Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: lek in luchtleiding 1.8 T

  1. #21
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    ja. ik had een lek in een turboslang van m'n S2, de dealer een halve dag aan t zoeken en niets gevonden. ik zelf (volgens t verhaal op S2Power.com) een kwartier zoeken en het lek gevonden..... wel had deze monteur de beroepseer om geen uren in rekening te brengen voor een probleem dat hij niet kon oplossen.

    check http://www.s2power.com/druktest.html voor de beschrijving van de druktest, stelt echt niets voor. enige waar je op moet letten is dat je er niet te veel lucht op zet.

  2. #22

    Standaard

    weten jullie of je voor de 2.5 TDI V6 (motorcode AFB) ook gebruik kunt maken van zo'n 75 mm rioleringspijpje? of heb je daar een andere maat voor nodig
    "Any society that would give up a little liberty to gain a little security...
    deserves neither and will lose both!"

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkjan
    ja. ik had een lek in een turboslang van m'n S2, de dealer een halve dag aan t zoeken en niets gevonden. ik zelf (volgens t verhaal op S2Power.com) een kwartier zoeken en het lek gevonden..... wel had deze monteur de beroepseer om geen uren in rekening te brengen voor een probleem dat hij niet kon oplossen.

    check http://www.s2power.com/druktest.html voor de beschrijving van de druktest, stelt echt niets voor. enige waar je op moet letten is dat je er niet te veel lucht op zet.
    dank u wel;
    da's nog eens nuttige info 8)

  4. #24
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antiekeradio
    weten jullie of je voor de 2.5 TDI V6 (motorcode AFB) ook gebruik kunt maken van zo'n 75 mm rioleringspijpje? of heb je daar een andere maat voor nodig
    meten is weten... hou ff een schuifmaat bij je LMM en je weet 't

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •