Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 30

Onderwerp: Gezocht: garage in de buurt van Den Haag

  1. #1

    Standaard Gezocht: garage in de buurt van Den Haag

    Beste audifanaten,

    Weet er iemand een betrouwbare garage in omgeving Den Haag waar je nog echt ouderwets geholpen wordt voor een scherpe prijs.

    Ik heb nu een garage waar ik echt nooit belazert wordt. Maar sinds ik verhuist ben is dit een beetje ver weg.

    Wel een garage die Audi als liefde heeft. Anders krijg je van die situaties dat ze zelf continue bij de dealer staan.

    Dus: betrouwbaar adresje gezocht!!!!

    PS: ik heb het niet zo op "de audidealer", daar betaal je altijd de hoofdprijs. Wat ik zoek is zo'n garage 'die wel wat voor je regelt.'
    Huidig transport= iets anders

  2. #2

    Standaard

    Sorry, ik heb jaren in Den Haag gewoond, maar bracht de auto's altijd naar garage in Brabant... Ik vind een betrouwbare garage de moeite om om te rijden... Kan je dus helaas niet helpen!
    Succes
    Christien

  3. #3

    Standaard

    Wat jij zegt, daar is iets voor te zeggen. Maar misschien weet iemand een adresje...
    Huidig transport= iets anders

  4. #4

    Standaard

    Hmmm, verder niemand?

    Ben ik de enigste die de grote beurtjes door de garage laat doen?
    :wink:
    Huidig transport= iets anders

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Als ik jouw auto had, zou ik ook overwegen om het uit te besteden. Maar bij zo'n 80 kun je de lambada dansen om het motorblok, er is nog wat ruimte over. Da's dus erg makkelijk sleutelen... en de auto op bokken, teiltje eronder, filter eraf en even de boel verversen kan ik zelf ook. Verder valt er aan mijn auto's niet veel te servicen, de remmen houd ik sowieso regelmatig in de peiling.

    Tom


  6. #6

    Standaard

    of zoals christien al zei, naar je betrouwbare adres gaan, gewoon een leenautootje bedingen en het is opgelost.... en ik ga voor een grote of kleine beurt niet naar de garage, wat ik zelf kan doe ik ook zelf, heb ook jarenlang mezelf voor de gek gehouden om m`n auto weg te brengen voor elk wissewasje en dan m`n tweede auto zelf doen, maar als je gaat kijken wat dat allemaal extra kost vond ik het zekers de moeite om het zelf te doen... en als je em toch niet bij de dealer laat onderhouden vervalt de garantie zo ie zo, dus doe ik het lekker zelf....

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Als ik jouw auto had, zou ik ook overwegen om het uit te besteden.
    Tom
    Ik heb veel van mijn vorige auto's zelf onderhouden. Maar als ik hier onder de kap kijk geniet ik van het uitzicht. Maar er zitten zoveel toeters en bellen en electronica aan...

    Dat zie ik niet zitten.
    En ik moet zeggen dat ik er ook geen tijd voor heb. Ik rij bijvoorbeeld nog steeds met zo'n stomzinnige witte NL sticker rond. Hij "moet" eraf... Maar wanneer? :oops:

    @leon,
    Jij en Christien hebben gelijk. En m'n garage geeft ook leenauto's mee. Maar ik dacht misschien dat er een Audi liefhebber uit Den Haag en omgeving een mooi adresje wist. Op andermans ervaring drijven kan geen kwaad! :wink: Daar is dit forum voor!
    Huidig transport= iets anders

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    volgens mij is den haag ook meer een stad waar meer onbetrouwbare dan betrouwbare bedrijven zitten, ben daar wel eens voor m`n werk geweest en waren allemaal van die louche autobedrijfjes met gti`tjes en shit... en dan denken ze zeker dat je daar je auto voor onderhoud komt brengen....

  10. #9
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Tja, NL-sticker... kwartiertje met de föhn en hij is verleden tijd. Helaas zit er bij mij een lelijke lakbeschadiging onder die sticker, dus hij blijft zitten.

    Tom

  11. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Helaas zit er bij mij een lelijke lakbeschadiging onder die sticker, dus hij blijft zitten.

    Tom
    Is misschien ook leuk om daar dan een autoforum.nl-sticker te plakken? :o

  12. #11
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Moet het wel een lelijke grote sticker worden om die plek te bedekken.

    Tom

  13. #12

  14. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Tja, NL-sticker... kwartiertje met de föhn en hij is verleden tijd. Helaas zit er bij mij een lelijke lakbeschadiging onder die sticker, dus hij blijft zitten.

    Tom
    Yep, gelukt.

    Het stelde inderdaad geen bal voor.

    En over die garage...

    Ik blijf maar bij m'n vertrouwde adresje. 'T is maar 15/20 min rijden.
    Dat overleef ik wel :wink:
    Huidig transport= iets anders

  15. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    Wat jij zegt, daar is iets voor te zeggen. Maar misschien weet iemand een adresje...
    Chris....heb wel een goed adres voor je hoor....die man heeft ook Audi als liefde zal ik maar zeggen Schappelijke prijzen en altijd eerlijk advies,is veder gewoon bovag.Heb er tot nu toe aleen maar goede ervaringen mee(dat is bij de dealer wel ff anders)...
    Hoor het wel als je nog intresse hebt.

    Gr, Jaap.

  16. #15

    Standaard

    Ha Jaap,

    Heb jij daar ook jouw Audi in onderhoud?
    Huidig transport= iets anders

  17. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    Ha Jaap,

    Heb jij daar ook jouw Audi in onderhoud?
    Ja idd Chris....alleen moest ik voor sommige dingen(zie CV)toch naar de dealer.Maar ben er dik tevreden over,de prijs bij afrekenen valt me altijd mee,en er wordt tenminste naar je geluisterd,vind ik zelf ook een belangrijk punt.Daarnaast afspraak is afspraak bij ze....is bij de dealer ook wel eens anders.

  18. #17

    Standaard

    vertel; wie en waar is het?
    Huidig transport= iets anders

  19. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    vertel; wie en waar is het?
    Borgdorff Auto"s Rijnweg 226 Monster 0174-280418
    Als je belt of langsgaat moet je maar zegen dat je van mij komt.
    Schrik niet van het pand,is te kleine behuizing voor hem....maar de gemeente ed zijn in overleg.Succes,ik weet zeker dat je er iets aan hebt.
    woonde jij niet in Wateringen Chris?....nou dan is het vlakbij!

  20. #19

    Standaard

    Vragen naar Jos! dat is de eigenaar....succes!

  21. #20

    Standaard

    Jaap bedankt!

    Ik zal er binnenkort eens langsrijden. M'n A-4 is binnekort weer eens aan een beurtje toe.
    Huidig transport= iets anders

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •