Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 80

Onderwerp: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

  1. #41
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

    Wel geinig ook dat je met je auto sms't misschien kun je ook whatsappen later, wie weet. Kijken wat ie terugschrijft

  2. #42
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

    Ben benieuwt hoe het met TS verlopen is....? Zou die al een keus gemaakt hebben?
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  3. #43

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    100
    Kudos
    5
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

    ik heb net een offerte aangevraagd voor een Webasto met klok (dus geen AB). Het hele grapje gaat incl inbouw ongeveer 1800 pleuro kosten. Ik rij een A4 2.5tdi B6. Inbouw wordt gedaan (als k het al doe) door een officiele Bosch/Webasto dealer.

  4. #44

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    376
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rodman Bekijk Berichten
    ik heb net een offerte aangevraagd voor een Webasto met klok (dus geen AB). Het hele grapje gaat incl inbouw ongeveer 1800 pleuro kosten. Ik rij een A4 2.5tdi B6. Inbouw wordt gedaan (als k het al doe) door een officiele Bosch/Webasto dealer.
    Je krijgt er geen spijt van denk ik. Alleen zou ik een AB sterk overwegen, mocht je onverwacht vertrekken, dan is 20-25 min vaak voldoende voor 21 gr

    Vandaag ff langs geweest bij de dealer in Rdaal; boert aardig goed daar. Stonden er weer drie voor een kachel.

    Overigens grappig detail; een importeur van auto's heeft een vaste deal voor open daken daar. Voor het hele land. Met garantie, dat zegt dus wel wat denk ik

  5. #45

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    100
    Kudos
    5
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

    laat ik nou toevallig ook contact met deze dealer uit Rdaal hebben....hahahaha....ze zijn ook erreugh rap in het beantwoorden van aanvragen.
    Laatst gewijzigd door Rodman; 14-11-12 om 22:08.


  6. #46

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    376
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5

    Standaard

    Hahaha. Met André Hagenaars inderdaad. Prettige persoon, accuraat werk.

    En ik hou wel van rap. Doe ik bij mijn eigen bedrijf ook. Wordt gewaardeerd
    Laatst gewijzigd door Remyh; 14-11-12 om 22:15.

  7. #47

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    100
    Kudos
    5
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

    Ik was vandaag in Roosendaal bij http://www.webasto-roosendaal.nl/

    Alhoewel ik op dit moment nog altijd niet weet of ik het ga doen (kosten/baten.....mijn auto is niet meer de jongste) wil ik wel ff kwijt dat ik ter plekke wel heel goed en heel eerlijk werd voorgelicht. Het belang van de klant staat hier zeer zeker centraal.

  8. Ad
  9. #48
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.303
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remyh Bekijk Berichten
    Zoals beloofd de foto's. Excuses voor de vertraging, maar door het weer, extreme drukte bij mijn bedrijf en meer smoesjes eea uitgesteld. Hier zijn de foto's

    En geen lekkages hoor
    Ziet er inderdaad haast OEM uit als je niet beter zou weten.... Erg mooi weggewerkt en zo is het naderhand dus ook goed mogelijk en 100% werkend...

    Erg mooi
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  10. #49

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    100
    Kudos
    5
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

    Mijn auto was van de week dan eindelijk in Roosendaal. Helaas kon de kachel niet geplaatst worden omdat dit fysiek niet mogelijk was. Ik wil bij deze een lans breken voor Webasto in Roosendaal. Dit zijn liefhebbers van voertuigen. Los van het feit dat je een open en eerlijk advies krijgt hebben ze oog voor detail, ook zaken die niet direct met verwarming e.d. te maken hebben.
    Ondanks het feit dat ik dus zonder verwarming vertrok (had uiteindelijk wel op een andere manier gekund maar daar werd ik niet vrolijk van) was ik wel wat tips rijker.

  11. #50

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    376
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5

    Standaard Re: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rodman Bekijk Berichten
    Mijn auto was van de week dan eindelijk in Roosendaal. Helaas kon de kachel niet geplaatst worden omdat dit fysiek niet mogelijk was. Ik wil bij deze een lans breken voor Webasto in Roosendaal. Dit zijn liefhebbers van voertuigen. Los van het feit dat je een open en eerlijk advies krijgt hebben ze oog voor detail, ook zaken die niet direct met verwarming e.d. te maken hebben.
    Ondanks het feit dat ik dus zonder verwarming vertrok (had uiteindelijk wel op een andere manier gekund maar daar werd ik niet vrolijk van) was ik wel wat tips rijker.
    Jammer! Maar wel zo eerlijk. Aan kl*teoplossingen heb je natuurlijk ook niks.

  12. #51
    vincent1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    72
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

    Rodman, ik weet bij god niet hoe ik je een prive bericht moet sturen, schijnt ook niet meer te kunnen. Dan maar op deze wijze.
    Ik heb van Bert888 begrepen dat jij veren onder jouw a4 hebt gelegd bij een eenmanszaak in Den Bosch. Heb je hier goede ervaringen mee gehad? Hoe rijdt hij met de veren? Niet te stug? Ik heb zelf een b8 avant bwj 2008. Wil graag wat naar onder met hem, alleen vroeg ik me af of er nog goede adresjes zijn om dit te doen.

    Bvd
    Mvg


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rodman Bekijk Berichten
    Mijn auto was van de week dan eindelijk in Roosendaal. Helaas kon de kachel niet geplaatst worden omdat dit fysiek niet mogelijk was. Ik wil bij deze een lans breken voor Webasto in Roosendaal. Dit zijn liefhebbers van voertuigen. Los van het feit dat je een open en eerlijk advies krijgt hebben ze oog voor detail, ook zaken die niet direct met verwarming e.d. te maken hebben.
    Ondanks het feit dat ik dus zonder verwarming vertrok (had uiteindelijk wel op een andere manier gekund maar daar werd ik niet vrolijk van) was ik wel wat tips rijker.

  13. #52

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    100
    Kudos
    5
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

    Vincent, het is nu off topic (en sorry voor de late reactie) maar mijn auto had doorgezakte veren (knaken set) welke wel op de auto zaten toen ik hem kocht. De Eibach's die er nu onder liggen zij een tikkie stug maar niet te stug. Gezien de ellendige veren die er eerst onder lagen (Wealer Heerlen, bedankt!!!) is het een hele vooruitgang. Montage verliep snel en probleemloos. Top zaak, kun je met al je TDI sores heen gaan. Aanrader!

  14. #53
    Bert A4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.659
    Kudos
    44
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

    A4 -B6-1.9tdi-170pk- katvervanger-egr dicht-hartogtuning 18inch

  15. #54
    vincent1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    72
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rodman Bekijk Berichten
    Vincent, het is nu off topic (en sorry voor de late reactie) maar mijn auto had doorgezakte veren (knaken set) welke wel op de auto zaten toen ik hem kocht. De Eibach's die er nu onder liggen zij een tikkie stug maar niet te stug. Gezien de ellendige veren die er eerst onder lagen (Wealer Heerlen, bedankt!!!) is het een hele vooruitgang. Montage verliep snel en probleemloos. Top zaak, kun je met al je TDI sores heen gaan. Aanrader!
    Dank alsnog ondanks de late reactie. 3 mei ga ik naar de zaak toe om de veren te monteren. Je praat over een tikkie stug, hoe stug? Ik wil je niet uitmelken maar ben onwijs huiverig over het risico. Ik kan niet aankomen bij mijn meissie met een stuiterbak. Bovendien heb ik 235 35 19 eronder liggen. Al met al vraag ik me daarom af hoe het zich zal uitwerken. Je praat tevens over doorgezakte veren, waren dit ook aangepaste veren en hoe kwam de doorzakking dan tot uiting?
    Wealer Heerlen, ik ken ze. Ben geboren in Heerlen namelijk. Grote zaak, zou zeggen dat ze kwaliteit afleveren.

  16. #55
    Bert A4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2010
    Posts
    2.659
    Kudos
    44
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

    Bij Eibach moet je je geen zorgen maken.
    Ze staan er om bekent dat ze soepel veren.
    Circa 10 tot 20% stugger dan normaal.
    Bij de CLK van mijn vrouw merkte je weinig van de stugheid.(circa 10%)
    Terwijl de CLK standaard soepel veerde.

    Laatst gewijzigd door Bert A4; 23-04-13 om 22:54.
    A4 -B6-1.9tdi-170pk- katvervanger-egr dicht-hartogtuning 18inch

  17. #56

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    100
    Kudos
    5
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

    ik weet niet wat er met de prive berichten optie aan de hand is en ik realiseer mij dat we nu behoorlijk "off topic" zijn.

    Mijn auto is destijds met niet organieke veren geleverd. Ik kocht hem bij de dealer toen ie 2 jaar was. Kan ik niet aantonen dat het zo was, kan ik dus ook geen zaak van maken. Was een knakenset en de gevolgen waren desastreus.

    De set is stugger dan de normale set maar er valt prima mee te rijden. Als het niet zo was dan wist ik het wel want door het vele sporten heb ik het genoegen gehad een hernia operatie te mogen ondergaan. Mijn rug voelt alles maar hier valt mee te rijden.

    Ga op het advies af van de eigenaar van de zaak. Deze man weet waar hij het over heeft.....

  18. #57

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2013
    Posts
    90
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

    Nog even on topic:
    defa levert mooie elektrische standkachels voor weinig.
    Systemen beginnen al bij 300 euro voor interieur kachels.
    Reken op 600 voor interieur en koelvloeistof verwarming inclusief acculader.
    Zijn mooie geïntegreerde systemen, makkelijk in te bouwen.
    Goed alternatief voor de diesel kachels, enig nadeel is dat je aan de stroom moet zitten.
    Thuis en op het werk lukt dat wel, maar niet als je auto op een afgelegen parkeerplaats staat.
    Maar goed, een webasto trekt je accu ook leeg als je te vaak opwarmt of te lang laat draaien.
    Dat is voor mij reden om een defa te kopen.

  19. #58
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.290
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

    Als goed is zit er een bewaking op
    Tegen het leeg trekken van de accu

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  20. #59

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    37
    Posts
    119
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

    Heel intressant allemaal maar iemand een idee hoe je presies kan zien of je standkachel hebt en zo niet wat er dan al voor voorbereidingen inziten? Alvast bedankt....

  21. #60
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.290
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Standkachel + Open dak: Webasto aftermarket of Audi origineel?

    In het mmi, afstand bediening.
    Bij de motor moet een rond aangebouwd zijn.
    Kan nu geen foto maken, mrs is er mee weg.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •