Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Bearlock laten plaatsen in België of niet te ver over de grens met NL

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    166
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Bearlock laten plaatsen in België of niet te ver over de grens met NL

    Dag allemaal,

    ik heb momenteel een bearlock in mijn A6 2013 , heb deze laten plaatsen bij een garage die eigenlijk enkel campers enzovoort verkopen/herstellen.
    Nu maakt het op zich niet uit wat hun dagelijkse job is aar ik had toch enige schade van met fijne schroevendraaiers op de foute plaatsen enkele paneeltjes los te prutsen om in de middenconsole te geraken.

    Momenteel ben ik in blijde verwachting van mijn nieuwe A6 die nog wat meer werd uigerust en dus wat meer geld kost en zou het niet over mijn hart krijgen mocht hier ook zo "nonchalant" mee omgegaan worden als bij de huidige .

    Heeft iemand goede ervaringen met bedrijven binnen België of niet ver over de grens waar ik veilig kan langsgaan met de A6 zonder dat ik merk dat er aan gewerkt is

    Alvast bedankt voor jullie antwoord

  2. #2
    1HXV110's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    214
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Bearlock laten plaatsen in België of niet te ver over de grens met NL

    Hallo, sorry voor de late reactie, maar ik had antwoorden binnen BE verwacht.
    Afhankelijk van waar je woont, zit er in NL Limburg een gecertificeerd installateur. In Hoensbroek, HG Heuts.
    Heb zelf (nog) geen ervaringen met hen, maar ben ook van plan om een Bearlock te laten installeren.
    Audi A6 4G 3.0 TDI Daytona grey met weinig opties.... die ontbreken.
    VW Passat CC 2.0TSI Exclusive Deepblack Perl met veeeeeul opties.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Leeftijd
    38
    Posts
    166
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Bearlock laten plaatsen in België of niet te ver over de grens met NL

    ja ik heb hier in de buurt ook bij een erkende installateur laten plaatsen maar die was nogal brut geweest met zijn fijne schroevendraaier om de middenconsole open te krijgen , hierdoor enkele kleine kapjes in de alu inlegplaatjes op mijn toen enkele weken oude wagen.

    nu heb ik de nieuwe en wil dit niet nog eens meemaken
    Laatst gewijzigd door hans adriaens; 03-07-16 om 10:19.

  4. #4
    1HXV110's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Posts
    214
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Bearlock laten plaatsen in België of niet te ver over de grens met NL

    Helemaal gelijk in. Een bruut die aan je nieuwe auto zit te #%^**^%. Ik moet er niet aan denken.

    HG Heuts is gecertificeerd en dus erkend voor de verzekering (in NL, maar of dat wat waard is in BE????)
    En dat wil nog steeds helemaal niks zeggen over hoe ze met je interieur omgaan!
    Daarom nogmaals, ik heb geen ervaring met hen. Weet alleen dat ze het kunnen plaatsen.
    Audi A6 4G 3.0 TDI Daytona grey met weinig opties.... die ontbreken.
    VW Passat CC 2.0TSI Exclusive Deepblack Perl met veeeeeul opties.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •