Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 30 van de 30

Onderwerp: lichte krasjes wegpoetsen?

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartType81
    En een hele dikke kras, tot aan het metaal toe... Beetje poetsen, en ja hoor... Weg kras!
    Ja hoor, blijven hopen !!! :wink:

  2. #22

    Standaard

    Ik ben een tijd geleden een beetje te dicht langs een buxus boompje gereden, en heb daardoor een lange streep over de zijkant lopen. Je ziet het alleen maar als de zon laag staat, en onder een bepaalde hoek. Het is een doffe streep, geen kras. Hoe kan ik deze het beste verwijderen?
    -oooo-

    Audi 80 - Eines der schönsten Beispiele für Wirtschaftlichkeit -

    -oooo-

  3. #23

    Standaard

    Autoglym resin polish.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  4. #24

    Standaard

    Kan ik dit wel plaatselijk aanbrengen? Krijg ik dan geen doffe, of juist extra glanzende, plek?
    -oooo-

    Audi 80 - Eines der schönsten Beispiele für Wirtschaftlichkeit -

    -oooo-

  5. #25

    Standaard

    Ik denk het wel. Het is een heel mild polijstmiddel. Na een wasbeurt met een doek aanbrengen en (nat) lichtjes opwrijven. Lees anders eerst de gebruiksaanwijzing voor je het koopt.
    I like digging...

    Especially someone else his grave


  6. #26

    Standaard

    Zou heel goed poetsen met een middel dat alleen maar schoonmaakt niet helpen? Omdat het een doffe streep is, en geen kras...
    -oooo-

    Audi 80 - Eines der schönsten Beispiele für Wirtschaftlichkeit -

    -oooo-

  7. #27

    Standaard

    Daarna moet je wel die plek alsnog in de was zetten omdat dan alle bescherming eraf is maar ik betwijfel of het werkt...
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Ik ook... Nou ja, ik hou dat Autoglym resin polish ff in gedachten...
    -oooo-

    Audi 80 - Eines der schönsten Beispiele für Wirtschaftlichkeit -

    -oooo-

  10. #29
    Kees's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    213
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Ik heb ooit uit de ANWB kampioen krasverwijderaar GT47 gekocht. Geen echte krassen mee weg te krijgen, maar wel zulke doffe strepen. Vorige week bij mijn A4 nog gedaan. Volgens mij is dit ook een licht polijstmiddel.
    Audi A4 Avant B8.5 2.0TDI 2012
    Audi A4 Avant B6 2.0 2004
    Audi TT Coupé MK1 1.8T 1998

  11. #30

    Standaard Re: lichte krasjes wegpoetsen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SLIM
    [Waarom moeilijk doen. Ik heb mijn auto destijds naar de poetser gebracht. Het kostte 75 euri's maar dan is het gelijk goed gedaan.
    Omdat sommige mensen het niet erg vinden om hun bolide te poetsen...en dan spaar ik ook nog eens 75,00 uit....

    Marco.
    Righto! en voor 75 euroos kun je een hoop poets kopen!! Ik vind het heerlijk om een dag te besteden aan mijn auto! Das bijna 'masseren' !!!
    Ik hoop dat ik er vanmiddag nog aan toe kom!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartType81
    Kan ik dit wel plaatselijk aanbrengen? Krijg ik dan geen doffe, of juist extra glanzende, plek?
    Gewoon voorzichtig te werk gaan en heeeel goed kijken. verschillende keren achter elkaar poetsen is beter dan in een keer klaar willen zijn.
    En altijd een heel deel pakken om te voorkomen dat je vlekken krijgt met de nadruk op de plek die wilt aanpakken.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •