    Of Audi Centrum Zwijndrecht (NL) heeft er ook een!
    Audi A7 4G Sportback 3.0 TFSI quattro

  7. #7

    Standaard re: De beste schade hersteller.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door madfred Bekijk Berichten
    Delen die je kan verwijderen moeten gewoon worden vervangen, niks uitdeuken!
    Alleen bij delen die je niet zomaar kunt vervangen is uitdeuken en plamuren een optie.
    Das nu net t probleem , er zit een kleine vinnige deuk net achter de achterdeur. Deze stijl is een geheel t/m de a stijl.
    De velg is ook beschadigd deze willen ze ook spuiten. Ik zeg die heb ik nog geen 2000 km opzitten. Tja wat te herstellen is herstellen we en vervangen we niet.

    De achterbumper moet ook gespoten.

    Garantie is leuk, maar dat geldt maar 4 jaar. De eerste 4 jaar zal t spuitwerk wel mee gaan.
    A4 Avant Daytona ABT met de bekende ringen, pijpjes, stripjes en de skirts voor later........

  8. Ad
  9. #8

    Standaard re: De beste schade hersteller.

    Als ik mijn auto verzeker, kijk ik zeker naar de prijs, maar ook naar de mogelijkheid om ZELF een schadehersteller naar eigen keuze uit te kunnen zoeken. Daardoor betaal ik per maand misschien een paar € meer, maar "kan ik met een gerust hart schade krijgen", omdat ik zweer bij die ene, onafhankelijke schadehersteller die toevallig een dorp verderop zit.

    Want zoals anderen goede ervaringen hebben met de eigen schadeafdeling van de dealer, ken ik er een die juist minder is. Ik heb met vorige auto's verschillende schades gehad en die zijn allemaal door die ene schadehersteller naar uiterste tevredenheid hersteld. En dan niet zeuren, gewoon goed herstellen. Hij gaat er prat op dat hij NIET onder een contract valt bij verzekeraars omdat hij dan niet de kwaliteit kan leveren die hij wil leveren. Als ik bij hem de auto breng, dan heb ik hem echt niet de volgende dag al terug.

    Dus 1) verzeker je zelf goed, ipv goedkoop en 2) zoek naar een goede schadehersteller die een bewezen goede reputatie heeft en niet alleen maar omdat ie onderdeel is van een dealer.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •