Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Wie heeft ervaring met Autoleader Lisse

  1. #1
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.916
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Wie heeft ervaring met Autoleader Lisse

    Zoals hier boven al vermeld staat
    Ben ik op zoek naar referenties van autoleader Lisse
    Ze doen onder anderen versnellingsbak revisie
    En hebben me een offerte gedaan van 500€ inclusief inruil oude bak

    Wie o wie heeft ervaring met hun

    Alvast bedankt

    Gr Kevin
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  2. #2

    Standaard Re: Wie heeft ervaring met Autoleader Lisse

    Kzou zeggen blijf ervan weg, 9maand geleden versnellingsbak gekocht deze is enkele maand geleden kapot gegaan ,nu is meneer in verlof tot de 14de februari dus ik zou tot dan moeten wachten voor hij deze komt halen, meteen al moeilijk doen op de garantie zeggen dat het 3 weken kan duren eer ik mijn versnellingsbak terugheb. Ik heb nog 9maand garantie bij hem en heb ondertussen max 5000km gereden met de versnellingsbak. Dus kwaliteit weet ik niet of die echt goed is, ik heb nog 9maand garantie en begint nu al moeilijk te doen of het geen montage fout is of het niet aan de uitwendige delen kan liggen van de motor of door verkeerd gebruik ervan, dus hij begint al moeilijk te doen voor de bak nog maar bij hem is. Dan weet ik al genoeg eerste en laatste keer dat ik bij hem iets koop. Ik houdt jullie op de hoogte of deze daadwerkelijk onder garantie word gemaakt maar als die nu al zo moeilijk doet vrees ik ervoor. Bv toen ik hem stuurde voor te kopen lag de gereviseerde versnellingsbak al de volgende dag bij mijn garagist nu zou ik 2 weken moeten wachten eer hij die komt halen ik zou eventueel bij hem moeten rijden met de auto maar 1 en 2 en achteruit werkt niet dus dan verbrand mijn koppeling dus een heel slimme persoon is het ook niet denk ik. Ik moet 2u30 min rijden en heb hem 5 dagen geleden een amil gestuurd hoelang het nu zou duren als ik de versnellingsbak bij hem aflevering zijn monteur hem maakt en zij hem terugbrengen, mijn kapotte bak word er vandaag afgehaald en ik wacht nog steeds op een antwoord.

  3. #3
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.916
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie heeft ervaring met Autoleader Lisse

    Oké......Ben benieuwd

    Gr Kevin
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Leeftijd
    32
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Wie heeft ervaring met Autoleader Lisse

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1980 Bekijk Berichten
    Oké......Ben benieuwd

    Gr Kevin

    Ik nogmaals kheb een nieuw account aangemaakt omdat ik mijn vorige gegevens niet meer wist.

    autoleader geeft me dus dik in het zak gezeg niet bij kopen zou ik zeggen, na 9maand versnellingsbak kapot en nog 240€ euro moeten betalen terwijl hij 18maand garantie geeft. Als je bij deze meneer koopt heb je wrss de volgende dag je versnellingsbak al maar als die kapot is en je doet beroep op garantie moet je 3 weken wachten als je niet doorpraat, kheb met testaankoop gedreigd en ineens kon het de week erna wel maar uiteindelijk eer dat allens gemaakt en terug onder mijn wagen zat was ik mijn auto 3 weken kwijt.

    dan levert hij nog een versnellingsbak voor een ouder type ibiza ook de 130pk maar hij levert mij een fjw daar zijn de versnellingen langer dit merkt ik doordat ik ineens in 2de 90 per uur kon halen, ik kon pas in 4 rijden als ik 70 per uur reedt hiervoor kon ik dit met 50 per uur doen. als je meneer hiermee confronteert zegt hij dat je een leugenaar enzo bent en wilt die mij zelf aanklagen.

    conclusie: besteed je geld ergens anders aan want 18maand garantie klopt al niet, en hij doet ontzettend moeilijk als je bak kapot is en je doet beroep op je garantie, zijn werknemer kan nog geen letter Nederlands ziet er maar louche firma uit.

  5. #5
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.916
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Wie heeft ervaring met Autoleader Lisse

    Dat van het Nederlands schrijven kan ik beamen
    Mijn NL schort ook wel van alle kanten
    Maar idd dat van hun is idd bagger

    Bedankt voor je verslag @Seatfr

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •