Yep, ook mij overkomen - wagen afgekeurd met verlaging, dan maar de originele er terug erop en de geometrie moest terug gecontroleerd worden. Dan maar KW Variant 3 gekocht en nu moet ik er niet meer naar kijken.
Beste forum.
Is er al iemand die ooit een geometriekeuring heeft moeten laten uitvoeren op een orginele ophanging ?
Ik had de wagen binnegedaan bij mijn lokale garagist om hem keuringsklaar te maken. Orginele poten er terug onder etc etc . Eens op de keuring aangekome vertelde de keuringskerel dat de wagen vanachter nog steeds voorzien was van verlagingsspiralen , al lag ie wel op wettelijke hoogte . Gechecked , idd de "Gele" spiralen staken er nog onder, dus afgekeurd. Nu heb ik de spiralen laten vervangen door mijn orginele en wou terug gaan. Boem terug afgekeurd aangezien ik eerst een geometriekeuring moet doorstaan.
Klopt/kan dit of is dit weer de typische gelduitbuiterij in belgie ?
K.
47 euro : http://www.goca.be/upload/documents_...en_AK_2014.pdf
Men plaats zo een toestel erop waarmee men een uitlijning doet.
Alle waarden wielvlucht, spoor,.. moeten binnen die van de fabrikant liggen.